וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג ESPN: קווין דוראנט צנח למקום ה-8

ה-MVP הידרדר מהמקום השני בשל הפציעה שתגרום לו להחמיץ את פתיחת העונה. הווארד עשירי, הארדן תשיעי, לאב שביעי, קרי שישי. המשמעות: לברון, פול, גריפין, ווסטברוק ודייויס בחמישייה הראשונה

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט. AP
הוא עוד יוכיח לכולם. דוראנט/AP

דירוג שחקני ה-NBA של רשת ESPN נמשך הערב (שישי) והביא איתו הפתעה גדולה עם חשיפת העשירייה הראשונה. לאחר שדורג בעונה שעברה במקום השני ונחשב על פי רוב לשחקן השני בטיבו בעולם, צנח קווין דוראנט למקום השמיני בלבד. הסיבה, סביר להניח, היא הפציעה שתגרום לכוכב אוקלהומה סיטי להחמיץ את השבועות הראשונים של העונה. מיותר לציין שאשתקד נבחר דוראנט ל-MVP של העונה.

שחקן נוסף שרשם ירידה בדירוג הוא דווייט הווארד, שדורג אשתקד שביעי והפעם התברג במקום העשירי. הסנטר של יוסטון העמיד בעונה שעברה ממוצעים של 18.3 נקודות, 12.2 ריבאונדים ו-1.8 חסימות למשחק.

למקום התשיעי הגיע חברו של הווארד ליוסטון, ג'יימס הארדן, שדורג בעונה שעברה במקום הרביעי. כנראה שההדחה בסיבוב הראשון ותשומת הלב הגדולה שהופנתה להגנה הרעה עשתה את שלה עבור השוטינג גארד של יוסטון, שקלע בעונה שעברה 25.4 נקודות, הוריד 4.7 ריבאונדים וחילק 6.1 אסיסטים למשחק.

שביעי הוא קווין לאב, שקפץ מהמקום ה-11 אשתקד. חברו החדש של לברון ג'יימס קלע בעונה שעברה 26.1 נקודות, הוריד 12.5 ריבאונדים וחילק 4.4 אסיסטים למשחק.

סטפן קרי הנפלא התברג במקום השישי - בדיוק במקום בו היה בעונה שעברה. הגארד המבריק של גולדן סטייט העמיד ממוצעים של 24 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-8.5 אסיסטים לערב.

אז עם מי נשארנו? ובכן, בהנחה שלברון ג'יימס יהיה ראשון, זה מותיר את כריס פול, בלייק גריפין, ראסל ווסטברוק ואנתוני דייויס, שידורגו בסדר כלשהו בימים הקרובים. יהיה מעניין.

גארד אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק. AP
הולך להיות אחד מחמשת השחקנים הטובים בליגה, על פי ESPN. ווסטברוק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully