וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי: די מריה כשיר, קוסטה עשוי לפתוח

הארגנטינאי שב להתאמן ויעמוד לרשות ואן חאל במשחק הגדול ביום ראשון, כמו גם אנדר הררה. מנגד, החלוץ שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים מחלים כראוי. מוריניו: "סיכוי קטן שיפתח"

one

מנצ'סטר יונייטד קיבלה הערב (שישי) חדשות טובות מאוד לקראת הקרב הגדול מול צ'לסי ביום ראשון הקרוב, כשהתבשרה שכוכבה אנחל די מריה יוכל ליטול חלק בהתמודדות. קשר הרכש נפצע במפשעה במהלך ה-2:2 עם ווסט ברומיץ' ביום שני, הוחלף בדקה ה-76 והיה בספק מסוים למשחק מול הבלוז, אולם ביומיים האחרונים הצליח להתאמן באופן סדיר והוא יעמוד לרשות לואי ואן חאל. גם אנדר הררה, שהוחלף במחצית משחק הליגה האחרון בשל פציעה בצלעות, יהיה כשיר.

"הררה כבר כשיר ודי מריה אמר אחרי המשחק השבוע שהפציעה שלו לא חמורה", אמר היום ואן חאל. "רק ביום שלישי הוא לא התאמן, כך שזו לא בעיה". מי שיחמיץ את ההתמודדות הוא ויין רוני המורחק, והמנג'ר ההולנדי יודע שבלעדיו, המשימה הולכת להיות קשה: "צ'לסי משחקת כמו קבוצה, ואנחנו נצטרך לשחק טוב, לשחק 90 דקות טובות. שיחקנו כמו קבוצה נגד ווסט ברומיץ', אבל ביצענו טעויות".

מהצד השני, הסיפור הגדול יהיה דייגו קוסטה. החלוץ שהגיע מאתלטיקו מדריד פתח את העונה בצורה מדהימה, אך נפצע בשורות נבחרת ספרד והחמיץ את שני המשחקים האחרונים של צ'לסי. השבוע, בנוסף לפציעה בשריר הירך האחורי, הוא אף נלקח לבית החולים בשל וירוס. למרות הכל, ייתכן כי קוסטה יפתח ביום ראשון. "יש סיכוי, יש סיכוי קטן", אמר היום ז'וזה מוריניו. "הווירוס שלו לא הוסיף להתאוששות מהפציעה. הוא התאמן באופן אישי, אבל עדיין לא קבוצתי". מי שיחמיץ את המשחק בוודאות הוא לואיק רמי, שסובל מפציעה במפשעה ועלול להיעדר כשלושה שבועות.

גם ואן חאל התייחס לאפשרות שדייגו קוסטה ישחק ביום ראשון, ואמר היום: "הוא ישחק, כי מוריניו רוצה לנצח".

דייגו קוסטה שחקן צ'לסי. AP
איתו ובלעדיו זה סיפור אחר. דייגו קוסטה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully