וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "לואיס סוארס ישחק בשבת, לא יודע כמה"

מאמן ברצלונה עדיין לא יודע האם לפתוח עם האורגוואי בקלאסיקו (שבת, 19:00, ערוץ 5). אנצ'לוטי: "לנו זה לא ישנה". וגם: צפו בסוארס מפוצץ ראיון, ובביצועים של חאמס רודריגס באימון המסכם

שחקן ברצלונה לואיס סוארס. GettyImages
הכל מוכן, וגם הוא. סוארס/GettyImages

לואיס סוארס צפוי לערוך מחר (שבת, 19:00, ערוץ 5 ו-HD) את הופעת הבכורה הרשמית שלו במדי ברצלונה במשחק הגדול מכולם: הקלאסיקו מול ריאל מדריד. עדיין לא ברור האם לואיס אנריקה יבחר לפתוח עם חלוץ נבחרת אורוגוואי, אך במסיבת העיתונאים היום הוא אמר שסוארס ישותף.

בראיון שחלק ראשון ממנו פורסם היום ב'גרדיאן', חשף החלוץ הבעייתי את כל מה שעבר עליו מאז הנשיכה המפורסמת במונדיאל האחרון, כולל ההחלטה ללכת לטיפול פסיכולוגי כדי לעזור לו להשתקם. "אני חושב שכל הדברים הרעים שקרו הם נחלת העבר. אני מאמין שאני בדרך הנכונה עכשיו, אני עובד עם האנשים הנכונים שיכולים לעזור לי", אמר סוארס. "לכל אחד יש דרכים שונות להגן על עצמו. במקרה שלי, הלחץ והמתח יצא כמו שיצא. יש שחקנים אחרים שהיו מגיבים בשבירת רגל או ריסוק אף של שחקן. מה שקרה עם קייליני נתפס גרוע יותר. אני מבין את זה". אגב, בסיום הראיון נשאל שוב סוארס על הנשיכה המפורסמת, והחליט לפוצץ את הראיון (הקליפ מחכה לכם בסוף האייטם).

אם כך, מה אנריקה מתכנן למחר? כרגע, כאמור, עדיין לא ברור. "סוארס ישחק בקלאסיקו. כמה דקות - את זה אני לא יכול להגיד. זה דבר גדול עבורו, לחזור לקבוצה ולקבל דקות", אמר היום מאמן ברצלונה במסיבת העיתונאים.

מי שלא ממש דואג מחלוץ ליברפול לשעבר הוא קרלו אנצ'לוטי, שנשאל על כך במסיבת העיתונאים שלו והשיב: "בין אם הוא ישחק מחר או לא, זה לא ישנה את התכניות שלנו. אם ישחק, לא יהווה בעיה עבורנו". עם זאת, מאמן ריאל מדריד הוסיף: "הוא שחקן פנטסטי, אני מאוד מחבב אותו, אלה חדשות טובות לכדורגל שהוא יכול לשחק".

צפו בלואיס סוארס מפוצץ את הראיון של הגרדיאן

הוא מוכן: צפו בביצועים של חאמס רודריגס באימון המסכם

צפו בפרומו הרשמי של ריאל מדריד למשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully