וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד-הפועל פתח תקוה: "מי שבא צריך לחשוש מאיתנו"

24.10.2014 / 14:25

ג'קי בן זקן הגיע לאימון הבוקר של אשדוד על מנת לדרבן את השחקנים לקראת משחק הבית (שבת, 19:30, אין שידור). אבו ענזה ייעדר. אצל פתח תקוה: הירש ואסולין ממשיכים לפתוח בחוד

מחזור 5מחצית25/10/2014
מ.ס. אשדוד
    1:0
      הפועל פתח תקוה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 43. אשדוד מובילה 13:19 בניצחונות ועוד 11 משחקים הסתיימו בתיקו.

      * כשאשדוד מארחת היא מובילה 5:14 בניצחונות ועוד ארבעה משחקים הסתיימו בתיקו.

      * אם אשדוד תכבוש חמישייה, היא תחגוג 50 שערי ליגה נגד הפועל פתח תקוה.

      * בעונת 2010/11 הפועל פתח תקוה רשמה את הניצחון האחרון על אשדוד וגם את הניצחון האחרון באשדוד.

      * אשדוד לא ניצחה בבית מאז אפריל 2014 – אז גברה על הפועל עכו. בשני משחקי הבית העונה היא סיימה בתיקו.

      * אם ליאור אסולין יכבוש פעמיים הוא יעלה ל-11 שערים בקריירה מול אשדוד וידורג במקום השלישי ברשימת הכובשים נגד אשדוד בכל הזמנים.

      * שתי הקבוצות קיבלו שלושה צהובים בממוצע למשחק עד עכשיו. עידן לייבה, לו יהיה זה המשחק השני בליגת העל, הוציא רק שני צהובים במשחק הקודם שלו (קרית שמונה 0:2 בני סכנין, בעונה שעברה).

      * להפועל פתח תקוה יש חמישה הפסדי חוץ רצופים בליגה הראשונה. הפעם האחרונה שניצחה בחוץ הייתה לפני 31 חודשים, במרץ 2012, עם 2:3 על הפועל עכו.

      ליאור אסולין שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
      אוהב את המפגשים עם אשדוד. ליאור אסולין/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות

      מ.ס. אשדוד:


      במ.ס. אשדוד לקחו די קשה את הצורה בה הקבוצה נראתה מול בית"ר ירושלים במחזור שעבר. נקודת ליגה הוציאה אשדוד במשחק החוץ שנערך במושבה, אבל במחצית הראשונה נראתה נורא. הבעלים ג'קי בן זקן הגיע הבוקר לאימון לקראת המשחק על פי בקשה של המאמן ניר קלינגר ובין השאר אמר: "אני רוצה שתפנימו שאתם משחקים במועדון גדול. זה מועדון שצריך לשחק בכל מגרש ובכל משחק כמו מועדון גדול שמאמין בעצמו ויכול לנצח בכל מצב. יש לכם פה הכל. יש לכם צוות אימון מצוין, יש לכם את התנאים הכי טובים ועכשיו יש לכם גם קהל כי אנחנו מאפשרים כניסה חופשית. קבוצות שבאות לשחק כאן באשדוד צריכות לחשוש ממ.ס. אשדוד וגם כשאתם יוצאים לשחק בחוץ תבואו בלי פחד". קלינגר דיבר יותר על הפן המקצועי ועל כך שהשחקנים לא מילאו את ההוראה הטקטית מול בית"ר ירושלים כשחזרו כל הזמן לאחור ולא לחצו על הכדור.

      מוראד אבו ענזה ייעדר מהמשחק בגלל פציעה ולהרכב אמור לחזור מיכאל אוחנה שהיה חולה במשחק הקודם. קלינגר עדיין חושב על האפשרות שדויד סולארי יפתח, אבל קרוב לוודאי שיעלה שוב מהספסל את האיש שכבש את שער השוויון מול בית"ר.

      ג'ואון אושאניוואה שהתאמן כל השבוע עם חבישה מיוחדת לכתף צפוי לפתוח בהרכב. כפי שפורסם, בן זקן יאפשר כניסה חופשית וכ-6,000 אוהדים צפויים להיות באיצטדיון הי"א.

      sheen-shitof

      בדקו התאמה לטיפול

      פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

      בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
      מוראד אבו ענזה שחקן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
      לא ישחק. אבו ענזה/מגד גוזני

      הפועל פתח תקוה:

      שבוע די רגוע עבר על הפועל פתח תקוה בעקבות הניצחון הראשון העונה על הפועל עכו 1:4. בין לבין היו דיבורים על כך שיש מתיחות בין המנהל המקצועי גיא רוזנצוויג לבין ההנהלה, אבל הבעלים דורון בן דקון השתיק את הכל כששוחח עם רוזנצוויג אתמול בבוקר והבהיר לו כי אין שום שינוי במעמדו וכי הוא מרוצה מתפקודו.

      באימון הבוקר ניסה עידן בר און שני שינויים כשנתן לעמירן שקלים ולעמרי אלטמן את חולצות ההרכב, אבל נראה כי בסופו של דבר יעלה המאמן את אותו הרכב שהוביל את הקבוצה לניצחון החשוב במחזור הקודם. למעשה, ימשיך בר און עם שלושה בלמים (אורי פסו, צ'ימזי אמבה ומייקל טוקורה) ובהתקפה יקווה שליאור אסולין ושחר הירש ינצלו את ההזדמנויות שיפלו להם.

      עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
      הולך על בטוח. בר און/אדריאן הרבשטיין

      יעמדו למבחן

      מ.ס אשדוד: ירו בלו

      ירו בלו עדיין לא כבש לזכות מ.ס. אשדוד העונה וניר קלינגר היה היחיד במערכת בשבוע החולף שביקש לתת לו קרדיט. קלינגר מעריך את העבודה שעושה בלו עבור האחרים, אבל באשדוד גם אומרים שהגיע זמנו לפרוע שטרות. ההרחקה המטופשת שלו במחזור הראשון, החזירה אותו לשחק רק בשבוע שעבר ומול ההגנה המעובה של פתח תקווה יהיה לו משקל גדול בתוצאה הסופית.

      הפועל פתח תקוה: צ'ימזי אמבה

      צ'ימזי אמבה הוא הלהיט של הפועל פתח תקוה. בקבוצה מכנים אותו ג'ימי, אבל גם קוראים לו הבינגו. זה התחיל עם חשש שהוא יקבל בכל משחק כרטיס אדום ויעשה פנדל בגלל הקשיחות הבלתי מתפשרת, אבל אם יש מישהו לו חייבת הקבוצה את התייצבות השורות, זה לבלם הפיזי שאגב, משתכר 3,000 דולר בלבד בחודש. בפתח תקוה הבהירו לשחקנים כי הם יוצאים לאחד ממשחקי החוץ הקשים בליגה, כך שלאמבה יהיה תפקיד מכריע.

      ירו בלו שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
      הגיע הזמן לפרוע שטרות. ירו בלו/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: עידן לייבה
      אצטדיון: אשדוד
      קהל: 2500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully