וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: סאני עמנואל חתם בבית"ר ירושלים עד תום העונה

24.10.2014 / 10:29

עכשיו זה רשמי: החלוץ הניגרי, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חתם עם אופציה לשתי עונות נוספות. אזלו הכרטיסים למשחק מול הפועל תל אביב, האוהדים פרצו לדשא והפסיקו את האימון

one

עכשיו זה רשמי: החלוץ הניגרי סאני עמנואל חתם הבוקר (שישי) בבית"ר ירושלים עד לתום העונה. על מועמדותו של השחקן לבית"ר פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. סאני הגיע לבית וגן מוקדם יחד עם סוכנו שחר גרינברג וחתם באופן רשמי על חוזהו לאחר סחבת של מספר ימים. לבית"ר תהיה אפשרות לסיים את ההתקשרות עם החלוץ בחודש ינואר וכמו כן ניתנת לה האופציה להחתימו לשתי עונות נוספות. סאני בן ה-21 מתאמן בבית"ר כבר שלושה שבועות ולמרות התלבטות של הרגע האחרון, הוחלט אמש להחתימו עד לתום העונה.

אם הכל יוסדר עד יום שני, ויגיע גם שחרורו הבינלאומי מלאציו, השחקן יוכל להיכלל בסגל הקבוצה למשחק נגד הפועל תל אביב בבלומפילד. השחקן התאכזב ביממה האחרונה מהעיכוב בחתימה ואף לא הגיע לאימון אתמול, אך הבעלים אלי טביב קיבל החלטה סופית אתמול בערב להחתים את החלוץ עד לתום העונה.

סאני עמנואל חותם על חוזהו בשורות בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ועכשיו, למגרש. סאני/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

שחקנים בקבוצה אמרו על סאני: "הוא יכול לעזור לנו. הוא חזק, מהיר, יש לו מה לתרום לקבוצה. הוא עדיין לא בכושר שהוא צריך להיות והוא גם לא שיחק שנה שלמה, אבל תמיד טוב שיש שחקנים שיכולים להוסיף. יש לו גם ביטחון, הוא מאמין בעצמו ובטוח שהוא יחזור למקום שהיה ולאירופה בעתיד. הוא לא פראייר".

לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני בבלומפילד, אזלו הכרטיסים עבור אוהדי בית"ר. נותרה כמות קטנה עבור מנויים. יציעים 10-11 ו-8 צפויים להיות מלאים ב-4,400 אוהדי בית"ר. בבית"ר היו מרוצים מאוד ושחקנים בקבוצה אף אמרו כי "תהיה לנו הרגשה ביתית. אנחנו באים עם ביטחון ומרגישים שאנחנו שווים ניצחון בבלומפילד. אנחנו משחקים טוב יותר מהם וצריכים להביא את זה לידי ביטוי במגרש ולקחת שלוש נקודות".

כמה עשרות אוהדים הגיעו הבוקר לבית וגן על מנת לעודד את השחקנים לקראת המשחק ביום שני. האוהדים שרו בגנות הפועל תל אביב, תלו שלט "הפועל מייצגים את החמאס, אנחנו את ישראל" ומספר שלטים נוספים והחלו לחמם את הגרונות והאווירה לקראת המשחק. בבית"ר אמרו: "לא צריך להתרגש, זאת המסורת לפני משחקים עם הפועל, בדרך כלל גם באים הרבה יותר אוהדים, הדבר האמיתי יהיה בבלומפילד". עשר דקות לפני סיום האימון פרצו האוהדים לכר הדשא וגרמו להפסקתו.

בוריס קליימן נשאל על ידי שחקנים על מה שצפוי לו במשחק ואמר: "כולי עם בית"ר, אני רק רוצה לנצח ולחגוג עם הקהל, לא מעניין אותי שום דבר אחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוהדי בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
יגיעו לבלומפילד בהמוניהם. אוהדי בית"ר/אדריאן הרבשטיין

סוכנו הספרדי של ססאר ארסו שלח מכתב התראה להנהלת בית"ר בנוגע לעמלה המגיעה לו עבור החתמתו של הבלם במועדון. בבית"ר הבהירו לסוכן כי בתוך 14 יום הנושא יוסדר. בבית"ר ממתינים לחתימת ההסכם והזרמת 6.5 מיליון שקל ממס הכנסה על מנת לשלם חובות לסוכנים, לזטה המונטנגרית עבור ז'רקו קוראץ' ולמספר ספקים.

ההסכם עם מס הכנסה צפוי להיחתם רשמית בשבוע הבא. בית"ר תבעה מרשויות המס כ-13 מיליון שקל עבור החזרים. על פי ההסכם, הצדדים הגיעו להסדר בו יועברו כ-6.5 מיליון שקל למועדון ואילו על 6.5 מיליון שקל נוספים ימשיכו להתדיין בבית המשפט. מספר ימים לאחר חתימת ההסכם יועבר הכסף לחשבון המועדון בניכוי חוב למס הכנסה ומע"מ בסך 3 מיליון שקל. שחקני הקבוצה קיבלו אתמול את משכורות חודש ספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully