וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "לא ניכנס לפאניקה ונקבל החלטות מהירות"

24.10.2014 / 8:00

במכבי תל אביב מנסים להרגיע את הרוחות אחרי המפלה במוסקבה, אבל ממשיכים לחפש גבוה נוסף. אוחיון: "זה חלק מתהליך שהקבוצה צריכה לעבור". הצהובים מאמינים שטיוס ישוב לאימונים בסוף השבוע

עריכה: מתן חדד

1. כמעט חצי שנה אחרי ההפסד הדרמטי שלה למכבי תל אביב חצי גמר הפיינל פור, זכתה אתמול (חמישי) צסק"א מוסקבה לנחמה קטנה בדמות תבוסה מוחצת שהנחילה לאלופת אירופה בתוצאה 80:99. הצהובים, שכזכור הובסו ב-35 הפרש בביקור הקודם שלהם במוסקבה אשתקד, הזכירו בסיום את העובדה ששיחקו ללא דווין סמית' ואלכס טיוס, ולכן לא ציפו מלכתחילה למשחק קל.

"לא ניכנס לפאניקה בעקבות ההפסד", אמרו בקבוצה. "זה לא נעים להפסיד ככה, ואנחנו תמיד רוצים לנצח, אבל לא צריך לקחת החלטות מהירות. יש את המשחק בשבוע הבא בגרמניה שהוא חשוב לכולם". בנוסף, בקבוצה מספרים כי מרקיז היינס סובל מבעיה רפואית קלה שאולי השפיעה עליו. עם זאת, גם אם בקבוצה לא מודים בכך, בהנהלה מודעים לכך שגם סגל חסר לא מצדיק תצוגה מביכה כזו, ולכן הם ממשיכים לבדוק את האופציה לחזק את הסגל בגבוה נוסף.

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב עם סילבן לנדסברג. AP
עוד שינויים בסגל בקרוב? גיא גודס/AP

2. כצפוי, לאחר התבוסה חדר ההלבשה הצהוב היה גדוש פרצופים מאוכזבים. גיא גודס העיר לשחקניו על ההגנה הלקויה, הריבאונד וחוסר הריכוז. על פי גורמים במועדון, ג'רמי פארגו נראה מתוסכל יותר מכולם, אחרי שהגיע חדור מוטיבציה מול הקבוצה שספסלה אותו בעונה החולפת, אך אך יצר הנקמה שלו גרם דווקא לאפקט הפוך, והוא סיים משחק רע עם 2 מ-13 מהשדה.

יוגב אוחיון שסיים עם 8 נקודות ב-17 דקות, הודה: "ידענו שיהיה כאן קשה מאוד, צסק"א היא אחת הקבוצות החזקות ביורוליג. זה חלק מהתהליך שהקבוצה צריכה לעבור. פתחנו חזק ובמחצית הראשונה היינו לגמרי בתוך המשחק, אבל הרבע השלישי הרג אותנו. הם הפציצו שלשות באחוזים מדהימים ושלטו לגמרי בריבאונד. איבדנו ריכוז ושילמנו על זה ביוקר. לפחות בסיום לא נשברנו".

"זו רק תחילת העונה, הדרך עוד ארוכה", המשיך אוחיון. "כבר בשבוע הבא נצטרך לשחק הרבה יותר טוב כי מצפה לנו עוד משחק חוץ קשה נגד אלבה ברלין. קודם לכן יש לנו משחק בית נגד נהריה ונתייחס אליו במלוא הרצינות. אנחנו נשתפר, אין לי ספק".

עוד באותו נושא

צפו בתקציר: מכבי תל אביב הובסה 99:80 על ידי צסק"א מוסקבה

לכתבה המלאה
אנדריי וורונצ'ביץ' צסק"א מוסקבה מול יוגב אוחיון מכבי תל אביב. מגד גוזני
"כבר בשבוע הבא נצטרך לשחק הרבה יותר טוב ". יוגב אוחיון/מגד גוזני

בריאן רנדל הוסיף: "התחלנו דווקא טוב, מה שגרם להם לבקש פסק זמן, אבל אז הכל השתנה. האתלטיות של צסק"א גרמה להם לשלוט במשחק. ניסינו להילחם והיינו בפיגוש של 5-6 נקודות לכמה זמן, אבל יש להם שחקנים מצוינים והם קלעו זריקות טובות. מבחינה הגנתית – לא הגענו למשחק כמו שהיינו צריכים לעשות מתחילת עד סוף המשחק ".

לאחר המשחק נערכו לא מעט שיחות בין אנשי הצוות המקצועי, כמו גם בדרג הניהולי, שם דובר על משחק לא אחראי, הגנה לקויה, הזריקות הנוחות שלקחו הרוסים, ואיך לא - על בעיית הריבאונד. לצהובים היה לילה לא שקט, וכבר לפנות בוקר המריאה הקבוצה חזרה ארצה. בקבוצה מאמינים כי אלכס טיוס ישוב לאימונים כבר בסוף השבוע.

ניקולה וויצ'יץ', טייריס רייס. עמוד הטוויטר של מכבי תל אביב, אתר רשמי
קפץ לבקר את החברים. טייריס רייס/אתר רשמי, עמוד הטוויטר של מכבי תל אביב

3. ומהצד המנצח, צסק"א רשמה וי קטן לתיקון הטראומה מהשנה שעברה, ואת שביעות הרצון הרוסית מפעולת התגמול כלפי מכבי ביטאו אתרי האינטרנט הרוסים, כשאחד מהם זעק אף: "צסק"א פירקה את מכבי". בניגוד למפגש הקודם בין השתיים, הפעם דיכאו הרוסים כל ניסיון קאמבק צהוב במחצית השנייה, ואם מתעקשים לחפש איזו זיקה בין שני המשחקים – זה החד-צדדי של אתמול וזה היהרואי שנערך במילאנו – אפשר למצוא אותה אולי רק בנוכחות של טייריס רייס. כוכב הפיינל פור מאשתקד, שמשחק כיום בחימקי מוסקבה, הגיע אתמול לצפות במשחק, אך נאלץ לצפות מהיציע בצהובים מובכים בבירה הרוסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully