וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלדס החל להתאמן במנצ'סטר יונייטד. יחתום בקבוצה בינואר?

השוער הספרדי בן ה-32, שעזב את ברצלונה עם תום העונה שעברה, ימשיך את השיקום שלו מהפציעה הקשה בברך אצל השדים האדומים ובאנגליה כבר טוענים כי הוא יצטרף לקבוצה בחלון ההעברות הקרוב

ויקטור ואלדס שוער ברצלונה. GettyImages
בדרך לאולד טראפורד? ואלדס/GettyImages

האם אנחנו מתקרבים לאחת העסקאות המפתיעות של העונה? מנצ'סטר יונייטד הודיעה הערב (חמישי) כי שוער נבחרת ספרד, ויקטור ואלדס, החל להתאמן עם המועדון ויערוך אצל השדים האדומים את המשך השיקום שלו מהפציעה בברך, שהשביתה אותו מהמונדיאל בקיץ. בכלי התקשורת באנגליה מיהרו לטעון כי קיים סיכוי סביר שוואלדס יצטרף ליונייטד בינואר, אם וכאשר יהיה כשיר. את הופעת הבכורה שלו בברצלונה העניק לוואלדס לא אחר מאשר לואי ואן חאל, מנג'ר יונייטד.

ואלדס סבל מקרע ברצועה הפנימית במשחק מול סלטה ויגו במרץ האחרון ולא שיחק מאז. עוד לפני הפציעה הוא הודיעה כי יעזוב את ברצלונה עם תום חוזהו ואכן נפרד מהמועדון בקיץ החולף, כאשר קלאודיו בראבו ומארק אנדרה טר שטגן מגיעים במקומו. ואלדס בן ה-32 שיחק לאורך הקריירה כולה בברצלונה ובמהלך הפגרה הוא קושר למעבר לליברפול, אבל העסקה לא יצאה לפועל. בעונה שעברה ואלדס כבר הגיע למונאקו וסיכם על חוזהו, אולם הפציעה מנעה את המעבר.

ביונייטד אישרו כי השיקום של ואלדס יימשך תחת השגחת הצוות הרפואי שלהם ולאחר מכן ואלדס יתחיל להתאמן עם הקבוצה הבכירה של המועדון, אולי לקראת חתימה על החוזה בקיץ. ליונייטד כבר יש שלושה שוערים בסגל בדמות דויד דה חאה, בן ארצו של ואלדס, אנדרס לינדגארד שעשוי לעזוב אם ואלדס יחתום ובן איימוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully