וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי קרית גת ניצחה 0:1 את הפועל כפר סבא ועלתה לפסגה

מערכת וואלה! ספורט

24.10.2014 / 17:56

שער דרמטי של רן בן שמעון בדקה ה-88 העניק לקבוצתו ניצחון 0:1 מוצדק מול הירוקים החלשים, ואת המקום הראשון בטבלה. ראשון לציון - הפועל רמת גן 1:2, מכבי יבנה - הפועל נצרת עילית 1:1

one

המחזור השמיני בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים ובמוקד, "משחק העונה". שתי העולות החדשות והמפתיעות, המוליכה הפועל כפר סבא וסגניתה מכבי קרית גת התמודדו בדרום. קרית גת הייתה טובה יותר אבל כפר סבא החזיקה מעמד הודות ליכולת טובה של אוהד כהן, עד הדקה ה-88, בה רן בן שמעון כבש למארחת והעניק לה 0:1, שהקפיץ אותה לראשות הטבלה.

אוהד מכבי קרית גת. ניב אהרונסון
לאוהדי קרית גת יש סיבות טובות לחגוג/ניב אהרונסון

מכבי יבנה נפרדה מהפועל נצרת עילית בתיקו 1:1, הפועל ראשון לציון חזרה מפיגור מול הפועל רמת גן וחוללה מהפך שהסתיים ב-1:2 בזכות צמד של ניר נחום. הכח עמידר רמת גן גברה 0:1 על בית"ר תל אביב רמלה. עירוני רמת השרון ניצחה בביתה 0:1 את מכבי הרצליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מכבי קרית גת רן בן שמעון חוגג. ניב אהרונסון
קרית גת תקפה והייתה דומיננטית יותר לאורך המשחק. רן בן שמעון חוגג עם חבריו/ניב אהרונסון

מכבי קרית גת - הפועל כפר סבא 0:1

מי היה מאמין ששתי העולות החדשות יהיו במקומות 1 ו-2 בטבלה בשלב זה של העונה? קרב הצמרת הסתיים בניצחון מוצדק של קרית גת, שעלתה לראשות הטבלה וסימנה לעצמה 0:1 שלישי ברציפות. כפר סבא הגיעה בכושר נהדר אחרי חמישה ניצחונות רצופים בהם רשמה יחס שערים של 0:8, אבל הציגה יכולת חלשה והתנופה שלה נעצרה.

שחקן מכבי קרית גת רן בן שמעון. ניב אהרונסון
מביט על הלאומית מלמעלה. בן שמעון חוגג עם האוהדים/ניב אהרונסון

ההזדמנות הראשונה של קרית גת הגיעה בדקה ה-12, כשרן בן שמעון נגח מחמישה מטרים החוצה, ושערו של אוהד כהן ניצל. בדקה ה-30 אבי מלכה איים מחוץ לרחבה על שער כפר סבא, אבל אוהד כהן הדף היטב והתוצאה נותרה מאופסת. כפר סבא הייתה חלשה מאוד ולא מדויקת, אבל הצליחה לא לספוג במחצית הראשונה.

קרית גת המשיכה לתקוף גם בתחילת המחצית השנייה. בדקה ה-56 שלומי משה נגח מצוין אבל אוהד כהן התעופף נהדר והדף לקרן. בדקה ה-83 שלומי משה הגיע למצב בעיטה נוח מ-16 מטרים, אך שלח כדור חלש לעבר שער כפר סבא. בדקה ה-88 מאמציה של קרית גת נשאו פרי, כשחילופי המסירות הסתיימו בבעיטה של רן בן שמעון מחמישה מטרים פנימה, בעיטה שהעלתה את המארחת ל-0:1.

שוער הפועל כפר סבא אוהד כהן (שמאל) עם טל בנש. ניב אהרונסון
הציל את כפר סבא, אבל נכנע בדקה ה-88. אוהד כהן/ניב אהרונסון

מכבי יבנה - הפועל נצרת עילית 1:1

המגרש בנס ציונה ממשיך לא להאיר פנים העונה למכבי יבנה, שניצחה רק פעם אחת בארבעת משחקי ה"בית". אחרי שני שערים שנפסלו למארחת והצלות נהדרות של רון שושן, הייתה זו נצרת עילית שעלתה ליתרון בדקה ה-29. הייתם חלבי פרץ בצד ימין והעביר כדור רוחב, אותו דווקא מורן ג?אן דחק לשערו הוא. יבנה לחצה והשיגה את השוויון בדקה ה-66, כשגאטאן וארן נגח למשקוף והמחליף סרז' איילי היה על הריבאונד ובעט לקורה ופנימה את שער הבכורה שלו. נצרת עילית יצאה מרוצה מהנקודה, יבנה הרבה פחות.

הפועל ראשון לציון - הפועל רמת גן 1:2

האורדונים ממשיכים לצלול. ההפסד הטכני שספגו בבית הדין השאיר אותם עם נקודה בודדת בשבעה מחזורים והם כבשו רק שער אחד העונה. היום הם כבשו שער נוסף, אבל סיימו שוב עם אפס נקודות, מול הקבוצה מעיר היין, שניצחה ארבע פעמים בחמשת המחזורים האחרונים.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, האורדונים הפתיעו ועלו ליתרון 0:1 בדקה ה-55 משער של איסואניל לינג'נה. ראשון לציון חיפשה את השוויון, ומצאה אותו בדקה ה-81, אחרי שניר נחום איזן ל-1:1. כשהיה נדמה שהקבוצות תתחלקנה בנקודות, נשרק פנדל לחובת רמת גן. ניר נחום דייק מהנקודה הלבנה וקבע 1:2 לכתומים.

שחקן הפועל ניר רמת השרון, יוסי שבחון. קובי אליהו
שער שנתן לרמת השרון שלוש נקודות חשובות. שבחון/קובי אליהו

עירוני ניר רמת השרון - מכבי הרצליה 0:1

שתי השכנות הגיעו למשחק עם שאיפות שונות. המארחת, שירדה בעונה שעברה מליגת העל, לא נראתה טוב בכלל והפסידה ארבעה מחזורים רצופים, מה ששלח אותה להילחם בתחתית, והיום היא סוף סוף קטעה את הרצף עם ניצחון שהעניק לה שלוש נקודות חשובות בזכות שער של יוסי שבחון בדקה ה-69. הרצליה עם שני ניצחונות בשלושת השבועות האחרונים, נעצרה אצל השכנה מהשרון.

הכח רמת גן - בית"ר תל אביב רמלה 0:1

הקבוצה השנייה של רמת גן לא ממש הצליחה עד כה העונה אבלהניצחון הזה נותן לה אוויר בתחתית, ונראה שהיא צוברת תנופה שאולי תחלץ אותה משם, שכן את כל ארבע הנקודות שלה היא השיגה בשלושת המחזורים האחרונים. אחרי 30 דקות מאופסות היה זה נתן דה סוזה, שהעלה את הכח רמת גן ל-0:1. בית"ר תל אביב רמלה לא הצליחה לאזן וספגה הפסד אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות. אגב, זהו ניצחון ראשון של הכח על בית"ר תל אביב רמלה מאז ספטמבר 2012, אחרי חמישה מפגשים בסך הכול ביניהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully