וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המנהלת הלהיטה את הרוחות, אז אנחנו ננמיך את הלהבות"

23.10.2014 / 14:35

בבני סכנין נשמו לרווחה לאחר שספגו קנס מבית הדין של ההתאחדות. מנכ"ל הקבוצה, חאלד דוכי: "לא נערער על ההחלטה, אנחנו רוצים להרגיע ולחזור להתעסק במה שחשוב"

one

בני סכנין אמנם הורשעה ונקנסה אתמול ב-1,500 שקל בשל הטקס שערכה לעזמי בשארה, אלא שעל רקע המתיחות עם מנהלת הליגה, עבורם היה זה ניצחון קטן. סכנין זוכתה מההאשמה בגין התנהגות בלתי הולמת והטענה של המנהלת, לפיה הקבוצה לא קיבלה אישור לטקס, הופרכה גם כן.

בסכנין, שזוכתה בשל פרט בירוקרטי ובשל העובדה שבמנהלת לא הציגו בכתב התלונה את הסעיף המחייב אישור לטקס שכזה, שמחו מאוד על העובדה שהדיין העביר ביקורת מרומזת על המנהלת. "הדיין אמר גם בדיון עצמו שהמכתב של המנהלת לא מעניין במיוחד", אמר גורם בסכנין, "אין ספק שהמנהלת הייתה צריכה להרגיע את הרוחות ולא להלהיט את היצרים כמו שעשתה, אבל אם הם לא אחראים אז אנחנו נהיה האחראים ומעכשיו נוריד את הלהבות".

בהחלטתו כתב הדיין ישראל שמעוני כי "בכל האמור בהתנהגות בלתי הולמת הרי חוששני כי האישום כמו שהוגש אינו מצדיק הרשעה בעבירה זאת: כדי לקבל את עמדת המאשימה עליה היה להפנותני בראש ובראשונה למקור המשפטי מכוחו נתחייב אישור של מנהלת הליגה לאירוע. בהעדר הפניה כזאת לא ניתן לטעון להתנהלות בלתי ראויה בהימנעות מקבלת אישור המנהלת.הפניה כזאת לא באה בפני, ואשר על כן איני יכול לקבוע כי יש באי קבלת אישור המנהלת משום עבירה. לפיכך, אני מזכה את הנאשמת מאישום זה".

בסכנין לא מתכוונים לערער על העונש וישלמו 1,500 שקל לבית הדין, בנסיון להוריד את העניין מסדר היום. "לא נערער על ההחלטה בגלל מחויבות ציבורית שיש לנו", אמר מנכ"ל הקבוצה חאלד דוכי, "אנחנו רוצים להרגיע את הרוחות ולחזור להתעסק במה שחשוב וזה הכדורגל".

ארבעה אוהדי סכנין קיבלו הרחקות של בין חודש לחודש וחצי מהמגרשים לאחר שניסו לקחת מחדש את הדגל ?ירושלים קדושתנו?. כבר לאחר המשחק עבד נאסר, אחד האוהדים המוכרים של סכנין, נעצר בשל הנפת הדגל והורחק לחודש מהמגרשים.

במקביל, היום (חמישי) ערכה הקבוצה אימון בהשתתפות כל השחקנים כולל מילאן בויוביץ' שנזרק מהאימון על ידי המאמן גיא לוי. גם אברהם פאס, חאלד חלאיילה ועלא אבו סלאח שלא התאמנו אתמול בשל פציעות חזרו להתאמן ונראה שהם יהיו כשירים למשחק בשבת מול מכבי נתניה. לפי האימונים האחרונים, נראה שמוחמד זבידאת ימשיך לקבל את הקרדיט בעמדת המגן השמאלי על חשבונו של המגן הזר איגור יובאנוביץ'.

חאלד דוכי, בני סכנין. ברני ארדוב
"רוצים להרגיע את הרוחות". דוכי/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully