וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים לקלאסיקו: קרב מוחות בין לואיס אנריקה לאנצ'לוטי

מאמן ברצלונה שומר על מסתוריות בכל הקשור להרכב ולמצב הפצועים, ובספרד מעריכים שמדובר בנסיון להטעות את ריאל. בוסקטס צפוי לפתוח בברצלונה, סוארס יהיה האס מהספסל? בינתיים רונאלדו חשף את הנעליים שלו לקלאסיקו

מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה. GettyImages
מנסה לבלבל את ריאל? לואיס אנריקה/GettyImages

שלושה ימים לפני הקלאסיקו ריאל מדריד אותתה על כוונותיה עם 0:3 חלק ומרשים על ליברפול באנפילד, אבל לפחות כלפי חוץ, ברצלונה לא חוששת. הקטלאנים, שפתחו את העונה בספרד ללא הפסד ומוליכים את הטבלה, כבר נמצאים בשיא ההכנות למשחק הגדול בשבת בסנטיאגו ברנבאו.

בספרד מתארים את ההכנות של לואיס אנריקה כ"קרב מוחות" עם קרלו אנצ'לוטי, בו הוא חושף רק חלק מהקלפים שלו. בתקשורת בקטאלוניה העריכו שלואיס אנריקה מנסה לערפל בכוונה את ההרכב ואת כמות הדקות שיעניק ללואיס סוארס (שחוזר מהשעיה) וסרחיו בוסקטס (שחוזר מפציעה).

בוסקטס, שנעדר מהמשחק מול אייאקס ביום שלישי, מסומן על ידי אנריקה כאחד השחקנים החשובים במצ' אפ מול ריאל, ובברצלונה שמחו לראות אותו עורך אמש אימון מלא. גם לואיס סוארס מועמד להרכב, ובכל מקרה יקבל דקות ראשונות בליגה הספרדית העונה. בברצלונה סבורים כי דווקא כמחליף, בדקות בהן ריאל מדריד תצא קדימה, סוארס יוכל לעקוץ. נכון לעכשיו, מאמן ברצלונה גיבש שני מערכים שמביניהם יבחר אחד - האחד התקפי במיוחד, עם הטריו ליאונל מסי-ניימאר-לואיס סוארס בחוד, והשני עם מרכז שדה מעובה, עם צ'אבי וראקיטיץ' יחדיו בקישור.

ובינתיים כריסטיאנו רונאלדו חשף בחשבון הטוויטר שלו את הנעליים המיוחדות שעיצבו לו לקלאסיקו

* מנתוני חברת Live Tickets עולה כי למעלה מ-1,200 ישראלים יגיעו לצפות במשחק, פחות מהקלאסיקו של העונה הקודמת שהתקיים במדריד, ושבר שיא בנוכחות ישראלים עם למעלה מ-3,000 ישראלים. לדברי יוסי אלפסי, מנכ"ל Live Tickets: "לפי הערכות שלנו, התפתחה מגמה של ישראלים הנוסעים לצפות לפחות בקלסיקו אחד בשנה באופן קבוע. ישראלים בדרך כלל מחכים לרגע האחרון להזמנת כרטיסים כדי לראות את הפערים בטבלה ולהחליט על פי זה אם לטוס או לא. לכן אנו עמוסים בהזמנות למשחקים אלו בשבועיים שלפני המשחק".

לואיס סוארס במשחק של ברצלונה ב'. GettyImages
יעקוץ את ריאל בזמן שהיא רדומה? לואיס סוארס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully