וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים רוצה להחתים גבוה נוסף

23.10.2014 / 9:35

האדומים מאוכזבים מההפסד השני ביורוקאפ, וסבורים כי חסר לקבוצה שחקן נוסף לקו הקדמי. אלכס טיוס נכח במשחק, הפועל ירושלים כבר סימנה אותו לקראת העונה הבאה

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. אדריאן הרבשטיין
זקוק לעוד גבוה. פרנקו/אדריאן הרבשטיין

הפועל ירושלים רצתה להיות ביורוליג העונה, אולם כרגע הקבוצה לא מצליחה גם במפעל היורוקאפ. אמש הפסידה הקבוצה בפעם השנייה ברציפות במפעל לאחר שנכנעה בארנה הביתית לוולגוגראד הרוסית 79:78, לאחר פספוס של טוני גפני בשניות הסיום. בירושלים סימנו ניצחון בבית כחובה, על כן האכזבה הרבה. בירושלים מאוד לא אהבו את ההפסד וסבורים כי חסר גבוה לקבוצה, לכן מנסים לאתר שחקן נוסף.

ברייסי רייט שוב היה הקלע הבולט של האדומים עם 19 נקודות, בעוד יותם הלפרין ויניב גרין, שנפצע במהלך המשחק, לא שיחקו. בדומה למשחק מול הפועל תל אביב, האדומים כמעט נחלצו אולם המהלך האחרון לא צלח.

לאחר המשחק בחדר ההלבשה העיר המאמן דני פרנקו על זריקות לא אחראיות שגרמו לאיבוד היתרון. במסיבת העיתונאים אף אמר פרנקו כי אחת הסיבות שהיתרון אבד היא בשל העובדה ש"צריך ללכת מהלך אחר מהלך ולא להסתנוור ולחפש להשוויץ".

יניב גרין שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
"לא ציפינו לזה". יניב גרין/אדריאן הרבשטיין

האכזבה בחדר ההלבשה הורגשה היטב. כשהתקשורת נכנסה חלק מהשחקנים הסתכלו בטלפונים והעדיפו להימנע מקשר עין.

יניב גרין סיכם: "יש אכזבה כי לא ציפינו להפסיד. זה הפסד שני שלנו במפעל, צריך עכשיו לתקן- ויש לנו הרבה לתקן. ברבע האחרון, היינו ביתרון 11 אבל הם היו הרבה יותר אגרסיביים מאיתנו. לקחנו זריקות לא טובות בהתקפה. רחוקות מהסל. לא חדרנו לסל וזה הסתיים בהפסד לצערנו. הקבוצה שלהם היא מאוד חזקה עם המון זרים, הם שיחקו היום יותר טוב ממה שהם משחקים מבדרך כלל, להם הזריקות הלכו, לנו לא. עשינו טעויות בעיקר בהתקפה, בחירת הזריקות לא הייתה נכונה".

דרווין קיצ'ן הוסיף: "זה קשה. כולם מאוכזבים, זה לא איפה שרצינו להיות אחרי שני משחקים אבל נמשיך להילחם ונהיה בסדר. אנחנו מקצוענים ונראה כדורסל העונה".

אגב, מי שהגיע לצפות במשחק היה סנטר מכבי תל אביב הפצוע, אלכס טיוס. אחת הסיבות שטיוס הגיע לארנה היא כדי לצפות בחברו רומאו טראוויס, המשחק בקבוצה הרוסית. בהפועל ירושלים מודעים היטב לכך שמחירו אמור להיות גבוה בעונה הבאה, וכי יהיו לטיוס הצעות מקבוצות יורוליג. אולם אם השחקן לא יעדיף לחתום בחו"ל בעונה הבאה, בירושלים, השואפים להעשיר את סגל הישראלים, כבר סימנו מאחורי הקלעים את השחקן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בקרוב באדום? אלכס טיוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully