וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול מתחילה להתייאש: "באלוטלי משחק רק בשביל עצמו, המאמן אשם"

ביקורת חריפה באנגליה על מריו באלוטלי, שהחליף חולצה במחצית כשליברפול היתה בפיגור 3:0 מול ריאל. הפרשן רדנאפ: "למה לעזאזל הביאו אותו? זו רכישה מתוך פאניקה". מייקל אואן: "שפת הגוף של חבריו מדאיגה"

פפה שחקן ריאל מדריד (משמאל) עם מריו באלוטלי שחקן ליברפול. רויטרס
במה הוא מתעסק כשהקבוצה שלו מובסת? באלוטלי/רויטרס

מריו באלוטלי ממשיך להרגיז את ליברפול. בזמן שליברפול הובסה 3:0 על ידי ריאל מדריד באנפילד, אחרי שספגו שלישייה כבר ב-45 הדקות הראשונות, אוהדי הקבוצה התאכזבו (בלשון המעטה) לראות שמה שהטריד את באלוטלי בירידה להפסקה היה החלפת חולצה עם פפה לעיני המצלמות. סטיבן ג'רארד, לעומת זאת, הורה לארבלואה שהוא יחליף עמו חולצה רק במנהרה, והמחיש חלק מההבדלים בין הקפטן לבין הרכש המאכזב.

באלוטלי הוחלף בהפסקה, אבל לא ברור אם זה בגלל החלפת החולצה או היכולת הירודה שלו. האיטלקי סיים את המחצית עם שתי בעיטות לשער, ושתיהן נבלמו. הוא סיפק 17 מסירות, הכי מעט בקבוצה (יחד עם לזאר מרקוביץ', ששיחק 23 דקות בלבד). היו לו 23 נגיעות בכדור, ושוב, הכי מעט בקבוצה (חוץ ממרקוביץ'). המאמן ברנדן רוג'רס התייחס לתקרית החלפת החולצה ואמר: "זה לא משהו שאני תומך בו". בשנה שעברה ממאדו סאקו הרגיז את האוהדים כשהחליף חולצה עם סמואל אטו בהפסקה, ורוג'רס אמר אמש: "כבר הייתה לנו תקרית כזאת בשנה שעברה, וזה משהו שנטפל בו בתוך המועדון. זה משהו שלא אמור לקרות". עם זאת, רוג'רס מתעקש ש"החילוף היה טקטי בלבד, הרגשתי שאנחנו צריכים יותר להניע כדור".

כך או כך, באלוטלי שוב ספג ביקורת חריפה מכל הפרשנים באנגליה. פיל נוויל, פרשן BBC, אמר ש"יש דברים שאתה פשוט לא עושה כשאתה בפיגור 3:0 במחצית בליגת האלופות. אתה פשוט לא הולך להחליף חולצה לעיני כולם". נוויל המשיך ואמר ש"מה שלא מרשים אותי בו זה שפת הגוף שלו. מצפים ממנו ליותר, אבל הוא משחק רק בשביל עצמו".

שחקן העבר והפרשן ג'יימי קראגר אמר ש"אני לא יכול לשנות את דעתי על באלוטלי, וזה לא מה שהוא עשה בליברפול, לא בסיטי ובמילאן. אני אתפלא אם הוא ישאר בליברפול בעונה הבאה". הפרשן ג'יימי רדנאפ, עד שחקן עבר של ליברפול, אמר ש"אני לא מאשים את באלוטלי, אני מאשים את המאמן שהביא אותו. למה הוא חשב שהוא יוכל לשנות שחקן שמאמנים כמו מוריניו, מאנצ'יני ופראנדלי נפנפו אותו. יש סיבה למה הוא נמכר בחצי מחיר. למה לעזאזל הביאו אותו, לעולם לא אבין. זו הייתה קנייה מתוך פאניקה".

מייקל אואן צייץ בטוויטר ש"הדבר הכי מדאיג בנוגע לבאלוטלי זה לראות את שפת הגוף של השחקנים סביבו כלפיו. כשאתה מאבד את הכבוד שלהם, זו בעיה גדולה". פיל תומפסון אמר: "אלוהים, מה קורה שם? זה חוסר כבוד? יש לו מזל מלכתחילה שהוא משחק בליברפול, אז הוא נותן אותה במחצית?".

מריו באלוטלי שחקן ליברפול. רויטרס
על הפנים. באלוטלי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully