וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע הטרור: מכבי חיפה רשמה ריצת 0:21, אבל הפסידה לטורונטו

על רקע פיגוע הטרור שהתרחש בקנדה, סגנית האלופה הפסידה 92:85 לרפטורס במשחק ידידות שנערך תחת אבטחה כבדה. מאמן חיפה רמי הדר: "לא ציפינו שגם כאן יקרו דברים כאלה"

מאמן מכבי חיפה בכדורסל רמי הדר. AP
היו קרובים. הדר/AP

על רקע פיגוע הטרור שהתרחש אמש (רביעי) בקנדה, שיחקה הלילה מכבי חיפה משחק ידידות נוסף בצפון אמריקה במסגרת המסע שלה, והפסידה 92:85 לטורונטו רפטורס. חיפה פיגרה 72:56 ברבע השלישי, לפני שרשמה ריצת 0:21 ועלתה ליתרון 72:77. סגנית האלופה, שעד עתה הובסה ללא תנאי במסעה, אף המשיכה להוליך ב-5 הפרש כשנותרו 4:43 דקות לסיום, אבל הרפטורס סיימו את המשחק בריצת 6:18 כדי להבטיח את הניצחון.

14 שחקנים שותפו בטורונטו, וכולם קלעו, כשבראש רשימת הקלעים גרייביס ואסקז עם 15 נקודות. ג'ף אלן בלט בשורות הירוקים עם 24 נקודות, דמונטז סטיט קלע 19 לחיפנים. המארחים רשמו 25 איבודי כדור, במשחק מנומנם שגם ככה לא עורר עניין מיוחד בעיר, אבל אחרי פיגוע הטרור שאירע בעיר לפני כן, המשחק קיבל אור אחר.

כזכור, אתמול אדם פתח בירי לעבר אנדרטת הזיכרון הממלכתית בבירה ונמלט לכיוון בתי הפרלמנט, שם ירה יריות נוספות וגרם למותם של שני אנשים. משחק ההוקי שאמור היה להתקיים במדינה בוטל, אבל משחק הכדורסל התקיים תחת אבטחה כבדה, כשאלפי שוטרים מציפים את העיר ואת רחובותיה ביום סוער לקנדים.

מאמן מכבי חיפה רמי הדר אמר ש"שמעתי על מה שקרה, אבל בישראל אנחנו חווים דברים כאלה כל הזמן. לא ציפיתי שדבר כזה יקרה גם כאן. זה לא משהו שקורה מדי יום בישראל, אבל זה בהחלט יכול לקרות ואנחנו לא נותנים לזה להשפיע על העבודה היום יומית שלנו".

הדר גם התייחס למשחק ואמר: "במחצית דיברנו ואמרנו שאנחנו חייבים להתרכז בהגנה. לקח לנו זמן, אבל כשהתחלנו לשמור גם הצלחנו לצאת קדימה למתפרצות ולסיים התקפות בליי אפים קלים. לקראת הסיום הם שיפרו את ההגנה, ומנעו מאיתנו קליעות טובות. אין ספק שהם טובים בהרבה".

אוהדים קוראים להחרמת ישראל במסע המשחקים של מכבי חיפה. AP
כך נראה חלק מהקהל במשחק של חיפה בארה"ב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully