וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "הקלאסיקו יהיה בלתי רגיל, מזל שיש לי כרטיס"

מאמן ריאל מדריד סיכם את ה-0:3 על ליברפול, הביט קדימה ועקץ: "הוצאתי את רונאלדו בלי לשאול אותו". כל מספרי וציטוטי הערב, כולל החלפת החולצה המוזרה שאולי גרמה לחילוף של באלוטלי

שחקני ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה. GettyImages
תצוגת תכלית. רונאלדו ובנזמה/GettyImages

מספרי הערב בליגת האלופות:

* נתחיל בכריסטיאנו רונאלדו, שכבש את שערו ה-70 בליגת האלופות - אחד יותר ממסי, אחד פחות מראול, שמחזיק בשיא. ב-4 בנובמבר, מול אותה ליברפול, הוא ינסה להשוות את השיא, ואולי גם לשבור אותו.

* רונאלדו הבקיע העונה 20 שערים ב-13 משחקים.

* רוצים עוד רונאלדו? הפורטוגלי הוא השחקן הראשון בהיסטוריה שמבקיע בעשרה משחקי חוץ רצופים בליגת האלופות.

* איקר קסיאס ערך את הופעתו ה-143 בליגת האלופות - אחת יותר מחברו לקבוצה לשעבר ראול, שווה ערך לשיאו של צ'אבי.

* כמו כן, קסיאס רשם ניצחון 85 בליגת האלופות - אחד יותר מצ'אבי.

* לראשונה בתולדותיה, ליברפול הפסידה משחק אירופי בביתה בפער של שלושה שערים.

* זו היתה הפעם הראשונה שהמייטי רדז ספגו שלושה שערים במחצית בליגת האלופות מאז הגמר המפורסם של 2005. הפעם, הסיום היה קצת שונה.

* לראשונה מזה שבע וחצי שנים, ליברפול הפסידה באנפילד בשלושה שערים או יותר (אז זה נגמר ב-6:3 לארסנל).

* אנדי נחאר מאנדרלכט הוא השחקן הראשון מהונדורס שכובש בליגת האלופות אי פעם.

* למריו מנדז'וקיץ' יש 19 שערים ב-23 הופעות בליגת האלופות.

* 59 שערים נכבשו ב-16 משחקי ליגת האלופות במחזור הזה. מקום שני בכל הזמנים (אחרי ה-63 שנכבשו במחזור הפתיחה של עונת 2000/01).

צפו במהלך המדויק של רונאלדו

סטיבן ג'רארד שחקן ליברפול מאוכזב לצד כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
התבוסה האירופית הגדולה בתולדות ליברפול באנפילד. ג'רארד/AP

קסיאס נרגש, רוג'רס נואש

במשחק המרכזי, הוכיחה ריאל מדריד שהיא מוכנה, ועוד איך מוכנה לקלאסיקו הגדול עם ברצלונה ביום שבת הקרוב, כשפירקה את ליברפול 0:3 באנפילד. כריסטיאנו רונאלדו (23) וקארים בנזמה (30, 41) כבשו וסייעו לבלאנקוס לשמור על מאזנם המושלם בליגת האלופות. המייטי רדז, לעומת זאת, עם שלוש נקודות בלבד בתום שלושת המחזורים הראשונים.

"אני מאוד מרוצה, כי אף פעם לא קל לשחק באצטדיון כזה וברמות האלה", אמר קרלו אנצ'לוטי בסיום. "הראנו בגרות, הכול הלך טוב עבורנו. עשינו הגנה טובה בפתיחה והורדנו את ההתלהבות שליברפול עלתה איתה ומשם כבר הראנו את היכולות שלנו והשתלטנו על המשחק. הקלאיסוק יהיה בלתי רגיל, מזל שיש לי כרטיס". המאמן גם לא שכח לעקוץ את ברצלונה על נושא החילוף לו סירב לכאורה מסי במשחק הליגה האחרון: "החלפתי את רונאלדו בלי לשאול אותו", אמר האיטלקי עם חיוך על פניו כאשר נשאל על הוצאתו של הפורטוגלי בדקה ה-75.

כריסטיאנו רונאלדו הוסיף: "היה מאוד מיוחד לכבוש את השער הראשון שלי באנפילד, ואני מאוד גאה בזה. ידענו שיהיה קשה כאן, אבל שיחקנו פנטסטי, בעיקר ב-45 הדקות הראשונות, והניצחון מגיע לנו. יש לנו תשע נקודות, כך שהעליה מובטחת ב-75 אחוז". כשנשאל האם קבוצתו יכולה להיות הראשונה בתולדות המתכונת החדשה של ליגת האלופות ששומרת על תארה, השיב: "למה לא? אנחנו חושבים צעד-צעד. זה יהיה קשה, אבל נישאר חיוביים ואם נשחק ככה זה יהיה אפשרי".

איקר קסיאס סיכם את המשחק והביט קדימה, אל עבר הקלאסיקו: "אנחנו מגיעים לקלאסיקו עם שמונה ניצחונות רצופים, אבל זה יהיה משחק אחר. כריסטיאנו רונאלדו טוב ממסי, והוא בכושר מעולה. סיפקנו משחק שלם היום, זו הדרך לשחק, היה לנו איזון מצוין". על הופעתו ה-143 בליגת האלופות - שווה ערך לשיאו של צ'אבי, אמר השוער הוותיק: "כשערכתי את הופעת הבכורה שלו מול אולימפיאקוס ב-1999 לא חשבתי שאגיע למשחק השני או השלישי. אני מודה למועדון שנתן לי להישאר פה כל כך הרבה זמן".

ברנדן רוג'רס חסר האונים סיכם: "פתחנו נהדר, אבל אחרי שהם כבשו את הראשון, הם הראו את היכולות שלהם. אפשר לראות למה הם אלופי אירופה. הם היו מצוינים ובמחצית השנייה שיחקנו כדי להגן על הגאווה של המועדון. השחקנים לא ויתרו. שיחקנו רע בהגנה אבל אני לא יכול לבקש יותר. לריאל יש מהירות, טכניקה, הכול".

במחצית המשחק הוחלף מריו באלוטלי על ידי אדם ללאנה, וברשתות החברתיות היו שטענו כי יש לכך קשר לסרטון שמיד תראו, בו חלוץ הרכש מחליף חולצות עם פפה כבר בירידה לחדרי ההלבשה, בפיגור 3:0. לא ראיתי את זה", אמר רוג'רס. "נטפל בזה בתוך המועדון. זה משהו שלא צריך לקרות כאן. היה לנו מקרה דומה בשנה שעברה וטיפלתי בו".

עוד באותו נושא

ריאל מדריד פירקה את ליברפול עם 0:3

לכתבה המלאה

ונגר מפרגן למחליפים, טבס מבואס, דורטמונד חוגגת

ארסנל עשתה מהפך דרמטי בדקה האחרונה וניצחה 1:2 בחוץ את אנדרלכט. ארסן ונגר אמר בסיום: "המחליפים עשו את ההבדל עם הניסיון שלהם. שלטנו במחצית הראשונה, אבל לא יצרנו מצבים. במחצית השנייה יצאנו קדימה והיינו פגיעים יותר. בחמש הדקות האחרונות בליגת האלופות העצבים משחקים תפקיד והיינו צריכים להגיע לשם מבלי לספוג את השני. הימרנו וזה עבד טוב. בכדורגל הבלגי עושים עבודה מעולה ויש לי המון כבוד אליהם. הניצחון הזה נותן לנו צ'אנס טוב מאוד לעלות".

יובנטוס הופתעה והפסידה 1:0 אצל אולימפיאקוס. זה היה ההפסד השני ברציפות של הגברת הזקנה בליגת האלופות והיא בצרות. ג'יג'י בופון סיכם באכזבה: "שיחקנו טוב אחרי ההפסקה ויצרנו הרבה מצבים, אבל למרות זאת לא הצלחנו לחזור למשחק. אם היינו משחקים לאורך כל המשחק כמו במחצית השנייה, התוצאה הייתה שונה". קרלוס טבס הוסיף: "אנחנו חייבים לזכור שאנחנו יובנטוס, לא הגענו לכאן כדי להפסיד. ההיסטוריה של יובנטוס תמיד הולכת ככה - טובים בליגה האיטלקית ונאבקים באירופה. אם אנחנו רוצים להיות קבוצה גדולה ואנחנו חייבים לשנות את זה, ואני מאמין שאפשר לעשות את זה".

דורטמונד מתקשה מאוד בליגה, אבל בצ'מפיונס היא עם שלושה ניצחונות, מאזן מושלם ויחס שערים נהדר של 0:9 אחרי שהביסה את גלאטסראיי 0:4 בחוץ. נבן סובוטיץ' אמר בסיום: "שיחקנו עם המון ריכוז, לא התקשנו להגן ויצאנו למתפרצות מאוד מסוכנות. היינו גם מאוד אפקטיביים בפתיחה. שני מצבים, שני שערים. זה מה שהיריבות עשו לנו בליגה במשחקים האחרונים. המשחק נגמר אחרי חצי שעה".

קוקה נתן הצגה עם שער ושלושה בישולים, אתלטיקו כבשה את כל השערים שלה במחצית השנייה והביסה 0:5 את מאלמו השבדית בקלדרון. הקשר הפנטסטי סיכם: "הם הסתגרו מאוד במחצית הראשונה ולא מצאנו את הרשת. בסוף, היה לי את המזל לכבוש ראשון ומשם כבר היה קל יותר. יש לנו שש נקודות ואנחנו במצב טוב. צריך לנצח בכל המשחקים".

קונצרט של דורטמונד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully