וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: טוטנהאם הביסה 1:5, שער מרהיב ללאמלה

התרנגולים חגגו מול אסטרס במשחק שבו קיין הצעיר הפגיז שלושער והרכש מרומא סיפק ראבונה נפלאה. לוריס הורחק. רפאלוב בישל ב-1:1 מול קופנהאגן. אוהדי ספרטה התפרעו בסלובקיה, פיורנטינה לא עוצרת

חואן ורגאס שחקני פיורנטינס חוגגים. רויטרס
הויולה דוהרים בליגה האירופית. ורגאס והחברים חוגגים/רויטרס

המחזור השלישי בליגה האירופית נערך הערב (חמישי) כאשר ברחבי היבשת התקיימו משחקים ב-12 הבתים השונים. מלבד שלל הישראלים, המשחק המרכזי הפגיש בין אינטר לסנט אטיין, אבל למרבה האכזבה הוא הסתיים ב-0:0. טוטנהאם פגשה את אסטרס ולא ריחמה עליה עם 1:5 קטלני במשחק שבו השוער הוגו לוריס הורחק, אבל מה שבעיקר נזכור זה את הראבונה של אריק לאמלה. סביליה סיימה ב-0:0 בבלגיה מול סטנדרד ליאז', שהגיע אחרי פיטוריו של גיא לוזון. פיורנטינה ניצחה 0:1 ביוון את פאוק סלוניקי (אייל גולסה שיחק 36 דקות). בסלובקיה, אוהדי ספרטה פראג, האורחת והשכנה, התפרעו ביציעים. המשחק הופסק לכחצי שעה וכאשר חודש, הצ'כים חגגו עם 0:3. ליאור רפאלוב התכבד לבשל שער ב-1:1 של קלאב ברוז' מול קופנהאגן.

פרדי גוארין שחקן אינטר מול פלורנטין פוגבה שחקן סנט אטיין. רויטרס
לא הצליח להכניע את האקסית. גוארין מול פוגבה/רויטרס

בית א':

ויאריאל - פ.צ. ציריך 1:4

לוויאריאל: קאני 6, לוסיאנו וייטו 57, ברונו סוריאנו 60, ג'ובאני דוס סנטוס 78. לציריך: מרקו שונבאכלר 43.
אבי ריקן עבר השבוע ניתוח ולא ישחק עד לאחר פגרת החורף בשוויץ.

בורוסיה מנשנגלדבאך - אפולון 0:5
למנשנגלדבאך: איברהימה טראורה 11, 67, ברנימיר הרגוטה 56, פטריק חרמן 83, תורגן הזאר 91

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בית ב':

קלאב ברוז' - קופנהאגן 1:1

קלאב ברוז' קיוותה להשיג ניצחון שני בשלב הבתים, אבל לא הצליחה להכניע את היריבה הדנית שעולה בעצמה לארבע נקודות. הבלגים ספגו פעם ראשונה במפעל אחרי סיומת דרמטית במיוחד. זה התחיל בדקה ה-89 כאשר דניאל אמארטי בעט כדור מהאוויר לחיבורים, אבל דקה לאחר מכן ויקטור ואסקס נהנה מבישול של ליאור רפאלוב ובעט כדור חד ושטוח לפינה. הקשר הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-56.

טורינו - הלסינקי 0:2
לטורינו: כריסטיאן מולינרו 35, אמאורי 58

אריק לאמלה שחקן טוטנהאם חוגג ראבונה. רויטרס
אין מילים על שני השערים שלו. לאמלה/רויטרס

בית ג':

טוטנהאם - אסטרס טריפוליס 1:5

אחרי שתי תוצאות תיקו, התרנגולים השיגו ניצחון ראשון בשלב הבתים ושיפרו בכך את הסיכויים שלהם להמשיך לשלב הנוקאאוט. הערב הם חגגו מול היוונים שהדיחו את מכבי תל אביב בשלב הפלייאוף ורשמו הפסד ראשון. טוטנהאם, שחטפה 4:1 ממנצ'סטר סיטי, הגיעה רעננה למשחק בוויט הארט ליין ובדקה ה-13 הארי קיין הצעיר שפתח בהרכב הפגיז כדור מצוין מרחוק ומצא את הרשת. אלא שהרגע הגדול של המשחק הגיע בדקה ה-30 כאשר אריק לאמלה רשם את אחד השערים היפים ביותר במפעל כאשר הכדור הגיע אליו בקצה הרחבה והוא המשיך עם ראבונה ענקית שנעצרה ברשת.

לאמלה הפגיז גם בדקה ה-66 כשהניסיון הראשון שלו נהדף ובהזדמנות השנייה הוא המשיך עם כדור מהאוויר וחגג. קיין סגר את החגיגה כשהשלים שלושער בדקות ה-76 ו-81, אבל הדרמה לא הסתיימה מכיוון שהוגו לוריס הורחק לאחר שביצע עבירה מחוץ לרחבה. קיין היה האיש שנכנס לשער לאחר שמאוריסיו פוצ'טינו השלים את שלושת החילופים שלו. חרונימו בראלס רק צימק בבעיטה חופשית אחרי שהכדור נשמע מידיו של קיין.

פרטיזן בלגרד - בשיקטאש 4:0
לבשיקטאש: ולי ואוולאק 18, דמבה בה 45, אוגוזאן אוזיאקופ 52, גוקאן טורה 54

בית ד':

סלטיק - אסטרה 1:2

אלופת סקוטלנד אמנם מקרטעת בליגה, אבל בליגה האירופית היא ממשיכה לצבור נקודות בדרך להבטחת המקום בשלב הנוקאאוט והיא עדיין בלתי מנוצחת אחרי שלושה מחזורים. נגד היריבה הרומנית שמדורגת רביעית בארצה, סלטיק הצליחה להשיג ניצחון שני. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הגיעו שלושה שערים תוך שמונה דקות. זה החל כשסטפן שצ'פוביץ', אקס הפועל עכו ומ.ס. אשדוד, התכבד בשער היתרון לסלטיק בדקה ה-73 כאשר הסרבי המשיך נגיחה כתוצאה מכדור חופשי. שש דקות חלפו וכדור רוחב נהדף על ידי ההגנה של אסטרה וסטפן יוהאנסן בעט למשקוף ופנימה. הקצב המטורף נמשך בדקה ה-81 כשאסטרה רק צימקה עם שער של גבריאל אנאקה שדחק מקרוב. ניר ביטון לא נכלל בסגל, בעוד בירם כיאל נכנס כמחליף בדקה ה-77.

רד בול זלצבורג - דינמו זאגרב 2:4
לזלצבורג: אלה 14, 45, 52. לדינמו זאגרב: אנדרה רמאליו 49. לזאגרב: אדמי 81, הנריקה 89

קשר סלטיק בירם כיאל. GettyImages
ניצחון בקושי. כיאל/GettyImages

בית ה':

אשטוריל - דינמו מוסקבה 2:1
לאשטוריל: יוהאן טבארס 95. למוסקבה: אלכסנדר קוקורין 52, יורי ז'ירקוב 80

פ.ס.וו איינדהובן - פנאתינייקוס 1:1
לאיינדהובן: ממפיס דיפיי 44. לפנאתינייקוס: ניקוס קארליס 87

בית ו':

אינטר - סנט אטיין 0:0

הנראזורי הרסו לעצמם את המאזן המושלם אחרי שני הניצחונות על דנייפרופטרובסק וקרבאח, אבל לפחות יכולים להיות שבעי רצון מהעובדה שהם עדיין לא ספגו. פרדי גוארין התקשה להכניע את האקסית שמדורגת במקום החמישי בליגה הצרפתית. בדקה ה-63 גוארין מצא את זדרבקו קוזמנוביץ', אבל הבעיטה שלו נהדפה על ידי שוער הצרפתים, סטפן רופייה.

דנייפרופטרובסק - קרבאח 1:0
לקרבאח: מוארם מוארם 21

בית ז':

סטנדרד ליאז' - סביליה 0:0

אחרי פיטוריו של גיא לוזון, סטנדרד השתחררה לרגע מהצרות בליגה הבלגית והשיגה תיקו מרשים מול אלופת המפעל המכהנת, כדי לעלות את מאזנה לארבע נקודות. סביליה, שנראית מצוין ונמצאת במקום השני בספרד, ממשיכה להוביל את הבית, אבל ניצחה רק פעם אחת בשלושת המחזורים הראשונים.

רייקה - פיינורד 1:3
לרייקה: אנדריי קרמאריץ' (63, 70, 76 בפנדל). לפיינורד: ינס טורנסטרה (66)

בית ח':

קרסנודאר - וולפסבורג 4:2
לקרסנודאר: אנדראס גראנקויסט (51, פנדל), וונדרסון (86). לוולפסבורג: אנדראס גראנקויסט (37, עצמי), קווין דה ברוין (46, 79), לואיז גוסטבו (64)

ליל - אברטון 0:0

בית ט':

יאנג בויז - נאפולי 0:2
ליאנג בויז: גיאם הוארו (52), לאונרדו ברטון (90)

סלובן ברטיסלבה - ספרטה פראג 3:0

מהומה גדולה בסלובקיה כמעט הביאה לפיצוץ המפגש הזה, שהיה אמור להיות מאבק חביב בין שתי השכנות והפך לקרב אוהדים. אלה של האורחת מצ'כיה פרצו את הגדר שניצבה לצדם והחלו להתפרע, מה שגרם לשופט להפסיק את המשחק במהלך המחצית הראשונה לכחצי שעה. לאחר מכן המשחק חודש ובמחצית השנייה רק ספרטה הייתה על המגרש. דויד לפאטה כבש ראשון (56), טימוקו קונאטה הכפיל כעבור חמש דקות ולדיסלב קרייצ'י השלים (82).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלגן בסלובקיה. אוהדי ספרטה מתפרעים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית י':

אלבורג - דינמו קייב 0:3
לאלבורג: תומאס אנבולדסן (11), ניקולאי תומאסן (39, 90)

סטיאווה בוקרשט - ריו אבה 1:2
לסטיאווה: ראול רוססקו (17, 45). לריו אבה: יונתן דל ואלה (48)

בית י"א:

פאוק סלוניקי - פיורנטינה 1:0

אייל גולסה נכנס בדקה ה-54, אבל גם הוא לא הצליח לסייע לקבוצתו להשיג שוויון אחרי שחואן ורגאס העלה את הויולה ליתרון, שבע דקות להפסקה. האיטלקים שומרים על מאזן מושלם בליגה האירופית, בדרך הבטוחה לשלב הבא ויחס השערים שלהם במפעל עומד על 0:7.

דינמו מינסק - גנגאן 0:0

בית י"ב:

טרבזונספור - לוקרן 0:2
לטרבזונספור: מוסטפא יטבארה (54), קווין קונסטנט (86)

מטאליסט חרקוב - לגיה ורשה 1:0
ללגיה: אונדריי דודה (28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully