וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פרשת בשארה: קנס של 15 אלף שקל לסכנין

22.10.2014 / 18:10

בנוסף, נגזר על הקבוצה הצפונית קנס של 35 אלף שקל על תנאי. ראשי סכנין יתדיינו בשעות הקרובות, אך בשלב זה אין בכוונתם לערער. מילאן בויוביץ' ומיחה מבליה נזרקו מהאימון

צילום ועריכה: קובי אליהו

בני סכנין ספגה הערב (רביעי) מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל קנס של 15 אלף שקל בעקבות פרשת עזמי בשארה, וטקס ההוקרה שנערך לו לפני משחקה של הקבוצה בדוחא מול הפועל תל אביב. כמו כן, נגזר על סכנין קנס של 35 אלף שקל על תנאי. נכון לעכשיו, בראשי סכנין לא מתכוונים לערער על החלטת בית הדין. את סכנין ייצגו בדיון המנכ"ל חאלד דוכי, הדובר מונדר חלאיילה ומנהל הקבוצה ג?מאל גנאים כשהיו"ר מוחמד אבו יונס נעדר בשל נסיעת עסקים.

במהלך הדיון, הדיין שמעוני ציין שאינו מעוניין לעסוק באישיותו של בשארה או אם הוא אשם או לא, אך ציין שעל פניו יש לטקס סממנים פוליטיים. בסכנין הופתעו וביקשו משמעוני לקבל ייצוג משפטי בנושא ולהיות מיוצגים בדיון בהושא בידי עורך דין. שמעוני תהה מדוע בסכנין מבקשים רק כעת ייצוג ואף הודיע שמנע מהתובע להגיע לדיון כדי שלא יהיה מצב בו התובע מגיע אך לסכנין אין ייצוג. שמעוני אף ביקש לנמק מדוע הם צריכים ייצוג ומה שונה מדיון רגיל כשבסכנין השיבו שאין להם ידע משפטי בעניין הספציפי ולכן הם מבקשים ייצוג. הדיון בנושא הסתיים ובקבוצה ממתינים לקבלת העונש.

חאלד דוכי, בני סכנין. ברני ארדוב
הגיע במקומו של אבו יונס. חאלד דוכי/ברני ארדוב

בסכנין ניסו להרגיע את הרוחות והוציאו הודעה לפני הדיון: "מועדון הכדורגל איחוד בני סכנין חרט על דגלו וניצר בעורקיו מהיום הראשון להקמתו את סמל השלום. ועמל ללא הרף וללא נלאות למען שימור והעצמת היחסים בקרב רבדיה השונים של החברה, ואימץ יחד עם הנפשות הפועלות לצידו מפעל חיים התורם לקהילה ,כלכלית, חברתית ומנטאלית".

"אין תמונה יותר יפה מאשר לראות מאות ואלפים מכל המגזרים מתכנסים מדי שבוע במקום, ובבית אחד כאשר היריבות ביניהם מתכנסת בתחרות על יתרון שערים. הפועל בני סכנין היא הבית החם לשלום, זו דרכינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן בני סכנין, מילאן בויוביץ', מול שחקן מכבי חיפה, מיצ'ל. קובי אליהו
התחצף לגיא לוי. בויוביץ'/קובי אליהו

אם לא די בהעמדת הקבוצה לדין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, הרי שגם מבחינה מקצועית הקבוצה נתקלת בבעיות. החלוץ הסרבי של הקבוצה, מילאן בויוביץ', והקשר מיחה מבליה נזרקו היום מהאימון. מתברר כי בויוביץ' לא נשמע להוראות של גיא לוי ומבליה עשה פרצופים כשתורגל כמגן. השניים הושעו מהאימון, אך הוחזרו לקראת סיומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully