וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלינג: הנבחרת מנסה לגייס כסף לאליפות אירופה

22.10.2014 / 11:40

אחרי ההעפלה מדרג ג' לדרג ב' באירופה, הנבחרת מנסה לגייס 25 אלף דולר באמצעות אתר להשגת מימון. בין השאר היא מציעה מטאטא חתום, ערב קרלינג וחולצת משחק חתומה

נבחרת ישראל, קרלינג. סיימון פק,
יעמדו במטרה? נבחרת ישראל/סיימון פק

אחרי שרשמה הישג היסטורי והעפילה מדרג ג' לדרג ב' באירופה, נבחרת ישראל בקרלינג פתחה את מסעה לאולימפיאדת החורף ב-2018 כשהיא מנסה לגייס כסף באמצעות אתר להשגת מימון. כזכור, הנבחרת הוקמה רק בחודש יוני וכבר הספיקה לזכות במדליית הכסף באליפות אירופה דרג ג'. אלא שכדי להתחרות בדרג ב' בנובמבר בשוויץ, היא זקוקה ל-25 אלף דולר. עד כה הצליחו חברי הנבחרת לגייס דרך האתר כ-20 אחוז מהסכום - כ-5,000 דולר.

עבור התרומה היקרה ביותר, 3,500 דולר, מציעים החברים ערב של קרלינג באחד המועדונים בארצות הברית או קנדה, שיכלול את לימוד המשחק, כולל פלאפל או בירה לבחירה, ולבסוף חולצה ותמונה חתומים. כמו כן, ניתן לתרום רק אלף דולר ולקבל מטאטא חתום, 500 דולר תמורת חולצת משחק חתומה, וכן מוצעים גם דגלים, סיכות ואביזרים חתומים תמורת סכומים קטנים יותר.

הנבחרת כוללת שני אחים ילידי ישראל הלומדים בוירג'יניה, מהנדס יליד ישראל המתגורר בטורונטו, בן להורים מישראל שגר במונטריאול ועולה חדש נוסף מדטרויט. כל הנבחרת עשתה עלייה בקיץ האחרון.

  • עוד באותו נושא:
  • קרלינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully