וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קחו לכם יום חופש: ניו אורלינס מול גרין ביי במוקד המחזור ה-8

25.10.2014 / 8:00

דרו בריס מחכה לארון רוג'רס, קרוליינה וסיאטל בקרב בו אסור להפסיד, אריזונה ופילדלפיה במפגש צמרת והחדשות הכי טובות: המשחקים מתחילים כבר ב-15:30, עם אטלנטה ודטרויט בלונדון. בקיצור, אל תעשו תכניות

מת'יו סטאפורד דטרויט ליונס. Rick Osentoski, AP
NFL בצהריים? למה לא. סטאפורד/AP, Rick Osentoski

למעקב אחרי עידן ויניצקי בטוויטר

בשעה טובה ומוצלחת (או שלא ממש...), ליגת ה-NFL מגיעה לנקודת האמצע של עונת 2014 ותעשה זאת בסטייל, עם מחזור לא שגרתי עבור היושבים בציון. קודם כל, שימו לב שהמשחקים השבוע נפתחים בשעה 19:00 ולא 20:00, בשל הזזת השעון. אם לא די בכך, הרי שבוומבלי תיערך מנת צהריים חריגה ביותר, כאשר אטלנטה "תארח" את דטרויט למשחק שיוציא לדרך את האקשן של יום ראשון וייפתח כבר בשעה 15:30 שעון ישראל. בקיצור, קחו יום חופש.

בסדרה הראשונה של הערב נקבל מפגש קריטי בין קרוליינה לסיאטל החבולות. שתי מפתיעות השבוע שעבר, קנזס סיטי וסנט לואיס, נפגשות בארוהד. סינסינטי מול בולטימור בקרב על ה-AFC צפון וניו אינגלנד מארחת את שיקגו. בסדרה השנייה, קרב ענק בין אריזונה לפילדלפיה, שתיהן עם 1:5. אינדיאנפוליס מגיעה לפיטסבורג. הסאנדיי נייט צפוי להיות מענג, כאשר דרו בריס וניו אורלינס יארחו את ארון רוג'רס וגרין ביי ובמאנדיי נייט, הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה, דאלאס, מחכה לוושינגטון.

שידורי השבוע:

ראשון, 15:30: אטלנטה - דטרויט, 5+ לייב ו-HD
ראשון, 19:00: ניו אינגלנד - שיקגו, FOX
ראשון, 19:00: סינסינטי - בולטימור, METV
ראשון, 22:00: קליבלנד - אוקלנד, 5+ לייב ו-HD
ראשון, 22:00: אריזונה - פילדלפיה, FOX
ראשון, 22:00: פיטסבורג - אינדיאנפוליס, METV
שני, 2:30: ניו אורלינס - גרין ביי, 5+ לייב ו-HD
שלישי, 2:30: דאלאס - וושינגטון, FOX

ארון רוג'רס גרין ביי פאקרס. Mike Ehrmann, GettyImages
ארון רוג'רס מחכה לכם בסאנדיי נייט/GettyImages, Mike Ehrmann

אטלנטה (5:2) - דטרויט (2:5), 15:30, אצטדיון וומבלי

בניסיון למשוך עוד קצת תשומת לב מהקהל הבריטי והאירופאי, שגם כך ממלא את וומבלי לרוב כאשר מתקיימים שם משחקי ה-NFL, בליגה החליטו על גימיק מעניין ובעיטת הפתיחה של המשחק הזה תהיה המוקדמת ביותר בתולדות הליגה. על כר הדשא, הפאלקונס, שסובלים מעונה גרועה שנייה ברציפות והפסידו את כל ארבעת המשחקים האחרונים שלהם ינסו להתאושש מול הליונס, שממשיכים להציג את ההגנה הטובה ב-NFL ומגיעים אחרי ניצחון דרמטי וענק על ניו אורלינס. דטרויט נמצאת בקרב עיקש עם גרין ביי ויודעת היטב שכל משחק חשוב, בעיקר כזה בו היא הרוויחה מכך שלא תצטרך להגיע לג'ורג'יה דום.

עוד באותו נושא

המחזור נפתח עם 21:35 של דנבר על סן דייגו

לכתבה המלאה

20:00:

קנזס סיטי (3:3) - סנט לואיס (4:2)

הדרבי של מיזורי. שתי ההפתעות הגדולות של המחזור הקודם הגיעו משתי הקבוצות הללו וכעת כל אחת מהן תקווה לשמור על המומנטום ולחזור למאבק בבית הקשה שלה. הצ'יפס הבריקו עם ניצחון חוץ בסן דייגו, הראמס עברו בבית את האלופה סיאטל. קנזס סיטי מציגה התקפת מסירה חלשה, כיאה לאלכס סמית', שעושה מעט אבל מדויק. בריצה לעומת זאת, היא בצמרת הליגה וכך גם בהגנת המסירה, שם לאוסטין דייויס, שמותיר רושם טוב מאוד בינתיים, מצפה הרבה עבודה. אוהדי הצ'יפס עשויים לעבור מהמשחק הזה לחגיגות האליפות בבייסבול, אם יצליחו לסגור את הוורלד סירייס מול הג'איינטס על 1:4.

טנסי (5:2) - יוסטון (4:3)

הטקסאנס שוב מאכזבים. הם פתחו היטב את המשחק בפיטסבורג, אבל התפרקו טוטאלית בדקות הסיום של המחצית הראשונה והפסידו משחק רביעי בחמשת המחזורים האחרונים. זו תהיה הזדמנות מצוינת להתאוששות, מול הטייטאנס החלשים, ששוב הוכיחו שהם לא יודעים לשמור על יתרון והפסידו ממש בסיום בוושינגטון. ג'ייק לוקר כנראה סיים את חלקו, לאחר שהטייטאנס הודיעו שזאק מטנברגר ייפתח במקומו. בעונה שעברה כל קבוצה ניצחה את המשחק אצלה בבית.

טמפה ביי (5:1) - מינסוטה (5:2)

קרב תחתית בפלורידה בין שתיים שינסו לקושש ניצחון ולשפר במעט את המאזן העגום. הבאקנירס חוזרים משבוע החופש, אשר לפניו הם חטפו בראש מג'ו פלאקו ובולטימור. הם סובלים מהתקפה חלשה והגנה גרועה במיוחד מתחילת העונה וגם מייק גלנון מתקשה להושיע. הווייקינגס מציגים את התקפת המסירה עם הכי פחות יארדים בליגה ומגיעים אחרי שלושה הפסדים, האחרון שבהם מטאצ'דאון בשנייה האחרונה בבפאלו.

טדי ברידג'ווטר מינסוטה וייקינגס. Jim Mone, AP
ברידג'ווטר ישיג ניצחון בטמפה ביי?/AP, Jim Mone

קרוליינה (3:1:3) - סיאטל (3:3)

מי היה מאמין שאלו יהיו המאזנים של שתי הקבוצות הללו בכניסה למשחק הזה? אלופת ה-NFC דרום ואלופת הליגה כולה סובלות מתקופה רעה מאוד ההגנה של הפנת'רס, שסחבה אותם בעונה שעברה, מפורקת לחלוטין וספגה 37, 38, 37 ו-38 נקודות בארבעה מחמשת המחזורים האחרונים, כולל תבוסה מביכה בגרין ביי בשבוע שעבר. סיאטל, שלראשונה מאז מחזורים 7 ו-8 של עונת 2012 רשמה שני הפסדים רצופים, נראית עייפה ושבעה ופיט קארול חייב להתניע את השחקנים שלו מחדש לפני שאריזונה בורחת רחוק מדי. אם אתם מחפשים משחק שיכול להכריע עונה שלמה, תמצאו אותו כאן.

סינסינטי (2:1:3) - בולטימור (2:5)

הבנגאלס נראו כמו הדבר האמיתי אחרי שפתחו את העונה עם שלושה ניצחונות, אבל מאז שבוע החופש הקבוצה מאוהיו פשוט לא קיימת. תבוסה בפוקסבורו, תיקו אכזרי מול קרוליינה ותבוסה בה לא רשמו אפילו נקודה אחת באינדיאנפוליס השאירו את סינסי מאחור. כעת, הרייבנס, שרוצים לנקום על ההפסד הביתי ליריבה לבית במחזור הפתיחה, יכולים לתת את הנוקאאוט הסופי. ההגנה של בולטימור חזרה לעבוד כמו שבקבוצה אוהבים וספגה בשבועיים האחרונים 17 נקודות מטמפה ביי ו-7 מאטלנטה, כמעט כולן בגארבג' טיים. ההתקפה בראשות ג'ו פלאקו וג'סטין פורסט כבר מזמן שכחה מריי רייס והרייבנס נראים בדרך הנכונה להשתלט על הבית, בעיקר אם יצלחו את המשחק הזה. סינסי לקחה שלושה מארבעת המפגשים האחרונים.

ג'קסונוויל (6:1) - מיאמי (3:3)

דרבי בפלורידה. שתי הקבוצות מגיעות אחרי ניצחונות נאים ביותר. הג'אגוארס הביסו בבית את קליבלנד ושוב יצליחו לסיים את העונה עם לפחות ניצחון אחד. הדולפינס נראו נהדר וחגגו בשיקגו, תוך שהם שוכחים מההפסד המרגיז לגרין ביי. ריאן טניהיל מנהל את העסק לא רע ויודע לזוז ולתת את הבמה ללמאר מילר, שמוביל את התקפת הריצה החמישית בטיבה בליגה. את שער העבודה עושה ההגנה המצוינת, שבוודאי תקשה את החיים של בלייק בורטלס. זה יהיה בסך הכול הדרבי השביעי בין הקבוצות, כאשר המאזן הוא 3:3. המשחק הזכור מכולם היה בפלייאוף 1999/2000, אז ג'קסונוויל התעללה בדן מרינו במשחקו האחרון בקריירה עם 7:62 עצום.

ניו אינגלנד (2:5) - שיקגו (4:3)

זה אולי לא הכי יפה ואולי לא נראה כמו בשנים קודמות, אבל הפטריוטס יושבים כהרגלם בפסגת ה-AFC מזרח כרגע. אלא שבפאלו ומיאמי מאוד קרובות וניו אינגלנד נכנסת לסדרת משחקים רצחנית, שמתחילה כאן ותימשך בשבוע הבא עם הביקור של פייטון מאנינג ודנבר. הפטריוטס נחו שבוע וחצי אחרי שגירדו ניצחון על הג'טס, השלישי ברציפות שלהם. ההתקפה של טום בריידי משתפרת לאיטהה והגנת המסירה נראית נפלא ובאופן מפתיע מובילה את הליגה. בצד השני? בלגן. ברנדון מרשל וג'יי קאטלר התעמתו על פי הדיווחים בחדר ההלבשה אחרי ההפסד הביתי המביך למיאמי והברס רק עם שלושה ניצחונות משבעה משחקים. עוד הפסד, והם יגידו שלום כנראה לעונה הזו.

ניו יורק ג'טס (6:1) - בפאלו (3:4)

פרסי הארווין צפוי לערוך בכורה במדי קבוצתו החדשה ואולי הוא יהיה זה שיעזור לג'טס החבולים לעצור את הרצף, שכבר מגיע לשישה הפסדים, כולל זה האכזרי בפוקסבורו ביום חמישי שעבר. ג'ינו סמית' ממשיך להוביל משחק מסירה רע עד מאוד (מקום 31 בליגה) ולמרות ששאר חלקי הקבוצה מתפקדים טוב יותר, זה לא מספיק. הבילס ינסו להימנע מהמחלה הקבועה שלהם, שגורמת להם ליפול לקרקע בכל פעם מחדש אחרי ניצחון חשוב. קייל אורטון הוביל קאמבק עם טאצ'דאון בשנייה האחרונה מול מינסוטה ולפני שבוע החופש, בפאלו זוכה לצ'אנס לשפר את המאזן ולהמשיך במאבק על הופעת פלייאוף ראשונה במילניום הזה. הג'טס לא הפסידו לבילס בבית מאז 2009.

סקוט צ'נדלר שחקן בפאלו בילס חוגג טאצ'דאון. GettyImages
הבילס ימשיכו לדהור? סקוט צ'נדלר/GettyImages

23:05-23:25:

אריזונה (1:5) - פילדלפיה (1:5)

איזה משחק גדול מחכה לנו במדבר. הקרדינלס מסרבים להאט את הקצב ומתחילים, לאט לאט, לברוח לשתי הפייבוריטיות ב-NFC מערב, סן פרנסיסקו וסיאטל. הם ניצחו באוקלנד בשבוע שעבר וינסו לשפר כעת את האיזון בין הגנת המסירה (31 בליגה) להגנת הריצה (מקום ראשון), בעוד קרסון פאלמר ממשיך בקאמבק אחרי הפציעה ונכנס לעניינים. האיגלס נראים מתחילת העונה כמו אחת הקבוצות הטובות בליגה וחוזרים אחרי מנוחה ארוכה של שבוע החופש, אשר לפני שיתקו לחלוטין את הג'איינטס. האם נקבל שחזור של המפגש הזה גם בפלייאוף?

קליבלנד (3:3) - אוקלנד (6:0)

מה עוד היו יכולים לבקש בקליבלנד כדי לעשות את הקפיצה שלהם קדימה? אחרי שני ניצחונות רצופים, כולל אחד גדול על פיטסבורג, הם קיבלו במתנה משחק בג'קסונוויל, אבל חטפו שם בראש. עכשיו הם פוגשים, בפעם השנייה ברציפות, קבוצה שטרם ניצחה העונה ואולי בבית זה יילך להם יותר טוב, רגע לפני שלברון קופץ לכדור הראשון שלו בקאבלירס במסגרת העונה הסדירה ב-NBA והעיר עוברת לעסוק בכדורסל סופית. הריידרס ממשיכים במסע המדאיג שלהם לעבר עונה נטולת ניצחונות ויודעים שאחרי המשחק הזה מחכים להם ביקור בסיאטל, מפגש ביתי עם דנבר וביקור בסן דייגו, כך שהדרך ל-10:0 נראית סלולה אם הם לא ינצחו באוהיו.

פיטסבורג (3:4) - אינדיאנפוליס (2:5)

רק במאנדיי נייט השיגו הסטילרס ניצחון חשוב מאוד על יוסטון וכעת כבר מגיעה אליהם היריבה החזקה יותר מה-AFC דרום לביקור. זה הולך להיות משחק נהדר, בין ביג בן רות'לסברגר לאנדרו לאק, שמוביל את אחת הקבוצות הטובות בליגה עד כה ואת ההתקפה עם הכי הרבה יארדים באוויר. אינדי כבר עם חמישה ניצחונות רצופים ושיתקה לחלוטין את יריבת הסטילרס, סינסינטי, במחזור האחרון. הניצחון שהשיג פייטון מאנינג בעיר הפלדה ב-2008 היה אחד מתוך שניים בלבד של הקולטס שם ב-14 ביקורים.

ניו אורלינס (4:2) - גרין ביי (2:5), בין ראשון לשני, 3:30

שניים מהקוורטרבקים הטובים ביותר בליגה (ובכלל, אם תרצו) נפגשים למשחק שמבטיח להיות מדהים, אם רק המארחים יצליחו להביא את עצמם לרמה הראויה. למרות התקפת מסירה שנמצאת במקום השני בליגה, תחת דרו בריס כמובן, הסיינטס בצרות גדולות. הם הצליחו איכשהו להפסיד, לא מעט בגלל בריס, את המשחק בדטרויט ויש להם רק שני ניצחונות משישה משחקים. למזלם, ה-NFC דרום כולו חלש העונה וניצחון כאן יחזיר אותם לתמונה. מנגד, גרין ביי פתחה חלש אבל מצאה את ההתקפה שלה ובארבעת המשחקים האחרונים, שאת כולם היא ניצחה, היא רשמה 145 נקודות. זה יהיה המפגש הרביעי בין בריס לארון רוג'רס, כאשר המאזן עומד על 1:2 לקוורטרבק של גרין ביי ועדיין לא נרשם ניצחון חוץ במפגשים הללו.

דאלאס (1:6) - וושינגטון (5:2), בין שני לשלישי, 3:30

את המחזור תינעל הקבוצה עם המאזן הטוב ב-NFL. כן, זו אינה טעות. אחרי חצי עונה, דאלאס במקום הראשון בליגה והיא בהחלט יכולה לשפר את עם משחק ביתי מול הרדסקינס החלשים, אשר אחריו יגיעו עוד משחק בג'רילנד, נגד אריזונה ומשחק חוץ בג'קסונוויל. ה-1:9 מעולם לא נראה ריאלי יותר. וושינגטון מגיעה אחרי ניצחון דרמטי ביותר על טנסי, שקטע רצף של ארבעה הפסדים. באופן מפתיע, התקפת המסירה שלה היא הרביעית בטיבה בליגה, אבל זה לא עוזר לא לייצר יותר מדי נקודות. קולט מקוי, שנכנס במקום קירק קאזינס המאכזב והוביל את המהפך ימשיך לפתוח כל עוד RG3 לא יהיה כשיר. 108 מפגשים נערכו כבר ביריבות הארוכה הזו והמאזן הוא 42:2:64 לדאלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully