וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבדרו אותנו: דנבר מארחת את סן דייגו לפתיחת המחזור השמיני

23.10.2014 / 16:00

משחק ענק יוציא לדרך את המחזור במייל היי סיטי, כאשר פייטון מאנינג, אחרי שיא הטאצ'דאונים שלו, יפגוש את פיליפ ריוורס, שרוצה להתאושש מההפסד לקנזס סיטי (ו', 3:30, ספורט 1 ו-HD)

פיליפ ריוורס סן דייגו צ'ארג'רס. Jack Dempsey, AP
הנחיל לפייטון את אחד משני הפסדי הבית היחידים שלו בדנבר. ריוורס חוגג במייל היי סיטי בעונה שעברה/AP, Jack Dempsey

דנבר (1:5) - סן דייגו (2:5), בין חמישי לשישי, 3:30, ספורט 1 ו-HD

ב-NFL הבינו שכדי להפוך את משחקי ליל חמישי למעניינים יותר, הם צריכים להציב שם מפגשים בין יריבות לבית. בהתחלה זה לא ממש הלך וקיבלנו כמה משחקים חד צדדיים במיוחד, אבל בשבועיים האחרונים האקשן עלה כמה מדרגות. אינדיאנפוליס גירדה ניצחון ביוסטון, ניו אינגלנד עשתה אותו דבר מול הג'טס והשבוע, כולם חולמים על קרב דומה בין שני הקוורטרבקים הנהדרים פייטון מאנינג ופיליפ ריוורס.

הברונקוס יארחו את משחק הבית החמישי שלהם העונה, לאחר שניצחו בכל ארבעת הראשונים. באחרון מביניהם, בסאנדיי נייט החולף, דנבר הביסה את סן פרנסיסקו ופייטון שבר את שיא הטאצ'דאונים. עכשיו כולם יכולים לחזור להתעסק בפוטבול במייל היי סיטי ולברונקוס ברור שניצחון על היריבה הישירה שלהם במרוץ לפלייאוף הוא הכרחי, בוודאי שלאור העובדה שבשבוע הבא הם נוסעים לפוקסבורו.

דנבר מחזיקה בהתקפת המסירה השלישית בטיבה בליגה, סן דייגו בשישית. הברונקוס גם נהנים מהגנת הריצה השלישית הכי טובה, בעוד שבמקום השלישי נגד המסירה ניצבת היריבה שלהם, כך שזה יכול להיות קרב סגנונות מסקרן בין ההגנות. מי שיצטרך להתמודד עם הגנת הריצה של המארחים הוא ברנדן אוליבר, הרוקי שמרשים מאוד בינתיים. סן דייגו פישלה בגדול ונעצרה אחרי חמישה ניצחונות, דווקא במשחק הבית שלה מול קנזס סיטי. אחרי הביקור בדנבר היא תתארח גם במיאמי ואסור לה להיקלע לרצף של הפסדים.

מאז שפייטון הגיע לברונקוס, הוא במאזן 1:4 מול ריוורס, כולל ניצחון בפלייאוף האחרון. מצד שני, אחד משני הפסדי הבית היחידים שלו עם דנבר הגיע בעונה שעברה נגד סן דייגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully