וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אנדר הררה חשוד במעורבות במכירת משחק

כוכב מנצ'סטר יונייטד ייחקר בפרשת השחיתות בספרד בעת ששיחק בסראגוסה. עפ"י החשד, הוא קיבל כסף שהיה אמור להעביר לשחקני לבנטה, ולמרות שהוא החזיר אותו, הוא לא דיווח על כך לרשויות החוק

אנדר הררה מנצ'סטר יונייטד. AP
השחקן הכי גדול שמסובך בפרשה. הררה/AP

האם אנדר הררה, שחקן הרכש הנוצץ של מנצ'סטר יונייטד, היה מעורב במכירת משחק במחזור האחרון של עונת 2010/11? העיתון "מארקה" בספרד מדווח ביממה האחרונה כי הררה ייחקר בחשד שקיבל כספים מנשיאה של סראגוסה לשעבר, אגאפיטו איגלסיאס, ולמרות שהוא החזיר אותם, הוא לא דיווח על המקרה ליחידה למלחמה בשחיתות. על פי החשדות, 12 שחקנים של סראגוסה קיבלו לחשבון הבנק שלהם 120 אלף יורו אותם הם היו אמורים להעביר באופן פרטני לשחקני לבנטה.

כזכור, מדובר במשחק בין לבנטה לסראגוסה במסגרת מחזור סיום של אותה עונה כאשר לאחרונה הודיעו התובע בענייני שחיתות בכדורגל כי המשחק עצמו היה מכור או שבוצעו לגביו הימורים בלתי חוקיים. האירוע התרחש ב-21 במאי 2011, אז סראגוסה הגיעה למגרשה של לבנטה בידיעה שהיא לא תלויה בעצמה. סראגוסה הייתה זקוקה לתוצאות שישרתו אותה במגרשים אחרים וגם לנצח בעצמה. הכול הלך חלק כשהיא ניצחה 1:2 מצמד של הקפטן גבי, כיום הקפטן של האלופה אתלטיקו מדריד.

שחקן סראגוסה, גבי, מול שחקן ריאל מדריד אסטבן גראנרו. Denis Doyle, GettyImages
כבש צמד באותו משחק חשוד. גבי, מימין, במדי סראגוסה/GettyImages, Denis Doyle

הררה עצמו פתח במשחק במדי סראגוסה ושיחק 72 דקות. על פי הדיווח נטען כי הררה עשוי להגיע לספרד כדי להעיד לגבי האירועים סביב המשחק, וקיימת אפשרות כי רשויות החוק בספרד יבקשו ממקביליהם באנגליה לוודא שהררה יגיע כדי לסייע בחקירת האירוע. מן הסתם הררה הוא השם הגדול ביותר שקשור בפרשה שבה כל שחקני סראגוסה החזירו את הכספים באופן מיידי ברגע שהם הבינו שהם נשלחו איהם על ידי דודו של נשיא המועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדר הררה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully