וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בויאן שראנוב ינחת בישראל. ידרוש את שכרו ממכבי חיפה

22.10.2014 / 7:32

השוער טוען: לא שולמו לי שלוש משכורות. אם שכרו לא ישולם, ידרוש חזרה לאימונים. גורם: "הקבוצה הזאת טובה מהעונה שעברה". סטנוייביץ': "הבכנו את מכבי תל אביב כמה פעמים"

one

מכבי חיפה הצליחה להגיע להסכמות עם רוב השחקנים ה"מנודים" שלה בקיץ האחרון, אבל ייתכן שבקרוב מאוד יצטרף שחקן נוסף למעגל הזה. שוער הקבוצה בעונה החולפת, בויאן שראנוב, שהמועדון הקפיא את כרטיסו כדי לפנות מקום להחתמת מיצ'ל, ינחת בסוף השבוע בישראל והוא מתכוון לדרוש את שכרו מהמועדון. לטענת השוער, מכבי חיפה לא שילמה לו את שלוש המשכורות עד עכשיו, ובכך הוא מצטרף לאביחי ידין וחן עזריאל, שמתאמנים בנפרד מהקבוצה ולא מקבלים שכר. שראנוב יבקש להגיע להסדר בו הוא יקבל את רוב שכרו עד תום העונה תמורת עזיבה לצמיתות (חוזהו מסתיים בתום העונה), אחרת יבקש לחזור לאימונים. בסוף השבוע אמורה להיקבע פגישה בין השחקן לנציגי המועדון, ואם לא יימצא פתרון ייתכן ששראנוב יישאר בישראל. מקורב לשחקן סיפר אתמול: "בויאן לא ראה מתחילת העונה שקל ממכבי חיפה. הוא בסך הכול רוצה לסגור את העניינים ולעזוב בצורה יפה. הוא מאמין שאחרי שיגיע לארץ יהיה אפשר להגיע לסיכום הוגן".

שוער מכבי חיפה, בויאן שראנוב. אדריאן הרבשטיין
נראה שהוא לא מתכוון ללכת בלי לקבל את הכסף שלטענתו מגיע לו. שראנוב/אדריאן הרבשטיין

חיפה לא התאמנה אתמול, וחזרה היום (רביעי) לאימונים בצל ההפסד למכבי תל אביב. במועדון עדיין כועסים על ההחלטות שקיבל השופט אוראל גרינפלד במשחק, אבל אלכסנדר סטנוייביץ' מתכוון להבהיר לשחקנים שלא לעסוק בסוגיה הזאת כדי שלא לפגוע בהכנות למשחק מול רעננה.

המאמן ערך אסיפה קצרה על כר הדשא לפני האימון. וזאת לראשונה מאז המשחק מול מכבי תל אביב. הסרבי אמר לשחקנים: "עמדנו טוב על המגרש והיו דברים מהם הייתי מרוצה במשחק הזה. הבכנו את מכבי תל אביב מספר פעמים, יש לנו משחק קשה מאוד מול רעננה. זו קבוצה שכבר עשתה צרות למספר קבוצות מאז תחילת העונה".

"נגד מכבי תל אביב לא היינו בשיא הכושר, אבל גם השופט תרם לתוצאה", אמר אמש גורם במועדון. "הקבוצה הזאת טובה מהעונה שעברה, כשהיא תיכנס לכושר אנשים ידברו אחרת". בקבוצה נשמעה אתמול ביקורת על הבלם אדין צוצאליץ'. אם היכולת של הבלם לא תשתפר, חיפה עשויה לחפש בינואר אלטרנטיבה אחרת. ביקורת מסוימת נשמעה שוב על מוחמדו אידריסו. "ההחלטה שלו במשחק בטדי הייתה מטופשת, אבל זה כבר מאחורינו ואין טעם לעסוק בזה. נקווה שהוא למד את הלקח", אמר גורם במועדון.

יעקב שחר לא צפה במשחק מארץ משום שנסע לפגישת עסקים. לאחר שובו הוא עשוי להגיע לאימון הקבוצה. במועדון סבורים ששחר יבטל את הקנס הקולקטיבי לעובדי המועדון הזוטרים, זאת בגלל שכרם הנמוך. "לא יכול להיות שאדם שמרוויח פחות מעשרת אלפים שקל ייקנס בחצי משכורת. זה לא הגיוני, אבל את ההחלטות נשאיר לו", אמר אחד מעובדי המועדון.

בתוך כך, גילי לבנדה, מאמן נערים א' במחלקת הנוער של מכבי חיפה, עשוי להצטרף לצוות המקצועי כעוזר מאמן שלישי, אך ימשיך בתפקידו. לבנדה יצטרף לשני העוזרים האחרים, ברנימיר מיצ'ביץ' וגוראן פנדרוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully