וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המדויק של ליגת האלופות: אריאן רובן

השמאלית המדויקת של ההולנדי הפכה לסיוט של אשלי קול וסללה את הדרך לערב החלומי של באיירן מינכן באולימפיקו. זווית נוספת לשער המבריק

רובן גילט. GettyImages
רובן גילט/GettyImages

אשלי קול שיחק עם אריאן רובן בצ'לסי. את תרגיל החיתוך המפורסם של ההולנדי - מצד ימין עם רגל שמאל - קול הוותיק מכיר טוב מכולם. הוא אפילו נטרל את הקיצוני של באיירן מינכן בגמר ליגת האלופות ב-2012, אז הניף את הגביע עם צ'לסי. ועדיין, אמש (שלישי) גם המגן האנגלי לא יכול היה לעשות משהו מול רובן הקטלני, שבדקה התשיעית כבש את השער הראשון של באיירן לרשת רומא והכשיר את הקרקע באולימפיקו לקראת ערב באמת בלתי נשכח.

כאשר רובן קיבל את הכדור בחזרה מפיליפ לאהם בפינה הימנית של הרחבה, הוא לא היה צריך אפילו לבצע חיתוך לכיוון המרכז. הוא הביט בקול, כדרר לעברו ואז עשה תנועה קלה שמאלה, השתחרר מהמגן וסובב מ-12 מטרים כדור אומנותי ברגל שמאל. רובן זיהה את הזווית שנוצרה בין השוער מורגן דה סנקטיס לקורה, שלח בעיטה סופר-מדויקת בין קול לבלם מאפו יאנגמביווה שהגיע בניסיון לחסום, וראה את הכדור צובר תאוצה ומסיים את המסלול ברשת. הרגע שעשה את ההבדל - כי ניצחון זה לא עניין של מזל אלא של דיוק כחוט השערה.

המהלך המדויק והמבריק הזה הוציא את הרוח מהמפרשים של רומא ושיתק לגמרי את אחת הקבוצות המרשימות באירופה בפתיחת העונה. רובן המשיך להתעלל בחבר לשעבר, כבש מולו שער נוסף, בישל ויצר מצבים רבים מול ההגנה חסרת האונים של הקבוצה המארחת. כאשר קול האומלל הוחלף בהפסקה, התוצאה כבר הייתה 0:5 לבאיירן מינכן.

זה נגמר ב-1:7 מהדהד - בדיוק כמו הניצחון הההיסטורי ההוא של גרמניה על ברזיל בחצי גמר המונדיאל לפני שלושה חודשים וחצי. ארבעה שחקנים שהיו אז על כר הדשא בבלו הוריזונטה (נוייר, לאהם, בואטנג ומולר) ועוד אחד שישב על הספסל (גצה), השתתפו גם בשחזור. הפעם, אל המכונה הגרמנית חבר גם פנומן הולנדי אחד.

בואו לבחור את הרגע המדויק שלכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully