וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "מאמין שהקהל בארנה יוביל אותנו לניצחונות באירופה"

21.10.2014 / 19:07

מאמן הפועל ירושלים מוכן למפגש מול קראסני וולגוגרד במחזור השני של היורוקאפ (ד', 20:20, ערוץ 50). טוני גפני: "רוצים לפצות על ההפסד בשבוע שעבר"

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. קובי אליהו
מוכן ומזומן למפגש מול הרוסים. פרנקו/קובי אליהו

לאחר ההפסד לבנביט הטורקית במחזור הפתיחה של היורוקאפ, רוצה הפועל ירושלים לנצח את קראסני וולגוגרד הרוסית. הקבוצה של דני פרנקו ניצחה בארנה ביום ראשון את הפועל תל אביב, ובקבוצה לא מעוניינים להפסיד בביתם במשחק הבית האירופי הראשון בארנה.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו אמר לקראת המשחק: "אנחנו מצפים למשחק נגד וולגוגרד. אנחנו חוזרים לשחק בבית וזה משחק בית שני ברציפות עבורנו. יש דריכות בקבוצה לקראת המשחק, מאוד חשוב לנו לנצח. זוהי קבוצה מזרח אירופאית אמנם, אבל משחקים בה שחקנים אמריקאים רבים, כך שהכדורסל הוא יותר אמריקאי מאשר מזרח אירופאי.

"צריך להתמודד מול יכולות אישיות גבוהות. הכוח שלנו זה לשחק ביחד כקבוצה בשני צידי המגרש ולעבוד אחד בשביל השני. אני מאמין שהקהל שלנו בארנה יוכל לעזור לנו ויעניק לנו את הדחיפה כדי לנצח קבוצות באירופה".

טוני גפני הוסיף: "אנחנו רוצים לפצות על ההפסד שלנו בשבוע שעבר. כולם מודעים לכך שיש לנו יריבות קשות בבית, ואנחנו צריכים לדאוג לעסקים שלנו בבית. מדובר בקבוצה מוכשרת מאוד. כמונו, גם היא הפסידה בשבוע שעבר וגם היא באה להילחם על החיים שלה. ננסה לעשות את המיטב ולעלות מחר למאזן 1:1 ביורוקאפ".

קראסני וולגוגרד הגיעה אשתקד לשמינית גמר ליגת ה-VTB ולחצי גמר הגביע הרוסי. את משחק הפתיחה של היורוקאפ סיימה עם הפסד 81:75 לפלוישטי. בקבוצה הרוסית משחקים לא מעט שחקנים עם עבר בליגת העל - רומיאו טראוויס, אקס ברק נתניה וגלבוע/גליל, די ג'יי קנדי, ששיחק אשתקד בהפועל חולון, ומרכוס קאזין ששיחק בגלבוע/גליל בעונת האליפות. מלבד השלושה, מחזיקה הקבוצה בדיאנדרה קיין שהגיע ממכללת מרשל, ברנרד קינג ואנטון פונקרשוב הוותיקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully