וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: אדי גוטליב הושעה, אמייה טגה יעמוד לדין

21.10.2014 / 15:46

גובר חוסר השקט במועדון: המאמן אלון חרזי השעה את הבלם, שהחליט על דעת עצמו לעזוב את האימון וסירב לחזור. גם טגה עזב, אך התנצל וייקנס

one

מאמן הפועל עכו, אלון חרזי, השעה היום (שלישי) את הבלם אדי גוטליב מהקבוצה עד להודעה חדשה, והוא צפוי לעמוד בפני ועדת משמעת פנימית. בנוסף, אמייה טגה צפוי אף הוא לעמוד בפני ועדת משמעת.

אלון חרזי מאמן הפועל עכו. מגד גוזני
בחר לנקוט בעונש קשה. חרזי/מגד גוזני

גובר חוסר השקט בהפועל עכו, שעדיין לא הצליחה להשיג העונה ניצחון. היום באימון גוטליב וטגה החליטו על דעת עצמם להפסיק להתאמן ונסעו לביתם. הדבר קרה לאחר אימון ריצה קל של הקבוצה, שלאחריו היו אמורים שחקני עכו לעבור למגרש אימונים אחר. להפתעת חרזי, כל השחקנים הגיעו למגרש האימונים מלבד טגה וגוטליב.

המאמן מיד התקשר אל השניים ודרש מהם להתייצב במגרש האימונים. תוך דקות הגיעו השניים, ובעוד שטגה התנצל והצטרף ליתר הקבוצה - גוטליב טען שיש לו רגישות ברגלו וסירב להצטרף לחבריו. כאמור, חרזי החליט להשעות את הבלם עד הודעה חדשה.

חשוב לציין כי זו אינה הפעם הראשונה שהבלם מפסיק על דעתו להתאמן, ולכן בחר חרזי לנקוט בעונש קשה לגוטליב, שיעמוד בפני ועדת משמעת, שם הוא צפוי להיקנס. טגה אומנם לא הושעה אבל גם הוא יעמוד בפני ועדת משמעת וככל הנראה ייקנס בסכום קטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully