וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות סירבה לדחות את הדיון בעניין סכנין: "ממש מצחיק"

21.10.2014 / 11:18

היו"ר אבו יונס יוצא לנסיעה לחו"ל, בקבוצה ביקשו לדחות את הדיון בעניין פרשת בשארה. היו"ר זעם: "גם כשיש משפט פלילי או אזרחי ומבקשים לדחות דיון אז דוחים, למה לא כאן?"

מערכת וואלה!

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל סירב לבקשתה של בני סכנין לדחות את הדיון שאמור להתקיים מחר בפרשת עזמי בשארה. בקבוצה זועמים על בית הדין ועל ההתאחדות שלא הסכימה לדחות את הדיון, כשנראה שהמתיחות בין הצדדים רק מחריפה. "גם שיש משפט פלילי או אזרחי ומבקשים לדחות את הדיון בשל סיבה משכנעת דוחים אז למה כאן לא", תקף מוחמד אבו יונס יו"ר סכנין את ההחלטה.

"שלחתי לדיין את הבקשה בצירוף כרטיס טיסה שלי לגרמניה לתערוכה, כרטיס שנקנה כבר לפני שלושה שבועות. זה ממש מצחיק שלא מסכימים לדחות. את מי רוצים שאני אשלח לדיון הזה, דיון שכולם מדברים עליו. את האפסנאי? זה פרשת רצח שדחייה תביא לטשטוש ראיות? למה הם לא מסכימים לדחות אני יודע את הסיבה אבל כל אחד חכם מספיק כדי להבין מה היא".

אגב בתשובת בית הדין נכתב שאבו יונס מעדיף את עסקיו הפרטיים על ההגעה לדיון. אבו יונס הגיב גם על זה ואמר "יש מישהו מהבעלים של הקבוצות שמתפרנס מכדורגל? אנחנו מזרימים כספים לקבוצה אז בטח שנצטרך לעבוד בשביל זה".
בסכנין יגישו מחר (רביעי) בבוקר ערעור על הסירוב לבית הדין העליון בתקווה שהדיון יידחה ואבו יונס יוכל להיות נוכח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לכל אחד יש דעות ונטייה פוליטית". סכנין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקבוצה ימשיכו בקו אותו הם מציגים בכל הימים האחרונים, לפיו כל הטקס לעזמי בשארה נעשה בתום לב וללא כוונות פוליטיות בכלל. כמו כן בסכנין מתכוונים לטעון שבשארה כלל לא פוליטיקאי כעת, דבר שיחזק לפיהם את הטענה שהאירוע נעשה בתום לב וללא כוונות פוליטיות.

במנהלת הליגה ובהתאחדות לכדורגל צפויים לטעון שלא רק בשארה נושא עימו זהות פוליטית אלא כל ארבעת האנשים שהיו על הדשא במהלך הטקס וקיבלו תעודות הכרה הינם אושיות פוליטיות.

"בהתאחדות טוענים שאותם ארבעה הם אנשים עם נטיות פוליטיות אבל לכל אחד יש דעות ונטייה פוליטית", אמר גורם בסכנין, "המנהלת אישרה את כל הארבעה האלה אז מה הם באים בטענות כרגע. ולגבי בשארה, הרי שהוא לא צוין כי הוא לא היה על כר הדשא".

בסכנין מקווים מאוד שבבית הדין לא יחליטו על עונש חמור ובטח לא יורידו נקודות. ההערכה היא שסכנין תספוג קנס של כמה עשרות אלפי שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully