וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאני עמנואל סיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים

21.10.2014 / 17:30

החלוץ הניגרי סגר לעונה עם אופציה לשנתיים נוספות, כשהסיכום מותנה בבדיקות הרפואיות: "הכומר אמר לי שארץ הקודש היא המקום הנכון בשבילי". אזלו הכרטיסים לשערים 10-11 למשחק נגד הפועל תל אביב

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

לאחר משא ומתן שנמרח מספר שבועות, סיכם היום (שלישי) סאני עמנואל לעונה אחת בבית"ר ירושלים באמצעות סוכנו שחר גרינברג. המהלך מותנה בכך שהשחקן, אשר על מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, יעבור את הבדיקות הרפואיות מחר. לקבוצה ישנה אופציה על החלוץ הניגרי לשנתיים נוספות, והוא ישתכר כ-5,000 יורו לחודש עד ינואר ולאחר מכן שכרו צפוי להיות משודרג ל-7,000 יורו. אם יישאר בשנתיים הבאות השחקן יזכה להעלאה של 20% בכל שנה.

עמנואל פרץ לתודעה ב-2009 כאשר באליפות העולם על גיל 17 זכה ב"כדור הזהב" המוענק לשחקן המצטיין. נבחרתו ניגריה סיימה במקום השני לאחר שהפסידה בגמר לשוויץ. סאני סיים את הטורניר עם חמישה שערים, כולל צמד בחצי הגמר נגד ספרד, במדיה שיחקו אז איסקו ומוראטה, אותה נבחרת שזכתה ביורו עד גיל 21 שנערך בישראל בשנה שעברה.

ב-2011 עבר נמכר סאני ללאציו, ולאחר שנתיים בליגת ה"פרימוורה" לנוער יצא לשנת השאלה בליגה נמוכה ולאחר מכן בשוויץ. בעונה שעברה לא שיחק על מנת להשתחרר מחוזהו בלאציו ואכן הוא הגיע לישראל כשחקן חופשי. השחקן אמר במספר שיחות עם אנשי בית"ר: "היו לי כמה אפשרויות אבל בשיחה עם הכומר הוא אמר לי שאם יש לי הזדמנות ללכת לשחק בארץ הקודש זה המקום הנכון בשבילי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדיקות, ואז אפשר לברך. סאני עמנואל/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב בבלומפילד ביום שני, לאוהדי הקבוצה הוקצו כ-2,200 כרטיסים נוספים לשער 8 ובסך הכל צפויים להיות קרוב ל-4,000 אוהדי בית"ר באיצטדיון. בבית"ר הופתעו מאחר ולאורך כל השנים האחרונות הם זכו לקבל כ-1,600 כרטיסים בלבד ליציעים 10-11. הכרטיסיל ליציעים 10-11 אזלו ובמועדון נותנים עדיפות למנויים עד ליום חמישי לרכוש כרטיסים ולאחר מכן יוציאו את הכרטיסים שיוותרו למכירה לקהל הרחב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר מתחבר. סאני עם קלאודמיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully