וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד חילו: "בניגוד לסכנין, אחי נצרת תדע לכבד בשקט את מי שתרם לה"

יצחק סולומון

21.10.2014 / 12:51

חבר הנהלת הקבוצה מהלאומית, שקיבלה גם היא חצי מיליון דולר מכווית: "לא נערב פוליטיקה וכדורגל, כל אחד והדרך שלו להודות לתורמים"

אחמד חילו יושב ראש מכבי אחי נצרת. חגאג רחאל,
"אנחנו הקבוצה הבריאה בלאומית". אחמד חילו/חגאג רחאל

?אין יותר מדי אנשים שמוכנים לתרום כסף לכדורגל, לכן צריך לכבד כל מי שעושה זאת", אומר אחמד חילו, חבר הנהלת מכבי אחי נצרת. כזכור, נציגי הקבוצה טסו בזמנו לכווית ביחד עם נציגי בני סכנין, ושתי הקבוצות קיבלו תרומה זהה של חצי מיליון דולר. "אני מבין את אנשי סכנין", אמר חילו. "בלי התרומה מכווית לא היה להם עד היום איצטדיון, וספק אם הקבוצה היתה עוברת בבקרה העונה. אני עד עכשיו לא מבין על מה הרעש בתקשורת. חיפשתי את אנשי קטאר ולא ראיתי בשבת בדוחא. בסך הכל העניקו תעודות הוקרה, ונהיה מזה רעש גדול?.

לגבי הקבוצה שלו אמר חילו, החבר במנהלת הליגה: "מכבי אחי נצרת תדע לכבד את מי שתרם לה, אבל בניגוד לבני סכנין, אנחנו נעשה זאת בשקט, בלי יותר מדי רעש והכי חשוב, לא נערב פוליטיקה וכדורגל. כל אחד והדרך שלו להודות לתורמים. באחי נצרת תמיד ידעו לכבד את מי שתרם לנו". לגבי הדרך בה השתמשו בקבוצה בתרומה אמר חילו: "1.1 מיליון שקל הלכו לבית משפט לסגירת תיק הנאמנות. היום מכבי אחי נצרת נקייה מחובות. אני חושב שאנחנו הקבוצה הכי בריאה בליגה הלאומית?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully