וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליתר ביטחון: מכבי תל אביב החלה לאסוף חומר נגד אלכס טיוס

21.10.2014 / 10:08

בזמן שהצהובים מתכוננים לאפשרות שהיחסים יתדרדרו, טיוס ישוב לאימונים: "לעבודה". סמית' סובל ממתיחה, רנדל החמיא למאריץ' והסביר על השינוי בהפסקה

one

מכבי תל אביב התקשתה אתמול (שני) לאורך דקות רבות במשחק מול הפועל אילת ופיגרה לאורך המחצית הראשונה, אך בסופו של דבר הצהובים הצליחו לרשום ניצחון 72:80 - ניצחון המקנה לצהובים שקט לקראת המשחק הפיקנטי מול צסק"א מוסקבה השבוע.

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם מורן רוט. ברני ארדוב
רוצים להמשיך הלאה. טיוס/ברני ארדוב

דווין סמית', שנפצע במחצית השנייה, סובל ממתיחה. הצהובים יחליטו לגבי שיתופו במוסקבה בהתאם למצבו. לגבי אלכס טיוס, המתיחות נמשכת: אמש לאחר המשחק צייץ השחקן מסר הרגעה: "יש הרבה חוסר אמת. מניפולציות במיטבן, כבר מדגדג לי לחזור".

עם זאת, כדי להמחיש עד כמה היחסים בין הצדדים מעורערים, אפשר לציין שבמכבי תל אביב כבר החלו לאסוף חומרים נגד השחקן אם יצטרכו להשתמש בהם משפטית. למרות המתיחות, במכבי סבורים כי טיוס ישוב כבר השבוע להתאמן. הבוקר הוא צייץ "work", עם רמיזה שהוא מעדיף להתרכז בעבודה.

בינתיים נרשם שיפור במצב של טיוס: הפורוורד ערך אימונים אישיים אתמול והיום, אולם לא צפוי לטוס עם הקבוצה לרוסיה. עוד נודע כי מי שצפוי לקבל דקות משחק במסוקבה הוא נייט לינהארט. עד כה לינהארט לא שיחק בליגה, וגם במשחק הירוליג מול לימוז' לא שיחק.

עוד באותו נושא

פניני מתלהב מהניצחון באילת

לכתבה המלאה
בריאן רנדל, מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"לפעמים דברים שנאמרים ברוגע חזקים יותר מאלו שנאמרים בצעקות". רנדל/יוסי ציפקיס

בריאן רנדל אמר לאחר המשחק: "אנחנו שמחים שיש מספר שחקנים ששיחקו טוב הערב, מאריץ' לקח עבורנו ריבאונדים מאוד חשובים לקראת הסוף, וגם ביצע מספר מהלכים גדולים. זה היה מאמץ קבוצתי נהדר".

על המחצית הראשונה רנדל: "המאמן פשוט אמר לנו להתעורר. כשגודס נכנס לחדר ההלבשה במחצית הוא לא היה צריך להגיד כלום, הוא ידע שפישלנו וגם אנחנו ידענו שפישלנו, והוא אמר לנו את זה ברוגע מוחלט. לפעמים דברים שנאמרים ברוגע חזקים יותר מאלו שנאמרים בצעקות, אז עלינו למחצית השנייה מרוכזים והתחלנו טוב את הרבע השלישי היטב והמשכנו כך עד הסוף".

רנדל התייחס לסוגיית הריבאונד, אספקט בו התקשו הצהובים עד עתה. "הפעם הקודמת שבה ניצחנו בריבאונד הייתה במשחקי ההכנה", אמר רנדל אחרי המשחק שבו אלופת אירופה ניצחה 34:46 בכדורים החוזרים, "עבר קצת זמן מאז ואנחנו שמחים על כך. פניני לקח 11 ריבאונדים. אפילו המאמן אמר שלא נראה לו שהוא לקח כמות כזו של ריבאונדים בעבר, וגם אם כן זה היה מזמן".

ומה לגבי המפגש הקרוב בחוץ מול צסק"א מוסקבה: "כל משחק הוא תהליך, מהדקה הראשונה ועד האחרונה, בניסיון להשתפר יותר ויותר. זה יהיה קשה במוסקבה, יש להם קבוצה גדולה ונהדרת עם מסורת, ומעכשיו אין לנו באמת זמן לנוח, צריך להתחיל לעבוד ולהתכונן למשחק ולהבין מה אנחנו צריכים לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully