וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה מיטרוביץ': "היה לנו מזל גדול שהם נשארו בעשרה שחקנים"

21.10.2014 / 6:53

קשר מכבי תל אביב חגג והצהיר: "זה היה המשחק הכי טוב שלי העונה". בן בסט: "האמנתי שזה יגיע דווקא במשחק הזה, אבוא על שכרי בסוף". פאקו על השארת פריצה מחוץ לסגל: "אולי אפנה להתאחדות כדי שתאפשר לי להלביש 20 שחקנים"

one

כשפאקו אייסטרן שלח גם את בן רייכרט להתחמם, עדן בן בסט בטח חשב שהנה עובר לו עוד משחק בלי דקה על המגרש. זה כבר היה לקראת הישורת האחרונה של המשחק ואחרי שברק בדש הועדף על פניו כבר במחצית הראשונה, בן בסט יכול היה להצטרף בתחושות שלו לראדה פריצה שבכלל ישב ביציע בבלומפילד לצד שני בניו שהגיעו לביקור בזכות איזשהו חג בשבדיה.

אבל אז הגיע הכדור הנייח בדקה ה-80, ובן בסט ביקש מערן זהבי שישאיר לו. זהבי חולה גולים, אבל גם הוא ידע שיש סיכוי טוב שבן בסט ישגר את הכדור לרשת של מכבי חיפה. כבר חודש שהם עובדים כמעט אחרי כל אימון על בעיטות נייחות. גם מהראן ראדי וניקולה מיטרוביץ' מצטרפים לתחרות ובן בסט, עם כל הבאסה על כך שטרם הפך לשחקן בטוח בחוד של מכבי תל אביב, שם את רוב הכדורים בחיבורים.

אחרי המשחק, הוא ודאי שמח שהאנקדוטה הזו הגיעה לאוזניים של העיתונאים. "אני אוהב להישאר ולתרגל עוד בעיטות לשער בסוף כל אימון", אמר החלוץ שמצא את הרשת בפעם הראשונה העונה. "לכל חלוץ צריך שיהיו כמה תכונות טובות שהוא יודע להביא לידי ביטוי ואני שמח שזה הצליח היום". בן בסט סיפר כי האמין שיסיים את המשחק עם שער, אף שהיו לו רק 20 דקות כדי לעשות זאת: "האמנתי שזה יגיע דווקא הערב. רציתי מאוד להבקיע עבור מכבי תל אביב ואני שמח שזכיתי. עכשיו אני מקווה שתהיה לכך המשכיות".

עדן בן בסט, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"רציתי מאוד להבקיע עבור מכבי תל אביב". עדן בן בסט/ברני ארדוב

בן בסט העסיק את התקשורת בשני המחזורים הראשונים. אחרי שנמחק מהסגל, פתח בבאר שבע ואתמול כאמור שותף רק כמחליף שלישי. לדבריו הוא מתחיל להתרגל לסיטואציה החדשה: "כולם פה נלחמים על מקום ב-18. ברור שאני רוצה לפתוח בכל משחק, אבל יש מאמן שקובע. אני עובד קשה ואני אבוא על שכרי בסוף. במכבי תל אביב יש רמה גבוהה מאוד של שחקנים ולכן התחרות על החולצה מאוד קשה".

הכדורגל מספק כרגיל תובנות מיוחדות. במחזור הקודם בבאר שבע פאקו היה מרוצה ממשחקה של מכבי תל אביב על אף ההפסד. אתמול היה לו מאוד נוח לקבוע שלא אהב את המשחק על אף הניצחון: "יש לנו פוטנציאל ויכולת אשר גבוהים ממה שהצגנו במשחק הזה", קבע הבאסקי. "אם לומר את האמת, לא הייתי מרוצה מאיך ששיחקנו, אף שאין לי תלונות על המאמץ שהשחקנים השקיעו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי חיפה 1:3

לכתבה המלאה
כמה שבן בסט חיכה לרגע הזה/ברני ארדוב

פאקו המשיך אתמול בשינוי המינורי בהרכב, כשהחזיר את מהראן ראדי על חשבון בן בסט. לניקולה מיטרוביץ' הוא כנראה ישמור מקום בטוח עוד הרבה זמן, ואמש הודה שמדובר באחת ההחלטות הטובות שלו במכבי מאז שבא. מיטרוביץ' היה מספיק הגון כדי לקבוע בסיום המשחק שלמכבי תל אביב שיחק המזל: "היה לנו מזל גדול שמכבי חיפה נשארה בעשרה שחקנים. התחלנו לשלוט במשחק ובסופו של דבר ניצחנו. זה היה המשחק הכי טוב שלי העונה, אבל אני מקווה שאתן אפילו הופעות טובות יותר בהמשך".

על תקופתו הקשה שעבר בקיץ אמר מיטרוביץ': "התחזקתי מאוד ברמה המנטלית בעקבות מה שעברתי בקיץ והוכחתי לעצמי שהדבר הכי חשוב זה לעבוד טוב כי הדברים יכולים להשתנות. אני לא חושב שיש לי היום מקום בטוח בהרכב". מיטרוביץ' סירב להודות שעדיף לצהובים לשחק עם שלישייה באמצע כשראדי מצטרף אליו ואל אלברמן: "בשבילי הכל בסדר ולא משנה לי כיצד המאמן יבחר להציב את השחקנים. אני מרגיש שאנחנו יותר חזקים העונה מהעונה שעברה, אבל חובת ההוכחה עלינו בכל משחק".

פאקו מאמן מכבי תל אביב. צילום ועריכה: קובי אליהו, ברני ארדוב
"השבוע לא היה שחקן שלא הראה לי שמגיע לו להיות בסגל". פאקו אייסטרן/ברני ארדוב, צילום ועריכה: קובי אליהו

בחזרה לפאקו. הרבה שאלות נשאל הבאסקי בתחילת העונה אחרי שסיפסל את בן בסט. אתמול הוא שלח בפעם השנייה ברציפות את פריצה לצפות במשחק מהיציע. השבדי, לפחות לסובבים אותו אתמול בבלומפילד, לא רצה לייצר דרמות. "אני אעבוד קשה ואוכיח שאני צריך להיות על המגרש", אמר לכאלה ששאלו אותו כיצד הוא שוב על אזרחי.

פאקו התייחס לכך בסיום ואמר: "כולם כאן יהיו מאוכזבים כשהם לא יתלבשו. אולי אני אפנה להתאחדות כדי שתאפשר לי להלביש 20 שחקנים. אמרתי הבוקר לשחקנים שהשבוע לא היה שחקן שלא הראה לי שמגיע לו להיות בסגל. לפעמים יש שבועות שאני רואה שחקן מסויים שלא מגיע לו להתלבש, אבל השבוע לכולם הגיע אבל אני יכול לבחור רק שמונה עשר. אין לי שום דבר אישי נגד פריצה ואין כאן איזשהו סוד שבגללו הוא לא התלבש בשני המשחקים האחרונים. ראדה חלוץ מצוין שהוכיח זאת בעבר. הוא מחוייב, הוא מקצוען, הוא עשה הכל במאה אחוז, אבל היום הייתי צריך את שון גולדברג על הספסל כי ראדה לא יכול לשחק כמגן שמאלי".

ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פאקו: "אין לי שום דבר אישי נגד פריצה"/ברני ארדוב

במכבי תל אביב יעקבו מקרוב ביומיים הקרובים אחרי הפציעה של קרלוס גרסיה, והוא צפוי לעבור אולטראסאונד כדי לקבל אבחנה מדוייקת לגבי הפגיעה בשריר הירך שלו. הערכות הצוות הרפואי אמש דיברו על קרע בשריר, מה שעשוי להביא להיעדרות של שבועיים עד חודש. למכבי תל אביב מצפים בשבוע הבא שלושה משחקים מול הפועל עכו, מ.ס. אשדוד והפועל תל אביב, ונראה כי הספרדי יעדר מכל המשחקים ואולי אף ממשחקים נוספים. ברק לוי שנעדר אתמול מהסגל בגלל פציעה בפיקת הברך אמור לנסות לשוב לאימונים מלאים ביום רביעי. גם יובל שפונגין ויואב זיו ינסו לחזור לאימונים מלאים השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully