וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "כשאנחנו משחקים ככה קשה לעצור אותנו"

20.10.2014 / 23:14

קפטן מכבי ת"א מרוצה מהלחימה מול אילת במחצית השנייה. גודס הסביר את הרפיון בפתיחה: "באילת אתה מרגיש שהגעת לעשות אבובים". טיוס: "אני מוכן לחזור לשחק". שמיר: "אנחנו רחוקים מהדרך"

one

מכבי תל אביב רשמה הערב (שני) ניצחון שלישי בחמשת הימים האחרונים. אלופת אירופה עשתה את זה עם 72:80 על הפועל אילת בחוץ, במסגרת המחזור השלישי בליגת העל. עכשיו, מחכה לצהובים האתגר הקשה ביותר במרתון המשחקים הזה, כשישחקו ביום חמישי מול צסק"א מוסקבה בחוץ. דווין סמית' נפצע במחצית השנייה בברכו, אך המשיך לשחק. במכבי תל אביב יטפלו בשחקן, אולם מעריכים כי ישחק ביום חמישי מול הרוסים. בתוך כך, המתיחות בין אלכס טיוס למכבי תל אביב נמשכת. נראה כי השחקן פגוע מהפרסומים לגביו. כזכור, לפני כשבוע טיוס העניק ראיון גלוי בוואלה! ספורט בה טען שמגיע לו שכר יותר גבוה. הלילה צייץ טיוס בחשבון הטוויטר שלו: "יש הרבה חוסר אמת, מניפולציות במיטבן. אני מוכן לחזור לשחק".

מאמן האלופה גיא גודס אמר לאחר המשחק: "המחצית הראשונה? אולי כשאתה מגיע לאילת, אתה רואה בעיניים של החבר'ה שיכרון חושים. אתה מרגיש שאתה מגיע לעשות אבובים, אבל במחצית אמרתי להם: 'חבר'ה, אתם מחליטים מה אתם רוצים לעשות עכשיו. או שאתם משחקים ורוצים לשחק, או שאתם נותנים לאילת לשחק וזה ייגמר 20 הפרש'. השחקנים הגיבו לכך. ברבע השלישי שמרנו פנטסטי, לא עלינו בהרכב אופטימאלי, רנדל תיפקד כ-5. בגדול ניצחנו ב-20 הפרש במחצית השנייה. אני חושב שאנחנו בדרך נכונה, הצגנו הרבה אופי".

על מאבקי הריבאונד אמר גודס: "ניצחנו בריבאונד, לקחנו 46 ריבאונד. גיא פניני הראה מה זה קפטן אמיתי, נתן דחיפה לכולם, המשיך להילחם גם בהגנה וגם בהתקפה, הגיע לו בקבוק שמפניה כמו שהוא קיבל. האיבודים? ברבע הראשון לא היינו אנחנו, ברבע הראשון ראינו איבודים ומסירות שלא מאפיינות את הגארדים שלנו ונכנסנו לבור בגלל זה. אחרי זה התחלנו לשלוט בכדור. יש משחקים שאתה לא בפוקוס אבל אני שמח שניצחנו".

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
השחקנים הגיבו לדברים שלו במחצית. גודס/ברני ארדוב

גיא פניני, שסיים עם דאבל-דאבל של 16 נקודות ו-11 ריבאונדים, הוסיף: "מהקט-סל לא עשיתי דאבל-דאבל נראה לי. התחלנו קצת רדומים את המשחק, אולי האווירה של אילת השפיעה עלינו. אולי זה העומס. אבל במחצית החלטנו שנשאיר הכול על המגרש, זה קרה והתחלנו לשחק טוב. כשאנחנו משחקים ככה, קשה לעצור אותנו. איבודי הכדור שהיו לנו זה עניין של ניסיון וריכוז, גם אני בסוף לקחתי כמה החלטות לא מתאימות, אבל אין מה לעשות. אנחנו משחקים מול קבוצה טובה ובמקום קשה".

עוד באותו נושא

צפו: מכבי ת"א נחלצה מפיגור וניצחה באילת 72:80

לכתבה המלאה
גיא פניני מכבי תל אביב. מגד גוזני
"החלטנו שנשאיר הכול על המגרש". פניני/מגד גוזני

מהצד השני, אכזבה גדולה שררה בקרב אנשי אילת, שהרגישו שפספסו הזדמנות להשיג ניצחון. המאמן דן שמיר סיכם: "היה לנו רבע שלישי מאוד לא טוב. אני מתמקד בזה שאנחנו רחוקים מאיזושהי דרך שאנחנו צריכים להקנות לקבוצה. אנחנו יכולים לשחק כדורסל טוב ומציגים את זה לפרקים, אבל יש לנו גם רגעים מבולבלים ואני לוקח על זה אחריות מלאה. מצד שני זה לפעמים מדרדר ובגלל זה שחקנים מנסים לעשות מהלכים מנצחים או זריקות שלא צריך שיהיו. זה משהו שנצטרך לתקן".

לשאלה על כך שאילת הפסידה את המשחק יותר מאשר מכבי ניצחה, השיב שמיר: "קבוצה אחת מנצחת, קבוצה אחת מפסידה. תשאלו את מכבי לגביהם, הדרך בה אנחנו משחקים והתיאום בינינו עדיין רחוק בשביל לנצח את מכבי בכזה משחק".

מאמן הפועל אילת דן שמיר. ברני ארדוב
"יש לנו גם רגעים מבולבלים ואני לוקח על זה אחריות מלאה". שמיר/ברני ארדוב

במשחק נוסף שנערך הערב גברה הפועל גלבוע/גליל על נהריה בחוץ בתוצאה 77:79, ורשמה ניצחון שני רצוף. מאמן גלבוע/גליל ברק פלג: "ידענו שזה משחק קשה, אולי אפילו יותר קשה מאילת. הם מגיעים אחרי ניצחון , אנחנו קבוצה בהתהוות נהריה היא קבוצה קשוחה, קבוצה שנלחמת. חיכינו למשחק מאוד קשוח מולם, למרות שניצחנו אנחנו לומדים עדיין אחד את השני. לנצח בחוץ זה לא קל, כי זה היה משחק מאוד אמוציונאלי, הילדים שלי גדלו באולם הזה, הייתי כאן 6 שנים. אבל לצאת מכאן עם ניצחון אחרי משחק כזה, שמחתי".

מאמן עירוני נהריה רועי חגאי: "לפעמים צריך מזל, עשינו את הפעולה הנכונה בסוף, פעם זה נכנס ופעם לא, דברים קטנים כמו 14 מ- 28 מהקו והריבאונד הגנה שלקחו עלינו כי היה להם יתרון גובה כי רובארט איננו. אהבתי את הלחימה ואת השיפור שלנו בהגנה, עמדנו ברור המפתחות שרצינו אבל היינו פשוט קצרים בסוף".

עירוני נס ציונה רשמה הערב ניצחון על מכבי אשדוד בתוצאה 81:82, ויש לה שני ניצחונות אחרי שלושה מחזורים עד כה בליגה. מורן רוט, שהצטרף לקבוצה בסמוך לפתיחת העונה, קלע 8 נקודות וסיפר לאחר המשחק על תחושותיו לאחר הניצחון: "אשדוד הפכו את המומנטום, בשנים האחרונות למדנו בליגה שצריך לדעת לשמור על הפער, אבל מספר מהלכים חכמים בדקות האחרונות של המשחק ואני שמח שניצחנו". לשאלה לגבי היכולת הטובה שהוא מציג בשני המשחקים האחרונים, השיב רוט: " זה משחק שלישי שאני עם הקבוצה. אני מרגיש טוב, מתחבר למערכת ולקבוצה, יש לנו קבוצה מעולה ואטרקטיבית, ואחלה מועדון וקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully