וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר יקבלו את שער 8 במשחק נגד הפועל תל אביב

20.10.2014 / 20:14

בקבוצה מהבירה הופתעו לטובה: אוהדי הקבוצה ימוקמו גם ביציע שבעבר שימש רק את האוהדים האדומים. המשמעות היא שכ-3,500 צהובים-שחורים יגיעו לבלומפילד ביום שני

one

אוהדי בית"ר ירושלים הופתעו לשמוע היום (שני) שגם שער 8 בבלומפילד יוקצה לטובתם במשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני הבא. במשך שנים ארוכות אוהדי בית"ר קיבלו רק את שערים 10-11, כלומר כ-1,600 כרטיסים. בדרך כלל בשער 8 ישבו אוהדי הפועל תל אביב, לאחר שבמשך כמה שנים הם רכשו כמות גדולה של מנויים לשער הזה. יחד עם זאת, העונה חלה ירידה במכירת המנויים של האדומים ולא נמכרו כאלו לשם. המשמעות היא שלמשחק ביום שני יגיעו כ-3,500 אוהדים של הקבוצה מהבירה.

בשלב זה, במועדון נותנים עדיפות למנויי הקבוצה ברכישת הכרטיסים למשחק. ביום חמישי, בשעה 18:00, תיפתח המכירה לכלל אוהדי בית"ר והצפי הוא שהכרטיסים יאזלו בתוך דקות. הפעולה הזו היא בעצם חלק מהחלטה גורפת בהנהלת בית"ר, לפיה למנויים תינתן קדימות ברכישת כרטיסים למשחקי חוץ לכל אורך העונה.

עדיין לא ברור כיצד אוהדי הפועל תל אביב יגיבו למהלך. האדומים כבר אירחו השנה דרבי בגביע הטוטו, בו הכרטיסים לשער 8 נמכרו לאוהדי היריבה – זאת אחרי שהמכירה לאוהדי הפועל הייתה איטית. אותו מהלך עורר זעם רב בקרב הקהל האדום, ואוהדי הקבוצה טענו אז שההנהלה הבטיחה להם שבמשחקי הליגה שער 8 יישמר לאוהדי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully