וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: גבריאל ג'ורג'ו נפצע ויחמיץ את המשחק מול סכנין

21.10.2014 / 19:44

הקשר הרומני נפגע בשריר התאומים, עדיין לא ברורה חומרת פציעתו לחלוטין, אך הוא לא יהיה כשיר למשחק התחתית בשבת. גם שמעון הרוש נפצע, טרם ברור מה מצבו

one

הקשר הרומני של מכבי נתניה גבריאל ג'ורג'ו נפצע הבוקר (שלישי) באימון והוא צפוי להחמיץ את המשחק מול בני סכנין בשבת, במסגרת המחזור החמישי בליגת העל. ג'ורג'ו נפגע בשריר התאומים ויעבור בדיקה מקיפה בימים הקרובים על מנת לאבחן את חומרת הפציעה. נתניה קיימה שני אימונים היום, וגם באימון השני נפצע שחקן, כשזה היה שמעון הרוש שנפגע בצורה קשה בקרסול, אבל רק מחר ניתן יהיה להעריך אם יוכל ליטול חלק במשחק בשבת.

עוד מוקדם יותר, חתם עודד גביש לעונה אחת בשורות מכבי נתניה וינסה לעזור לקבוצה לייצב את השורות אחרי שספגה 10 שערים בארבעה משחקים מפתיחת העונה. גביש היה אמור לסגור כבר אתמול, אבל בין הצדדים התגלעו פערים שהגיעו רק אמש לפתרון.

הבלם אף צפה מהיציע במשחקה של מכבי נתניה נגד הפועל חיפה בשבת (3:2). הוא אמור לתת תחרות לבלמים שנמצאים בסגל: כריסטיאן סרגי, עידו לוי, ירין חסן ואיאד אבו עביד. בנתניה לא מאמינים שגביש יוכל לסייע באופן מיידי מאחר שלא היה במסגרת קבוצתית מאז פתיחת העונה, אבל במצב הנוכחי בו כל הבלמים חסרי ביטחון ובכושר אישי רע, הוא עשוי לסייע בהמשך אחרי שיכנס לעניינים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחנה רביעית בישראל. גביש/מערכת וואלה!, צילום מסך

נתניה היא התחנה הרביעית של גביש בישראל. הבלם בן ה-25 גדל במכבי פתח תקוה ועבר גם במכבי הרצליה ובהפועל באר שבע, במדיה שיחק שלוש עונות ובסך הכול רשם 89 הופעות ליגה וכבש שישה שערים. בקיץ שעבר חתם גביש בשלאסק וורוצלאב הפולנית לשלוש שנים, אבל רשם רק שמונה הופעות ליגה ושוחרר בתום העונה. במהלך הפגרה חיפש קבוצה בחו"ל, ניהל מגעים עם פאנדורי הרומנית וזכה להתעניינות גם בליגת המשנה באנגליה, אך בסופו של דבר החליט לא להמתין ולשוב לליגת העל.

בתוך כך העבירו בנתניה את חוזהו של רומאריו פירס בבקרה והוא צפוי לפתוח בהרכב מול בני סכנין ביום שבת. יוסי מזרחי יעביר היום שני אימונים אחרי שאתמול זכו השחקנים למנוחה, והדגש באימונים השבוע יהיה להשיב לשחקנים את הביטחון. בנתניה מרגישים שכל השחקנים זקוקים כרגע לגב וביטחון מהמערכת.

כריסטיאן סרגי ואור ברוך שסיימו את המשחק בשבת עם פציעות ראש יטופלו במטרה להכשירם למשחק בשבת. לאור אירועי המשחק בדוחא בשבת והטקס שערכה סכנין לכבוד עזמי בשארה, מתכננים אוהדי מכבי נתניה להגיע למשחק עם מאות דגלי ישראל.

עדכון ראשון: 9:08

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully