וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל יחמיץ את ליברפול וברצלונה

אכזבה לבלאנקוס: כוכב ריאל מדריד לא יחלים בזמן למפגש בליגת האלופות ולקלאסיקו בשבת. לואיס סוארס: "בכיתי כשאמרו לי שאני עובר לברצלונה. מסי יותר טוב מרונאלדו"

שחקן ריאל מדריג גארת' בייל. רויטרס
יהיה חסר. גארת' בייל/רויטרס

ריאל מדריד קיבלה הבוקר (שני) חדשות רעות בנוגע לגארת' בייל. הכוכב הוולשי שהחמיץ את המשחק מול לבנטה בשבת בשל כאבים בשרירי האגן ייעדר גם מהמפגש מול ליברפול בליגת האלופות ביום רביעי, וגם מהקלאסיקו מול ברצלונה בשבת. בייל פתח את העונה נהדר לצידו של כריסטיאנו רונאלדו הלוהט, ורשם ארבעה שערים בשבעה משחקים עד כה. מי שעשוי לתפוס את מקומו בהרכב בשני המשחקים החשובים של הבלאנקוס הוא איסקו, שפתח במקומו בקישור הקדמי מול לבנטה (0:5).

לקראת הקלאסיקו אמר אתמול לואיס אנריקה על הכושר של ברצלונה, שעומדת על מאזן שערים של 0:22 בליגה העונה: "אנחנו משחקים ברמה הכי גבוה שאפשר, במחצית השנייה השתפרנו משמעותית". המאמן נשאל האם יתרון ארבע הנקודות עמו מגיעה הקבוצה לברנבאו הוא המצב האידיאלי עבורה: "המצב האידיאלי היה אם לריאל היו אפס נקודות כרגע. הקלאסיקו לא יהיה משחק מכריע. נלך לשם כדי לנצח כמו תמיד, בעיקר בשנים האחרונות וננסה להיות יותר טובים מריאל".

לואיס סוארס במשחק של ברצלונה ב'. GettyImages
לא מאמין שישחק בברנבאו. סוארס/GettyImages

כמו כן, בזמן שברצלונה וריאל מדריד מתכוננות לקלאסיקו הגדול בשבת, לואיס סוארס נדרש לסוגיה הנדושה של מסי-רונאלדו, וסבור שחברו לקבוצה הוא הכדורגלן הטוב בעולם, ללא ספק.

"לדעתי ליאו טוב יותר", אמר סוארס על ההשוואה, "אני מתאמן עם מסי כל יום, ועל יום הוא מפתיע אותי. הוא יחיד במינו. מבחינתי הוא הטוב בעולם בגלל כל מה שהוא כבר עשה, והוא עדיין צעיר".

סוארס גם סיפר על ההתרגשות שלו כשחתם בברצלונה ועל רגעיו הקשים אחרי תקרית הנשיכה במונדיאל. "הרגשתי שזה הרס לי את הקריירה", סיפר החלוץ, שיחזור לסגל בשבת (17:00), "בהתחלה הסתגרתי בבית עם המשפחה שלי, אבל אז הבנתי מה שעשיתי, התנצלתי והרגשתי משוחרר.

"בשלב הזה השיחות עם ברצלונה כבר התחילו, וכשהסוכן שלי הודיע לי שזה סגור התחלתי לבכות, גם בגלל הסיטואציה שהייתי בה, וגם בגלל התמיכה שקיבלתי מהמועדון. הייתי מאושר מהמחויבות שהמועדון הפגין כלפיי, ועדיין פחדתי שההשלכות של התקרית יפגעו בעסקה".

על הקלאסיקו אמר סוארס: "קשה לי להאמין שאשחק, אבל אני מתכונן עם החברים. אבל זה לא האופי שלי לדרוש מהמאמן שייתן לי לשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully