וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גפני: "יש לנו מספיק כישרון כדי לשחק טוב יותר בהגנה"

20.10.2014 / 8:14

שחקן הפועל ירושלים מודע לחוסר היציבות: "מצפה לנו עבודה רבה". שביעות רצון מדונטה סמית': "זו הסיבה שהחתמנו אותו"

one

בהפועל ירושלים שררה אמש (ראשון) תחושת הקלה אחרי הניצחון הדרמטי 80:81 על הפועל תל אביב, במשחק הליגה הראשון של הקבוצה בארנה. "אולי לא הגיע לנו לנצח את המשחק, הזה אבל קבוצות טובות מוצאות דרכים לנצח", אמר טוני גפני. "וזה מה שהצלחנו לעשות כשהרמנו את הרמה ועשינו כמה מהלכים גדולים. בסופו של דבר הצלחנו לבצע עצירות בהגנה ברגעים המתאימים". גפני החמיא ליריבה: "הפועל תל אביב היא קבוצה מאוד מוכשרת והם ינצחו העונה הרבה משחקים, נכון שהם לא פתחו את העונה בצורה בה הם רצו, אבל יש להם הרבה שחקנים מוכשרים והרבה לב כך שהם יגיעו בסוף למחוז חפצם".

צפו בהפועל ירושלים גוברת 80:81 על הפועל תל אביב

דונטה סמית' בסיום: "עצבים מברזל? אני תמיד רגוע"

דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים עם טוני גפני. קובי אליהו
"הדרך בה התמודדנו הגנתית עם הפיק אנד רול לא מתקבלת על הדעת". גפני עם סמית'/קובי אליהו

במחצית ביקש דני פרנקו משחקניו בחדר ההלבשה "לעצור את הפיק אנד רול של הפועל תל אביב ואת המשחק של רביב לימונד". על כך אמר גפני: "הדרך בה התמודדנו הגנתית עם הפיק אנד רול לא מתקבלת על הדעת. אנחנו מספיק מוכשרים כדי לשחק טוב יותר בהגנה ולהיות יותר יציבים בהגנה, ואני פשוט שמח שהצלחנו ללמוד לקח ממשחק שהצלחנו לנצח בו. הרי תמיד טוב יותר ללמוד את הלקח בניצחון מאשר בהפסד. מצפה לנו עבודה מרובה. נכון שיש לנו על מה לעבוד בכדי להשתפר בשני צדי המגרש, אבל צריך לזכור שאנחנו נמצאים רק באוקטובר, ולשיא כדאי להגיע במרץ-אפריל".

בירושלים הביעו שביעות רצון מהאווירה במשחק, כמו גם מהיכולת שהציג דונטה סמית' , שסיים את המשחק עם 25 נקודות, 10 אסיסטים, 6 ריבאונדים ו-3 חטיפות. "זו הסיבה שהחתמנו אותו", אמרו בירושלים אחר המשחק. ברייסי רייט הוסיף: "זה היה ניצחון טוב, לא שיחקנו מספיק טוב היום אבל היינו מספיק טובים בשביל לנצח. ברור שיכולנו לשחק טוב יותר אבל בסופו של דבר השגנו את הניצחון וזה מה שחשוב".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully