וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו ענזה: "כמה רציתי לנצח את הקבוצה הכי גזענית שיש"

20.10.2014 / 17:50

חלוץ מ.ס. אשדוד התבטא בפייסבוק לאחר המשחק מול בית"ר. קלינגר מרוצה מהנקודה ומגן על ירו בלו המאכזב: "יתרום עוד הרבה". כניסה חופשית גם מול הפועל פתח תקוה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בשורה לאוהדי מ.ס. אשדוד והפועל פתח תקווה: גם בשבת הקרובה יהיה המשחק באיצטדיון הי"א באשדוד פתוח לכניסה חופשית של קהל. הבעלים ג'קי בן זקן החליט אמש (ראשון), בתום ה-1:1 של קבוצתו מול בית"ר ירושלים, לפתוח את השערים ולאפשר כניסה חינם גם במשחק הבית הקרוב של אשדוד. זה יהיה למעשה משחק הבית השלישי העונה של אשדוד, ומשחק הבית השלישי בו תתאפשר כניסה חופשית. לבן זקן נאמר כי אוהדי הפועל פתח תקווה יגיעו בכמות גדולה למשחק אחרי ניצחון הקבוצה בשבת על הפועל עכו והוא דווקא יכול היה לנצל זאת לטובתו, אך תגובתו היתה: "שגם אוהדי הפועל פתח תקווה יהנו".

מוראד אבו ענזה, חלוץ אשדוד, כתב היום בדף הפייסבוק שלו: "כמה רציתי לנצח את הקבוצה הכי גזענית שיש, אבל צריך להודות לחברים שלי על העבודה הקשה שעשו אתמול. אני מרגיש יותר טוב עם הפציעה שלי. בעזרת השם שבוע הבא משאירים את הנקודות בבית. מאחל לכולם שבוע טוב. אוהב אתכם".

באשדוד מעריכים כי אחרי שהיו באיצטדיון 5,000 צופים בשני משחקי הבית הקודמים, הפעם הכמות תהיה אפילו גבוהה יותר גם לנוכח העובדה שכאלף אוהדים של הפועל פתח תקווה יגיעו למשחק.

באשדוד הודו בסיום המשחק מול בית"ר ירושלים כי הנקודה שהשיגו היא בבחינת הישג. יחד עם זה הוסיף המאמן ניר קלינגר כי הוא דווקא רואה התקדמות במישור המנטלי אחרי משחק כזה. "קבוצות יכולות לתפוס יום חלש", אמר קלינגר. "אבל החוכמה היא לא להפסיד גם ביום שאתה פחות טוב מהיריב. זה מראה על אופי ומבחינתי זה חשוב לא פחות".

בקבוצה קיימת אכזבה מהחלוץ ירו בלו שלא תרם דבר אחרי ששב לשחק בעקבות עונש השעיה שריצה. קלינגר גונן על חלוצו ואמר: "הוא ניסה והשתדל. הוא לא בכושר משחק והוא עוד יתרום הרבה לקבוצה".

מיכאל אוחנה נעדר מהמשחק אחרי שחלה בסוף השבוע ונותר בביתו עם חום גבוה.

עדכון ראשון: 7:05

מוראד אבו ענזה שחקן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
לא היסס להביע דעה. אבו ענזה/מגד גוזני
  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully