וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: בדידות מזהרת

20.10.2014 / 8:30

פייטון מאנינג שבר את שיא הט"ד, דנבר הביסה 17:42 את סן פרנסיסקו. סנט לואיס הדהימה עם 26:28 על סיאטל. דטרויט ניצחה בניו אורלינס, הצ'יפס בסן דייגו, דאלאס ב-1:6

פייטון מאנינג שחקן דנבר ברונקוס. AP
אגדה. מאנינג עם מסירת השיא/AP

פייטון מאנינג הגיע הלילה (בין ראשון לשני) לאחת מנקודות הציון הבולטות בקריירה המופלאה שלו, כאשר שבר את שיא הטאצ'דאונים בכל הזמנים, שהיה שייך לברט פארב. במהלך הניצחון של דנבר 17:42 על סן פרנסיסקו, פייטון מסר לארבעה טאצ'דאונים והגיע בסך הכול ל-510, שניים יותר ממה שהשיג קודמו.

על אומץ לב מתוגמלים, לפעמים, וג'ף פישר, מאמן סנט לואיס ראמס, ניחן בלא מעט אומץ. מהלך של הטעיה מכוונת בבעיטת הרחקה הבטיח הלילה לראמס ניצחון מפתיע 26:28 על האלופה סיאטל, שצנחה למאזן 3:3. שתי דרמות אחרות היו בבפאלו ובדטרויט. במערב ניו יורק רשמו הבילס ניצחון בשנייה האחרונה, 16:17 על מינסוטה, בעוד הליונס התגברו על פיגור 23:10 בבית וניצחו 23:24 את ניו אורלינס. וושינגטון נעזרה בשער שדה כדי לגבור על טנסי 17:19.

קבוצה שעמדה על אפס ניצחונות ויכולה לומר "לא עוד" היא ג'קסונוויל, שהכניעה את קליבלנד 6:24. מי שהבית לא האיר לה פנים היא שיקגו, שנחלה הפסד שלישי בשלושה משחקים העונה בסולג'ר פילד, הפעם 27:14 למיאמי. גרין ביי לא התקשתה לגבור על קרוליינה 17:38.

אינדיאנפוליס המשיכה להיראות כמו מועמדת ודאית לזכייה ב-AFC דרום, לאחר שרמסה את סינסינטי 0:27. קבוצה אחרת שלא לקחה שבויים היא בולטימור, שהביסה את אטלנטה האומללה 7:29.

בסדרה השנייה, קנזס סיטי הפתיעה עם 20:23 בסן דייגו, שנעצרה אחרי חמישה ניצחונות. דאלאס ניצחה 21:31 את ניו יורק ג'איינטס והיא ב-1:6. אריזונה ממשיכה להרשים והיא על 1:5 אחרי 13:24 באוקלנד.

כל המספרים של מאנינג בדרך לשיא

מאמן סנט לואיס ראמס ג'ף פישר. GettyImages
מהלך עם ביצים. ג'ף פישר/GettyImages

סנט לואיס (4:2) - סיאטל (3:3) 26:28

הראמס כבר איבדו השנה יתרון גדול בבית לדאלאס ויתרון מכובד לסן פרנסיסקו, והיו קרובים לרדת מנוצחים גם מהמשחק הזה, אלמלא החלטה אמיצה של מאמנם ג'ף פישר לזייף בעיטת הרחקה. במצב של 26:28 בדאון רביעי, עמוק בטריטוריה שלהם, המארחים היו אמורים לבעוט, אבל במקום זאת הלך הפאנטר ג'וני הקר על מסירה, תפסו את הגנת הסיהוקס לא מוכנים - ועדיין כמעט הפסידו את המשחק בעקבות השמטה מאוחרת של טריי מייסון, עליה השתלטו חבריו כדי להבטיח את הניצחון.

זה לא היה המהלך היחיד של סנט לואיס בקבוצות המיוחדות, כשמוקדם יותר סטדמן ביילי רשם טאצ'דאון מהחזרה של 90 יארד, ובני קנינגהאם החזיר בעיטת פתיחה ל-75 יארד וסידר לעצמו גם טאצ'דאון ממסירה של אוסטין דיוויס באותו דרייב. דיוויס סיים עם 152 יארד ב-18 מ-21 ושני טאצ'דאונים, 85 יארד וטאצ'דאון למייסון. בשורות האלופה המאכזבת, ראסל וילסון רשם 313 יארד עם שני טאצ'ים באוויר ועוד אחד על הקרקע. הוא גם הגיח ל-106 יארד, כשהמחצית השנייה שלו הייתה ענקית. 123 יארד וטאצ'דאון לדאג בולדווין.

בולטימור (2:5) - אטלנטה (5:2) 7:29

הגנת הרייבנס שוב נראתה בפורמה שמאפיינת אותה כבר כ-15 שנים - לא לתת לקוורטרבק היריב לנשום. אלוויס דומרוויל ופרנל מקפי רשמו שתי הפלות כל אחד על מאט ריאן המסכן, כשבהתקפה רושם ג'ו פלאקו 258 יארד עם שני טאצ'ים וצמד איבודים. 95 יארד על הקרקע לג'סטין פורסט. ריאן סיים עם 228 יארד וטאצ'דאון שהושג בגארבג', לרודי וייט שתרם 100 יארד באוויר.

בפאלו (3:4) - מינסוטה (5:2) 16:17

כל כך הרבה דברים קרו בדקות האחרונות של המשחק הזה - מסירה ענקית של קייל אורטון לסקוט צ'נדלר בדאון רביעי ו-20, עוד אחת שנעצרה על קו שני היארדים לכריס הוגאן כשהשעון ממשיך לתקתק ולקינוח - טאצ'דאון משני יארדים לסמי ווטקינס, כשנותרה שנייה אחת לסיום. ווטקינס רשם משחק ענק עם 122 יארד ושני טאצ'ים, 283 יארד, צמד ואיבוד לאורטון בבילס, שאיבדו את שני הרצים שלהם, פרד ג'קסון וסי ג'יי ספילר, כבר במחצית הראשונה בגלל פציעות. 157 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים לטדי ברידג'ווטר במינסוטה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ברנרד פירס שחקן בולטימור רייבנס. Robb Carr, GettyImages
ברנרד פירס והרייבנס חגגו על אטלנטה/GettyImages, Robb Carr

גרין ביי (2:5) - קרוליינה (3:1:3) 17:38

בליץ נאה של ארון רוג'רס והפאקרס הוריד אותם להפסקה ביתרון 3:28, והמחצית השנייה הפכה כולה לטיים-דה-גרבאז'. רוג'רס סיים עם 255 יארד ושלושה טאצ'ים, אחד לרנדל קוב שסגר 121 יארד באוויר, ועוד אחד לג'ורדי נלסון, שסיים עם 80 יארד. דוואנטה אדאמס היה השלישי שנהנה מהתפוקה. 205 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לקאם ניוטון, שהוחלף במהלך המחצית השנייה בדרק אנדרסון.

ג'קסונוויל (6:1) - קליבלנד (3:3) 6:24

הג'אגוארס לא ניצחו במשך תשעה משחקים, כולל העונה שעברה, ובאמצעות הגנה חזקה מצאו נחמה עם ה-W הראשון העונה. זאת, למרות שלושה איבודים אוויריים של בלייק בורטלס ובזכות 127 יארד וטאצ'דאון של דנארד רובינסון. 215 יארד ואיבוד ב-16 מ-41 לבריאן הוייר, שהיה הפעם חלש ביותר בקליבלנד.

וושינגטון (5:2) - טנסי (5:2) 17:19

לפעמים דרמות נוצרות בגלל יכולת טובה של שתי הקבוצות, ולעתים משום שהן משחקות איום ונורא. זה היה המקרה, פחות או יותר, בלנדובר, כשהרדסקינס הצליחו לצחוק אחרונים על אחת הקבוצות היחידות שיותר גרועה מהן, באמצעות שער שדה של קאי פורבאת'. קירק קאזינס החלש הוחלף על ידי קולט מקוי במחצית, והקוורטרבק של וושינגטון רשם משחק נאה של 11 מ-12 ל-128 יארד, עם טאצ'דאון לפייר גארסון ל-70 יארד כבר במסירה הראשונה שלו, שהתברר כמה שעשה את ההבדל. 160 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד לצ'רלי וייטהרסט בטנסי.

אלן רובינסון שחקן ג'קסונוויל ג'אגוארס. GettyImages
גם לאלן רובינסון/GettyImages

דטרויט (2:5) - ניו אורלינס (4:2) 23:24

אם קנזס סיטי הגיעה לוורלד סירייס, מדוע שהליונס לא יחלמו סופרבול? דטרויט כבר נקלעה לפיגור 17:3 ו-23:10, אבל אצל האריות השנה שום דבר לא סגור, כמו גם אצל הסיינטס הרעועים. קורי פולר קלט מסירה של מת'יו סטאפורד כשעל השעון נותרו פחות משתי דקות, וההגנה הטובה בליגה עצרה את דרו בריס כדי להשאיר את הניצחון בעיר המכוניות. סטאפורד סיים עם 299 יארד, שני טאצ'ים ושני איבודים, גולדן טייט קטף עשר מסירות ל-154 יארד וטאצ'דאון. 342 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד אווירי לבריס.

אינדיאנפוליס (2:5) - סינסינטי (2:1:3) 0:27

לראשונה מזה שש שנים, הקולטס רשמו שאט-אאוט, ועשו את זה באמצעות הגנת ברזל, כשהבנגאלס מצליחים להתקדם רק 158 יארד בכל המשחק באוויר וביבשה ביחד. 344 יארד ושני טאצ'ים לאנדרו לאק, 107 יארד לטי ויי הילטון. 126 יארד ב-18 מ-38 לאנדי דלטון, שירצה לשכוח מהר את המשחק הזה.

שיקגו (4:3) - מיאמי (3:3) 27:14

שלושה משחקים קיימו הברס באצטדיונם הביתי העונה, שלושתם הסתיימו בהפסד. הפעם הגיעו ריאן טנהיל והדולפינס וחגגו יפה, כשהקוורטרבק מחזיק במושכות ביד יציבה לכל אורך המשחק ומסיים עם 25 מ-32 ל-277 יארד ושני טאצ'ים. 190 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לג'יי קאטלר, מאט פורטה היה ההתקפה של שיקגו עם שתי כניסות לאנדזון, אחת על הקרקע ועוד אחת באוויר.

ג'יי קאטלר שחקן שיקגו ברס מול מיאמי דולפינס. GettyImages
קאטלר לא הצליח להתחמק מזרועותיהם של הדולפינים/GettyImages

סן דייגו (2:5) - קנזס סיטי (3:3) 23:20

רגע לפני שהם יוצאים למשחק הגדול בדנבר, הצ'ארג'רס פישלו דווקא בבית ונעצרו לאחר חמישה ניצחונות. הצ'יפס חזרו משבוע החופש כמו גדולים והשיגו ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים שלהם, בזכות שער מכריע של קאירו סנטוס מ-48 יארד, 21 שניות לסיום, אחרי דרייב מנצח פנטסטי של אלכס סמית'. הצ'ארג'רס היו אלה שעלו ראשונים על הלוח במשחק ההפכפך הזה, אבל ג'מאל צ'ארלס השווה עם ריצה לאנדזון. פיליפ ריוורס ואנטוניו גייטס התחברו לטאצ'דאון יפהפה של 27 יארד, רגע לפני ההפסקה והחזירו את היתרון למארחים, אבל משם התקפת סן דייגו נעצרה והוסיפה רק שני שערי שדה עד לסיום, מה שעלה ביוקר בסוף. 221 יארד וטאצ'דאון לסמית', 95 על הקרקע לצ'ארלס ו-84 באוויר לדוויין בואו. 205, צמד ואיבוד לריוורס. קנזס סיטי שלטה בכדור 39 דקות בדרך לניצחון.

אוקלנד (6:0) - אריזונה (1:5) 24:13

פתיחת העונה הנהדרת של הקרדינלס ממשיכה והם כבר בשני משחקי יתרון על פני סיאטל ב-NFC מערב. מנגד, הריידרס נותרו הקבוצה האחרונה בליגה ללא ניצחון והעסק לא נראה מבטיח עבורם. קרסון פאלמר פתח עם צמד טאצ'דאונים, לפני שאוקלנד הגיבה ב-13 נקודות רצופות, כשדרק קאר מציג קצת פוטבול טוב וצ'ארלס וודסון רושם חטיפה. אלא שבשלב זה, הקרדינלס שוב לקחו את השליטה ועם טאצ'דאון של סטפן טיילור, השני שלו במשחק ושער שדה לקראת הסיום, השיגו את הניצחון. פאלמ סיים עם 253 יארד, צמד ואיבוד. 88 יארד על הקרקע ו-72 באוויר לאנדרה אלינגטון המצוין. 173 יארד לקאר.

דאלאס (1:6) - ניו יורק ג'איינטס (4:3) 21:31

איזה כיף להיות אוהד דאלאס בימים אלה. הכול הולך לקבוצה מטקסס, שמאז ההפסד המדכא במחזור הראשון נראית נהדר ורשמה ניצחון שישי ברציפות. הענקים, עם הפסד שני, שניהם מול היריבות החזקות ל-NFC מזרח, רואים את הבית בורח להם במהרה. טוני רומו התחבר לגאווין אסקובר לצמד טאצ'דאונים, באמצע הרבע הראשון והשלישי, אשר שניהם שברו שוויון. בין לבין, הג'איינטס עוד הספיקו לבצע מהפך עם צמד מהיר של איליי ברבע השני, לפני שטרנס וויליאמס איזן בתפיסה נאה לקראת המחצית. ברבע הרביעי דמרקו מארי המשיך לעבוד ורשם טאצ'דאון שקבע פלוס 14, לפני שאודל בקהאם ג'וניור עוד הצליח לצמק מעט. דן ביילי סגר עניין עם שער שדה בדקה האחרונה. רומו רשם 279 יארד, שלושה טאצ'ים ואיבוד. מארי רץ ל-128 יארד והוא הראשון אי פעם שפותח עונה עם שבעה משחקים רצופים של מאה יארד ומעלה על הקרקע. דז בריאנט היה ענק, בעיקר במחצית השנייה ותפס ל-15 יארד. איליי מסר 248 יארד ושלושה טאצ'דאונים. לארי דונל תפס ל-90, אבל גם רשם שני פאמבלים.

שחקן אריזונה קרדינלס סטפן טיילור חוגג עם חבריו לארי פיצג'רלד, בובי מאסי. Ezra Shaw, GettyImages
פתיחת עונה נהדרת לקרדינלס/GettyImages, Ezra Shaw

דנבר (1:5) - סן פרנסיסקו (3:4) 17:42

זהו זה. עכשיו זה שלו ורק שלו. פייטון מאנינג סיפק ארבעה טאצ'דאונים ועם השלישי מתוכם, שבר את שיאו של ברט פארב, שעמד על 508. לפייטון יש כעת 510 טאצ'דאונים לאורך הקריירה והוא בפסגת הרשימה, ממנה יהיה קשה מאוד למישהו להזיז אותו בעתיד הנראה לעין. פייטון עשה את זה בסטייל, עם מסירה לדמאריוס תומאס בפינת האנדזון, שקבעה 3:21 וחיסלה את המשחק הזה כמעט סופית שלוש דקות למחצית. עוד קודם לכן, ברבע הראשון הוא מצא את עמנואל סנדרס ואת ווס וולקר ואחרי המחצית, השלים רביעייה עם עוד כדור מדויק לתומאס, לפני שרוני הילמן רשם שתי גיחות לאנדזון. הברונקוס, שרשמו ניצחון שלישי ברציפות מאז החזרה משבוע החופש, ממשיכים לפרק הגנות והקורבן שלהם הפעם הייתה ההגנה של הניינרס, שדווקא הייתה מעולה עד הלילה. סן פרנסיסקו נעצרה אחרי שלושה ניצחונות. פייטון סיים עם 318 יארד אותם השיג ב-22 מסירות בלבד (מ-26 ניסיונות). תומאס המפלצתי תפס ל-171 יארד. קולין קפרניק מסר 263, טאצ'דאון ואיבוד והוחלף לפני הסיום בבליין גאברט שהספיק למסור לטאצ'דאון.

צפו בשחקני הברונקוס משתעשעים על חשבון מאנינג אחרי השיא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully