וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "אנחנו לא מספיק קילרים כדי להרוג משחקים"

19.10.2014 / 22:16

מאמן בית"ר היה מאוכזב אחרי התיקו מול אשדוד: "הקהל צריך סבלנות". קלינגר הודה: "היה משחק בינוני שלנו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים ומ.ס. אשדו חזרו מפגרת הנבחרת עם 1:1 חלש ביניהן באצטדיון המושבה. שתי הקבוצות שמרו על מאזן נקי מהפסדים, אך פספסו הזדמנות להיצמד לצמרת הגבוהה. חנן ממן העלה את ירושלים העדיפה ליתרון בדקה ה-37 אבל דויד סולארי מנע מבית"ר ניצחון שהגיע לה עם שוויון בדקה ה-73. גיבור המשחק הזה היה אופיר מרציאנו, שוערה של אשדוד שהצלה גדולה שלו לקראת הסיום מנעה הפסד מקבוצתו.

עדיין בלתי מנוצחות: 1:1 בין בית"ר ירושלים למ.ס אשדוד

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בשבוע הבא יש לו את הפועל תל אביב על הראש. קורצקי/ברני ארדוב

מנחם קורצקי מאמנה של בית"ר לא ניסה לתרץ בסיום: "זה הכדורגל, אם לא יודעים לגמור משחקים אז סופגים. צריך להרים שחקנים כי בכל זאת לא הפסדנו ושיחקנו מול קבוצה טובה. אני בטוח שהשחקנים רצו ונתנו את הכל על המגרש, אבל צריך להבין ששיחקנו מול קבוצה טובה. אנחנו לא מספיק קילרים כדי להרוג משחקים, נעבוד על זה".

המאמן הוסיף: "אני חושב שחסרות לי 2 או 3 נקודות, אבל החבר'ה נותנים הכל על המגרש. אני מבין את הקהל שהוא רוצה שלוש נקודות, אבל צריך סבלנות כי זה תהליך". על המשחק הבא מול הפועל תל אביב: "נעשה את הכל כדי שהקהל יהיה גאה בנו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ניר קלינגר מאמן מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
היה מרוצה בסיום. קלינגר/ברני ארדוב

ניר קלינגר מאמן אשדוד היה מרוצה בסיום: "בחצי הראשון היה קשה להעביר את ההוראה, אבל ראיתי שאפשר ללחוץ את בית"ר ועשינו את זה במחצית השנייה. אומנם היתה הצלה גדולה של מרציאנו אבל בשביל זה הוא אצלנו ובשביל זה הוא שוער נבחרת. אני חייב להודות שהיה משחק בינוני שלנו ואם במשחק כזה אנחנו עושים 1:1 מול בית"ר בחוץ אני לא יכול להיות מאוכזב".

על החילוף הכפוי של סולארי: "אנחנו עושים תכניות והקדוש ברוך הוא צוחק. אנחנו נרים את הרמה שלנו בהמשך, אנחנו לא מקלים ראש בהפועל פתח תקוה ומעכשיו כל כולנו במשחק הבא".

אופיר מרציאנו: "לא רק אני הבאתי את הנקודה, היו פה שחקנים שעשו את העבודה. זה לא היה משחק טוב שלנו, אבל נלחמנו ולכן מגיעה לנו הנקודה. אני שמח שהיה לי חלק בנקודה הזו. המשחק הזה נותן לי ביטחון, אבל אני לא נכנס למקום של הנוחות. אני בעמדה שיש לי יותר מה להוכיח. יש קבוצה טובה באשדוד שנבנתה בשנה שעברה. המטרות שלנו הן להגיע לפלייאוף העליון, אנחנו עובדים קשה ונתקדם ממשחק למשחק, העונה רק החלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully