וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה לוקר: "בפריפריה אי אפשר לקנות כדורעף בחנויות"

איגוד הכדורעף ערך מסע"ת חגיגית לקראת פתיחת העונה, היו"ר לוקר: "הכדורעף בארץ מתרכז בין גדרה לחדרה"

אריה לוקר יו"ר איגוד הכדורעף. מגד גוזני
יש לו הרבה עבודה. אריה לוקר/מגד גוזני

איגוד הכדורעף ערך היום (ראשון) מסיבת עיתונאים חגיגית לקראת פתיחת העונה בליגת העל שתצא לדרך ביום שלישי. באירוע השתתפו אריה לוקר יו"ר האיגוד וגם אריה זלינגר, מאמן נבחרת הנשים המצליחה.

"הכדורעף בארץ מתרכז בין גדרה לחדרה, בפריפריה אי אפשר אפילו לקנות כדור בחנויות הספורט", כך אמר אריה לוקר, "זו הבעיה שאנחנו מנסים לטפל בה באיגוד. אני יודע שאת התוצאות לא נראה מחר בבוקר אבל אנחנו חייבים לטפל בבעיה הכי גדולה שלנו: תשתיות של השחקנים".

לוקר התייחס גם להחלטה שהביאה להחתמתו של אביטל זלינגר לתפקיד מאמן נבחרת הגברים, כשהמטרה העיקרית היא למנות מאמן מחוץ למערכת והכדורעף המקומי כדי שיביא ידע ויהיה זה שיבסס תשתית יציבה ובריאה לשנים הקרובות, ללא כל קשר להישגים בתקופה הקרובה. "מבחינת נבחרת הגברים, אנחנו רק בראשיתה של הדרך", אמר אביטל זלינגר המאמן. "בשיתוף פעולה עם המועדונים והקבוצות נוכל ליצור הזדמנות להקים תוכנית על מנת לעבוד עם סגל של שחקנים בישראל. המטרה היא ליצור שפה משותפת עם השחקנים על מנת ליצור התחלה טובה כדי שבחודשי הקיץ נביא תועלת יותר גדולה".

מאמן נבחרת הנשים ד"ר אריה זלינגר סקר את פעילות הנבחרת וסימן את המטרה הקרובה, מוקדמות אליפות אירופה באביב 2016. נבחרת הנשים עברה מהפכה בשנה האחרונה וכיום היא מתבססת על סגל צעיר כפי שהסביר זלינגר: "הגיל הממוצע אצלנו הוא פחות מ-20. יש לנו שנה וחצי להעמיד את הקבוצה על הרגליים, להתכונן למוקדמות אליפות אירופה, בחודש ינואר נצע עם חלק מהסגל למשחקי הכנה ברומניה ולמחנה אימונים באירופה. יש לנו רצון לאתר שחקניות נוספות".

אריה זלינגר מאמן נבחרת הנשים בכדורעף. מגד גוזני
פספס את אליפות אירופה. זלינגר/מגד גוזני

באירוע השתתפו נציגים מהמועדונים שישחקו בעונה הקרובה בליגות העל ובהם הקפטנים והקפטניות ובסיום נערכה הגרלת הסיבוב הראשון בגביע המדינה לשנת 2015. בגברים יתמודדו מנשה/חדרה/עמק חפר ומכבי הוד השרון כשהמנצחת תפגוש בחצי הגמר את המנצחת במפגש בין הפועל ירושלים למחזיקת הגביע הפועל מטה אשר/עכו. משחק נוסף יפגיש את הפועל כפר סבא ומכבי תל אביב והמנצחת תתמודד מול המנצחת בהתמודדות בין ק.ק. תל אביב נציגת הליגה הלאומית, לאליצור הוד השרון מליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully