וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלונאס נקנס ב-7,000 דולר: "מתחייב להתנהג כמקצוען"

19.10.2014 / 14:43

הליטאי של הפועל חיפה עמד לוועדת משמעת בעקבות האיחור, נענש והתנצל. שביעות רצון גדולה אחרי הניצחון הראשון העונה

one

הרבה לחץ השתחרר אתמול (שבת) בהפועל חיפה אחרי הניצחון 2:3 על מכבי נתניה. השחקנים חגגו על כר הדשא במשך דקות ארוכות והמאמן ראובן עטר נראה מאוד מרוצה אחרי שבשלושת המחזורים הראשונים של העונה, הקבוצה צברה נקודה אחת בלבד. "הניצחון הזה היה יותר מתוק מגלידה" אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט "זה ניצחון חשוב מאוד ואנחנו שמחים מאוד".

בקבוצה הפליגו במחמאות לשחקנים שלמרות חיסרון מספרי בעקבות ההרחקה של גל כהן, נלחמו עד שריקת הסיום. את מירב השבחים קיבל אור אוסטווינד, וגם קובי דג'אני שערך הופעת בכורה ואושרי רואש שנכנס כמחליף, צוינו לטובה.

רועי שוקרני, שכבש את שער הניצחון עמוק בתוך תוספת הזמן, אמר אחרי שריקת הסיום: "אין מאושר ממני. אין לי הרבה מה להגיד, אני מרגיש בחלום. אני שמח מאוד שניצחנו ועכשיו אנחנו צריכים לצאת לדרך חדשה. פתחנו את העונה לא מספיק טוב מבחינת צבירת נקודות ועכשיו השתחרר הרבה לחץ. זה שער ראשון שלי בבוגרים ואני מאושר מאוד".

הקשר הליטאי מינדאוגאס קאלונאס, נחת אתמול בארץ באיחור משמעותי והיום עמד לוועדת משמעת פנימית ונקנס ב-7,000 דולר. קאלונאס התנצל על התנהלותו במהלך החודש האחרון ונאמר לו שבמקרה של הפרת משמעת נוספת, יותר חוזהו. עם זאת גורמים בקבוצה אמרו שייתכן שבכל מקרה במועדון יחליטו לחתוך את השחקן כבר בינואר.

הליטאי סיפר כי איחר להגיע לארץ מאחר ואיבד את חפציו האישיים ואמר בסיום ועדת המשמעת: "אני מצטער על כך שאכזבתי את הבעלים, המאמן המנכ"ל והאוהדים. אני מתחייב להתנהג כמו כדורגלן מקצוען כדי שכולם יוכלו לראות את היכולת האמיתית שלי"

שחקני הפועל חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
מקווים לצאת לדרך חדשה. שחקני הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

(עדכון ראשון: 8:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully