וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמיליאנו אלגרי: "היינו צריכים להיות טובים יותר"

יובנטוס איבדה נקודות ראשונות העונה, המאמן: "לא בעטנו מספיק". רומא ניצחה, גרסיה דרוך לבאיירן: "האולימפיקו ירתח"

מתיאה דסטרו שחקן רומא. GettyImages
דסטרו ורומא התקרבו לפסגה/GettyImages

המחזור השביעי בליגה האיטלקית יצא לדרך אמש (שבת) עם שתי הקבוצות הגדולות: רומא התאוששה מההפסד ליובנטוס עם 0:3 על קייבו, האלופה לעומת זאת מעדה דווקא מול נועלת הטבלה ערב המחזור ססואולו וסיימה ב-1:1 בחוץ.

יובה, שאיבדה נקודות ראשונות העונה, תתארח באמצע השבוע במשחק קשה אצל אולימפיאקוס בליגת האלופות. מסימיליאנו אלגרי אמר לאחר התיקו המאכזב: "ידענו שיהיה קשה במשחק הזה. ססואולו סבלה מכמה תוצאות רעות למרות שהיא שיחק טוב. היינו צריכים להיות טובים יותר, נחזור ונעבוד על הדברים שצריך לשפר. לא בעטנו מספיק לשער ואפשרנו להם לצאת למתפרצות. היה משחק פתוח".

שוער ססואולו, אנדראה קונסילי, הודה: "זה מרגיש כמו ניצחון. זה היה לילה נהדר עבורנו מול יריבה חזקה מאוד. שיחקנו פתוח, בניגוד לרוב היריבות של יובה וסיפקנו הופעה מעולה, שצריכה להיות הבסיס שלנו להמשך".

רודי גרסיה, מאמן רומא, סיכם: "אני מרוצה. הקבוצה הגיבה על המגרש וזה כל מה שהיינו צריכים לעשות. יש לנו הרבה שחקנים שיכולים לעשות דריבלים וזה טוב. דסטרו פותח את ההגנות ונותן לטוטי הרבה חופש. לייאיץ' עשה שער נהדר ואני מאושר עבורו. זה היה משחק מפתח, כי הוא הראשון בסדרה של משחקים. האולימפיקו יהיה רותח מול באיירן ביום שלישי. אנחנו לא יכולים לחכות כבר. יהיה משחק נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully