וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 2:3 את מכבי נתניה

ניצחון ראשון העונה לקבוצתו של עטר: האורחים עלו ליתרון מעצמי של קיאנסקאס (8), האדומים חוללו מהפך מנגיחות של קיאנסקאס (21) וגל כהן (44), שגם הורחק, שמעון הרוש השווה (72) זמנית ושוקרני (90) העניק לקבוצה מהכרמל ניצחון דרמטי

one

הפועל חיפה ומכבי נתניה חזרו מפגרת הנבחרות וסיפקו משחק אדיר באצטדיון בעכו (אצטדיון סמי עופר בשזרוע), שנתן לנו טעם של עוד. ככה אנחנו אוהבים את הכדורגל שלנו. חמישה שערים, מהפך אחד, הרחקה אחת והרבה קצב טוב שנגמר בשער ניצחון דרמטי. בסיום 90 הדקות הפועל חיפה רשמה ניצחון ראשון העונה כשגברה 2:3 על מכבי נתניה, בזכות שער ניצחון של רועי שוקרני בתוספת הזמן. העולה החדשה ומאמנה יוסי מזרחי עדיין ללא ניצחון העונה בליגה. בסיום המשחק כמאה מאוהדי נתניה חיכו למאמן ושחקניו ליד האוטובוס וקיללו אותם.

בדקה ה-61 נפצע כריסטיאן סרגי ופונה לבית החולים, ואת מקומו בנתניה תפס עומרי קנדה. הפועל חיפה נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של גל כהן בדקה ה-70.

לפני פתיחת המשחק הקהל מחא כפיים במשך דקה לזכרו של שחקן הפועל חיפה שלום שוורץ, שהלך לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן.

ראובן עטר חוזר להיות שוב בוס דומיננטי

שחקני הפועל חיפה חוגגים עם טאדאס קיאנסקאס (במרכז). אדריאן הרבשטיין
כיפר על השער העצמי. קיאנסקאס/אדריאן הרבשטיין

קצב המשחק היה מצוין מיד עם הפתיחה. נתניה עלתה ליתרון בדקה ה-8 לאחר שקפטן הפועל חיפה טאדאס קיאנסקאס הסיט את הכדור לתוך שערו, והשער העצמי העלה את האורחים ל-0:1. הפועל חיפה איימה על שערו של אריאל הרוש, שגילה יכולת מצוינת, אבל בדקה ה-21 קיאנסקאס הכניע אותו כשנגח בעוצמה כדור שהרים אור אוסטווינד וקבע 1:1. שתי הקבוצות חיפשו את השער, והפועל חיפה הצליחה למצוא את הרשת לאחר שאוסטווינד רשם בישול נוסף כשהרים כדור וגל כהן נגח פנימה בדקה ה-44 וקבע 1:2 לאדומים על סף סיום המחצית.

המחצית השנייה הייתה המשך של הראשונה. שתי הקבוצות חיפשו את השער, ובדקה ה-61 נאלצה מכבי נתניה להחליף את כריסטיאן סרגי שנפגע בעומרי קנדה. בדקה ה-70 הפועל חיפה נותרה בעשרה שחקנים אחרי שגל כהן ספג כרטיס צהוב שני כשעצר מתפרצת והורחק בכרטיס אדום. בדקה ה-72 נתניה ניצלה זאת כדי להשוות ל-2:2 משער של שמעון הרוש. ואז הגיעה הדקה ה-90, יותר נכון הדקה ה-93. אוסטווינד הרים כדור למחליף ריקטס, שנגח לשער נתניה, הרוש הדף, סטיבן כהן בעט את הריבאונד שנהדף מהקו, ואז הגיע רועי שוקרני שבעט עם כל הלב פנימה וקבע 2:3 להפועל חיפה בסיום.


לדף המשחק בוואלה! ספורט

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני מכבי נתניה חוגגים, במרכז ערן לוי. אדריאן הרבשטיין
הפתיחה הייתה שלהם. שחקני נתניה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

מחצית ראשונה

דקה 2: הזדמנות ראשונה להפועל חיפה כששוקרוני בעט מ-25 מטר והכדור חלף מעל משקוף שערה של נתניה.

דקה 8: גול! מכבי נתניה עולה ל-0:1 בעקבות שער עצמי של בלם הפועל חיפה טאדאס קיאנסקאס. האורחים קיבלו כדור חופשי בפינת הרחבה, אותו בעט ערן לוי בעוצמה. הכדור פגע בקיאנסקאס והוסט לתוך שערה של חיפה.

דקה 11: כמעט השני של נתניה. בן שושן חדר לרחבת חיפה, עבר את עידן ורד ושחרר בעיטה שפגעה בשחקן הגנה חיפאי ויצאה לקרן.

דקה 13: חיפה כמעט משווה. אוסטווינד בעט כדור חופשי נפלא, אבל אריאל הרוש התעופף וסיפק הצלה אדירה. המארחת נותרה מתוסכלת.

דקה 21: הפועל חיפה השתווה ל-1:1 ובלמה הליטאי טאדאס קיאנסקאס כיפר על השער העצמי בשער שכבש לרשת הנכונה. אוסטווינד הרים כדור מדוד לרחבה, קיאנסקאס נגח חזק פנימה ואיזן.

דקה 32: הפועל חיפה הייתה קרובה לכבוש שער עצמי נוסף, ולמזלה לא ספגה. שמעון הרוש הרים כדור מצד שמאל, גל כהן נגח תוך כדי גלישה, והכדור עבר סטינמטרים מקורת שערו.

דקה 33: ערן לוי בעט טיל מכ-25 מטרים, קובארז' הדף את הכדור אל רגליו של קאיודה, שהבקיע אבל השער נפסל בטענת נבדל.

דקה 44: הפועל חיפה הצליחה לחולל מהפך, ועלתה ל-1:2 משער של גל כהן. אוסטווינד שוב בישל כשהרים כדור מצד שמאל, וגל כהן נגח פנימה אחרי שניצל את הססנותו של הרוש ביציאה לכדור.

עידו לוי שחקן מכבי נתניה מול מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
קצב מצוין במחצית הראשונה. לאלה מול עידו לוי/אדריאן הרבשטיין

מחצית שנייה

דקה 48: הפועל חיפה פתחה חזק ג את המחצית השנייה. מאוולי מצא בכדור עומק את אוסטווינד, שנשאר חופשי מול הרוש אך בעט את הכדור אל גופו של השוער.

דקה 49: מצב מצוין לנתניה. אבו עביד הכניס כדור לרחבה שם קאיודה בעט בחוזקה ושלח את הכדור מעל למסגרת של קובארז'.

דקה 70: כרטיס אדום לגל כהן. הפועל חיפה נשארה בעשרה שחקנים לאחר ששחקנה עצר מתפרצת של נתניה, קיבל צהוב שני ובעקבותיו הורחק מהמגרש.

דקה 72: גול! נתניה ניצלה היטב את הבלבול בהגנת חיפה והשוותה ל-2:2. ערן לוי בעט כדור חופשי אל החומה, בהמשך שמעון הרוש קיבל מאבו עביד כדור במרכז הרחבה ושלח כדור חד לפינה.

דקה 90+3: גול! למרות שהיא בעשרה שחקנים, הפועל חיפה הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון ובתוספת הזמן רועי שוקרני קבע 2:3 דרמטי ומתוק לקבוצתו של עטר. אוסטווינד הרים כדור, ריקטס נגח, הרוש הדף, סטיבן כהן עט על הריבאונד אך הכדור שלו נהדף מהקו, ואז הגיח מאחור רועי שוקרני שבעט עם כל הלב פנימה והעניק להפועל חיפה ניצחון ראשון העונה.

בלם הפועל חיפה גל כהן חוגג שער. אדריאן הרבשטיין
מהפך על סף המחצית. גל כהן חוגג/אדריאן הרבשטיין

הרכבים

הפועל חיפה: פז'מיסל קובארז', עומר ורד, טאדאס קיאנסקאס, גל כהן, לירן סרדל, קובי דג'אני (אושרי רואש, 74), יובל שבתאי, רועי שוקרני, אור אוסטווינד, מהראן לאלה (סטיבן כהן, 57), אוסיי מאוולי (טוסיין ריקטס, 77).

מכבי נתניה: אריאל הרוש, איאד אבו עביד, כריסטיאן סרגי (עומרי קנדה, 61), עידו לוי, שמעון הרוש, גבריאל ג'ורג'ו, עומר צלישר, רן רול (אור ברוך, 50), עמית בן שושן, ערן לוי, לארי קאיודה.

אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
הפסד כואב. הרוש/אדריאן הרבשטיין
שחקני הפועל חיפה, מכבי נתניה בדקת דומיה לזכר כדורגלן העבר שלום שוורץ. אדריאן הרבשטיין
המשחק נפתח בדקת הוקרה לזכרו של שלום שוורץ המנוח/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully