וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד ראשון לבלאט ולברון: 108:102 לדאלאס

קליבלנד שיחקה ללא לאב והישראלי נתן מנוחה ללברון (12 נק') ולאירוונג (23) ברבע האחרון. גל מקל קלע 3 נקודות ב-4 דקות

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
יש גם לילות כאלה. לברון ג'יימס/AP

אחרי ארבעה ניצחונות, לברון ג'יימס ודיוויד בלאט רשמו הלילה (בין שישי לשבת) הפסד ראשון במשחקי ההכנה לדאלאס 108:102 שרק חידד עד כמה עבודה מחכה עוד למאמן הישראלי בקבוצתו החדשה. צ'נדלר פרסונס וג'מיר נלסון הוליכו את המאבריקס עם 19 נקודות כל אחד, בזמן שלדירק נוביצקי היו 16 נקודות ותשעה ריבאונדים. דאלאס הציגה הגנה טובה, בעוד שבלאט אפשר ברבע האחרון מנוחה ללברון ולקיירי אירווינג. קווין לאב, לעומת זאת, כלל לא שיחק.

קיירי אירווינג שחקן קליבלנד קאבלירס מול מונטה אליס שחקן דאלאס מאבריקס. AP
לקח אחריות. אירווינג/AP
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס, משמאל. AP
נתן מנוחה לכוכבים ברבע האחרון. בלאט/AP

אירווינג עצמו חזר לחמישייה אחרי שפספס את שלושת המשחקים האחרונים בעקבות פציעה בקרסול, והוא היה הקלעי המוביל עם 23 נקודות. טריסטן תומפסון הוסיף 18 ולברון הסתפק ב-12. במחצית הראשונה דאלאס יצרה לעצמה יתרון 16, אבל עד הרבע האחרון ההפרש כבר ירד לחד ספרתי.

מייק מילר פתח עם שלשה שהקטינה לשבע ובהמשך דיון וייטרס הוסיף שלשה משלו שקבעה פיגור 88:85. אלא שמכאן דאלאס לחצה על הדוושה עם דווין האריס וגם גל מקל שזכה לדקות התכבד לקלוע שלשה משלו 54 שניות לסוים בדרך לניצחון 102:108. מקל סיים את המשחק עם 3 נקודות בארבע דקות שבהן גם תרם שני אסיסטים.

כריס בוש שחקן מיאמי היט מול אנדרו בוגוט שחקן גולדן סטייט ווריירס. AP
סוף סוף ניצחון. כריס בוש מוקף/AP

קבוצתו הקודמת של לברון מיאמי השיגה ניצחון ראשון בקדם העונה 108:115 על גולדן סטייט בקנזס סיטי. כריס בוש הוביל עם 21 נקודות ולואל דנג ושון וויליאמס תרמו 19 כל אחד. חמש דקות לסיום ההיט פיגרו 103:102, אבל אז מריו צ'אלמרס הפגיז שלשה ושבאז נאפייר סגר את הסיפור חצי דקה לסוף. קליי תומפסון הוליך את הווריירס, שספגו הפסד ראשון, עם 27 נקודות ודייויד לי קלע 22.

אוקלהומה סיטי הובסה 109:90 על ידי טורונטו כאשר טרנס רוס סיפק 22 נקודות בשלושה רבעים. ראסל ווסטברוק הוליך את הת'אנדר עם 16 נקודות, ושוב הורגש עד כמה הפרטנר העיקרי שלו בהתקפה, קווין דוראנט, חסר לו. מילווקי השיגה ניצחון שני בקדם העונה 98:105 על מינסוטה כשהבולט בשורות המנצחים היה הרוקי ג'בארי פארקר שסיים עם 21 נקודות ו-11 ריבאונדים. או ג'יי מאיו תרם 19 משלו. ריקי רוביו זכה למנוחה הלילה.

ממפיס פגשה את מחזיקת הגביע הביניבשתי פלמנגו הברזילאית והביסה אותה 72:112. בראש רשימת הקלעים, שכללה 15 שחקנים, ניצב מארק גאסול עם 15 נקודות. אורלנדו גברה 87:99 על דטרויט כאשר טוביאס האריס עם 22 נקודות ותשעה ריבאונדים הוביל. המג'יק לא פיגרו במהלך כל המשחק ויצרו לעצמם יתרון של 19 נקודות במחצית הראשונה, אבל הפיסטונס סגרו לנקודה ברבע השלישי. 13:23 לאורלנדו ברבע האחרון סגר את הסיפור. שארלוט גברה 86:96 על וושינגטון כאשר אל ג'פרסון סיפק 20 נקודות ומייקל קיד-גילכריסט הוסיף 12 נקודות ו-11 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully