וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הובסה 121:74 על ידי פורטלנד

הירוקים המשיכו את המסע בארה"ב עם הופעה חלשה, ברודי אנגלי הוביל עם 18. בפורטלנד 17 שחקנים קלעו נקודות

ווסלי מתיוס שחקן פורטלנד מול ברודי אנגלי שחקן מכבי חיפה. AP
הרגליים רעדו? אנגלי מול מתיוס/AP

מכבי חיפה גילתה הלילה (בין שישי לשבת), באיחור מסוים, שמסע המשחקים שלה ב-NBA עלול להיות מביך. אחרי שמתחה את וושינגטון ונוצחה רק 101:95, סגנית האלופה הישראלית ספגה תבוסה קשה במשחק ההכנה השני שלה נגד פורטלנד 121:74 שחידד משהו לגבי פערי הרמות בין שני המועדונים. משחקה הבא של חיפה יתקיים נגד סקרמנטו.

דווקא הירוקים של רמי הדר פתחו בצורה טובה את המשחק כאשר אלכס צ'וברביץ' היה הדומיננטי בשורות הקבוצה, ו-4:16 דקות לסיום הרבע הראשון התוצאה עמדה על 15:15. אלא שכריס קיימאן לחץ על הגז בשלהי הרבע והוביל את הבלייזרס ל-19:27 אחרי 12 דקות. השחקן הנבחן לרוי היקרסון פתח את הרבע השני עם ארבע נקודות רצופות ואנטון שוטבין הצטרף עם שלשה, אבל בפועל ההפרש רק צמח עד המחצית ל-35:54.

רנה רוז'ו שחקן מכבי חיפה מול ניקולא באטום שחקן פורטלנד. AP
רוז'ו מול באטום/AP

הרבע השלישי היה חלש מאוד מבחינה הגנתית אצל חיפה ולמרות שג'ף אלן פתח אותו עם ארבע רצופות משלו, דמיאן לילארד צלף שתי שלשות שהשאירו את פורטלנד ביתרון של מעל 20. הקטור הרננדס ניסה לעצור את הדהירה עם שלשה משלו, אבל גם הספסל של פורטלנד סיפק נקודות שהגדילו את היתרון ל-55:86 בסיומו של הרבע. ריצת 0:9 בפתיחת הרבע האחרון של הבלייזרס רק הגדילו עוד יותר את המבוכה על הספסל של הירוקים, כאשר היקרסון ניסה לבדו למזער נזקים לפני שריקת הסיום. בשורות פורטלנד לא פחות מ-17 שחקנים נכנסו לסטטיסטיקה.

למכבי חיפה: ברודי אנגלי 18 נקודות (4 מ-5 משלוש), ג'ף אלן 14, לרוי היקרסון 11, רנה רוז'ו 10, הקטור הרננדס 7, אלכס צ'וברביץ', דמונטז סטיט (7 אסיסטים) ואנטון שוטבין 4 כל אחד, דגן יבזורי 2.

הרבו לפורטלנד: רובין לופס 13, כריס קיימאן 12, דמיאן ליליארד ו-ווסלי מתיוס 11 כל אחד, למארקוס אולדרידג' 10, וויל בארטון 8.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רמי הדר מאמן מכבי חיפה. AP
"התנסות קשה". רמי הדר/AP

רמי הדר, מאמן מכבי חיפה: "היום זו הייתה התנסות קשה. בכמה רמות של המשחק, הורגשו פערי הרמות. מבחינה פיזית ואתלטית זה היה יותר מדי עבורנו הלילה. אני חושב שזה סוג של בדיקת מציאות עבורנו. מצד שני, זה לא סוג ההתמודדויות שלנו, אבל זו התנסות מעניינת. אני מקווה שנלמד מזה ונשיג מזה משהו".

ברודי אנגלי אמר בסיום: "עכשיו כשהתנסינו בסוג כזה של משחק, משהו שלא נראה בישראל, אנחנו יכולים לחזור עם מעט ביטחון. הצלחנו לעשות כמה דברים. אני מקווה שאנחנו יכולים ללמוד מזה".

ג'ף אלן שחקן מכבי חיפה מול למארקוס אולדרידג' שחקן פורטלנד. AP
אלן מול אולדרידג'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully