וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקים אולג'וואן: "דווייט הווארד צריך לתת עונת MVP"

סנטר העבר של יוסטון מחמיא לסופרמן, איתו הוא ממשיך לעבוד: "הוא בריא, חזק ויכול לחזור ולהצעיד קבוצה לאליפות"

סנטר יוסטון רוקטס דווייט הווארד. GettyImages
סוף סוף יחזור לעצמו? הווארד/GettyImages

כבר זמן רב שדווייט הווארד עובד על משחק ההתקפה שלו עם האקים אולג'וואן, בתקווה לפתח יכולת טובה יותר בצבע. החל מהקיץ שעבר, אז הצטרף סופרמן ליוסטון, הקשר בין השניים התחזק עוד יותר, וגם בתקופת ההכנה הנוכחית צמד הסנטרים עובדים יחדיו. לפי מה שהאגדה של יוסטון רואה כעת, להווארד צפויה יופי של עונה.

"הוא בריא. הוא חזק. הוא מוכן", אמר האקים, שסייע ליוסטון לזכות בשתי אליפויות רצופות באמצע שנות התשעים. "הוא מבוגר יותר, בוגר יותר, וניתן לראות שהוא מרגיש טוב יותר מבחינה גופנית. אהבתי מה שראיתי ממנו. הוא עובד קשה, הוא לוקח את העבודה שלו מאוד ברצינות ואפשר לראות שהוא השתמש בחלק מהדברים עליהם דיברנו בעונה שעברה והופך אותם לחלק מהמשחק שלו".

אשתקד העמיד הוווארד ממוצעים של 18.3 נקודות, 12.2 ריבאונדים ו-1.8 חסימות למשחק, אך אולג'וואן מאמין ששיאו של דווייט עוד לפניו. "בעונה שעברה הוא עדיין ניסה להתאושש מניתוח הגב שעבר. לא הרבה אנשים מבינים מה זה עבור ספורטאי לעבור פציעת גב. זה רציני. ההבדל עכשיו הוא שהוא בריא ואין יותר ספקות. הוא יכול לחזור להיות הסנטר הכי טוב בליגה ושחקן שיכול להצעיד קבוצה לאליפות. אני חושב שהוא צריך להיות דומיננטי בשני צידי המגרש".

לא סתם אולג'וואן מדבר על שני צידי המגרש. צ'נדלר פארסונס, ג'רמי לין ועומר אשיק עזבו את יוסטון בקיץ, ועל כן מרבית העול ההתקפי ייפול על ג'יימס הארדן ועל הסנטר. "הארדן והווארד הם מהשחקנים הכי טובים בליגה בעמדות שלהם", אמר האקים. "הם יעשו מספיק. לא צריך אולסטארים בכל עמדה. כשאני שיחקתי המון שחקנים היו יכולים לזכות בתואר ה-MVP כל עונה - מייקל ג'ורדן, לארי בירד, מג'יק ג'ונסון, צ'רלס בארקלי, קארל מאלון. זה אומר שהיית צריך לשחק כמו MVP אם אתה רוצה שיזכירו את השם שלך ברשימה הזאת. אני חושב שזה המקום בו דווייט נמצא. אני חושב שצריכה להיות לו עונה שתגרום לכולם להצביע לו ל-MVP. אם זה יקרה, יוסטון תוכל להתמודד על האליפות. אני מאמין שזה יקרה, עכשיו גם הם צריכים להאמין".

צפו בהאקים אולג'וואן מדריך את הווארד עוד ב-2010

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully