וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ירדן ג'רבי זכתה במדליית הזהב בטשקנט

שבוע שני ברציפות שסגנית אלופת העולם זוכה במקום הראשון בתחרות גרנד פרי, הפעם אחרי ניצחון בגמר על קת'רין אנדרוורצאשר מאוסטריה. שגיא מוקי ורותם שור הודחו בבית הניחומים

הג'ודוקא הישראלית ירדן ג'רבי. איגוד הג'ודו, מערכת וואלה! NEWS
עוד יום מלא איפונים. ירדן ג'רבי/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הג'ודו

ירדן ג'רבי לא עוצרת: שבוע אחרי שזכתה במדליית הזהב בתחרות הגרנד פרי באסטנה, הוסיפה לעצמה סגנית אלופת העולם מדליית זהב נוספת וחשובה במאבק על ריו בתחרות הגרנד פרי בטשקנט. ג'רבי רשמה ארבעה ניצחונות שהספיקו לה כדי לעמוד בראשות הפודיום.

כזכור, אתמול (חמישי) פתחה קמילה מינקאווה את הופעת המשלחת הישראלית לגרנד פרי טשקנט עם מדליית כסף, וכעת עשתה זאת ג'רבי במשקל עד 63 ק"ג. היא פתחה עם ניצחון באיפון על מיה הרמנסון השבדית, חלפה גם על פני מריאנה סילבה הברזילאית עם עוד איפון, וזרקה באיפון גם את איזבל פוצ'ה הספרדיה בחצי הגמר. בגמר חיכתה לה האוסטרית בת ה-22 קתרין אנדרוורצאשר. כמו בקרבות הקודמים, גם הפעם סיפקה ג'רבי איפון שהגיע 1:19 דקות מתחילת הקרב, וזה כבר הספיק לה כדי לחגוג.

?היתה לי תחרות מצוינת, את כל הקרבות ניצחתי באיפונים כולל מול יריבות חזקות מאוד", אמרה ג'רבי בסיום. "אין דבר משמח יותר מאשר להשמיע את התקווה בפעם השנייה. אני רוצה להודות לאיגוד הג?ודו, לחברות שלי לנבחרת ולספונסרים שנותנים לי את השקט להתאמן ולהצליח?. מאמן הנבחרת שני הרשקו אמר: ?אני גאה מאוד בנבחרת שלי, ואני כל כך שמח על ארבע מדליות בתוך שבוע אחד. אני גאה בירדן שמוכיחה שבוע אחר שבוע שהיא ספורטאית אדירה, ושמח מאוד גם עבור ליאור וילדיקן שהיתה לה תחרות מצוינת היום. אנחנו מוכיחים שיש לנו כוח כנבחרת שעובדת יחד, מתאמנת יחד ומצליחה יחד?.

רותם שור, המתחרה גם היא במשקל עד 63 ק"ג, ניצחה יריבות מרוסיה וקרואטיה לפני שפגשה את אותה אנדרוורצאשר, ששלחה אותה לבית הניחומים, שם נכנעה למונגולית מונקחאזיה צדבסורן. במשקל עד 70 ק"ג, ליאור וילדיקן גברה על יריבות מאוזבקיסטן וקזחסטן לפני שנכנעה לפולניה קליס קתרזינה ועברה לבית הניחומים, שם הפסידה לרוסיה אלנה פרוקופנקו. ירדן מאירסון הפסידה בקרב הראשון שלה מול מריה ברנבאו הספרדיה.

אצל הגברים, שגיא מוקי (עד 73 ק"ג) עלה למזרן למרות שסבל מהרעלת קיבה בימים האחרונים, גבר על יריבות מבלארוס ומרוסיה אבל הפסיד ברבע הגמר לזלימקאן אוזדאוב הרוסי, וסיים את דרכו בבית הניחומים אחרי קרב אחד מול פייר דופרה הצרפתי. אסף חן (עד 81 ק"ג) הפסיד בקרב הראשון שלו ליאקיו אימאמוב האוזבקי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בכושר מצוין. ג'רבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully