וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחורציאניטיס: "אני אוהב את המועדון, בגלל זה חזרתי"

17.10.2014 / 10:19

הסנטר מרוצה מהקאמבק: "רוצים להראות שהזכייה אשתקד לא מקרית". פארגו מודאג מהריבאונד: "זה רודף אותנו מקדם העונה"

עריכה: ניב פוקס

מכבי תל אביב שחררה אנחת רווחה אמש (חמישי), אחרי שהשיגה ניצחון על לימוז' הצרפתית בתוצאה 76:92. מאחורי הקלעים, הצהובים הדגישו כי ישנה חשיבות רבה להשגת ניצחון בבית במשחק הראשון ביורוליג, כך שלא מעט לחץ השתחרר אצל הצהובים לאחר המשחק.

מי ששב לשחק אמש היה סופוקליס שחורציאניטיס. הסנטר התייחס לחזרה לפרקט, אחרי היעדרות מכלל תקופת ההכנה: "היה כיף לחזור לפרקט והיה משחק טוב. נהניתי לשחק עם חברי לקבוצה, וכשאלכס טיוס יחזור זה יהיה קל יותר. אנחנו צריכים לשחק הכי טוב שאפשר, אנחנו מגיעים ליורוליג במצב שונה - כאלופים ואנחנו צריכים לשחק טוב ולהראות שהזכייה שלנו בשנה שעברה לא היה מקרית. צריך להראות לכולם שאנחנו עדין תחרותיים וחזקים לכל אורך הדרך".

על התמיכה שקיבל מהאוהדים אמר היווני: "זה תמיד כיף לשמוע את האוהדים. אני אוהב לשחק כאן ואוהב את המועדון, לכן עשיתי הכל כדי לחזור לקבוצה. יש לנו חבורה טובה של שחקנים ואני מאמין שתהיה לנו השפעה כקבוצה מול היריבות גם העונה. האוהדים שלנו תמיד תמכו בנו ונתנו לנו כוח. לא היה לי ספק שהם יעודדו ויתמכו, וזו בדיוק הסיבה שעבדתי מאוד קשה עם רגב (פנאן, ו.י), רציתי לחזור לפני דצמבר ולהיות כשיר כבר למשחק הראשון ביורוליג, וחזרתי יותר מהר ממה שחשבו".

הצהובים מרוצים הרצון שהפגין הסנטר לשוב לשחק, וישוחחו עם נציגו על חידוש חוזהו. עוד שוחחו בהנהלה מאחורי הקלעים על המצב עם אלכס טיוס.

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סיפור אהבה. סופו/ברני ארדוב

דווין סמית' התייחס גם הוא למשחק: "זה היה המשחק הראשון ביורוליג, בבית שלנו, רצינו לצאת למגרש ולשחק חזק עבור האוהדים. התרומה שלי בתחילת המשחק? אני רק מנסה לעשות את מה שצריך לקבוצה מבחינת אינטנסיביות. לא רק אני, שחקנים אחרים התעלו במשחק המשחק".

על שחורציאניטיס אמר סמית': "אנחנו משחקים ביחד, כולם שמחים שסופו חוזר. הוא לא ביכולת מלאה, אבל הוא חוזר לעצמו. כקבוצה אנחנו עדייו מנסים להכיר אחד את השני, אבל כולם באים כדי לעבוד".

ג'רמי פארגו סיכם: "הייתה אווירה נהדרת, כמו כל יום חמישי בנוקיה. האוהדים נהדרים ולמזלנו הצלחנו להשיג ניצחון ולשמח אותם. אין משחק קל ביורוליג. אנחנו רוצים להיות טובים בכל משחק".

"כל משחק מתחיל בצורה צמודה, הם שמרו על הקצב שלהם ואנחנו מצידנו רצינו לשחק את המשחק שלנו כדי שנוכל לנצח את המשחק ולא משנה אם זה בנקודה או שתיים. אנחנו חייבים לתקן את הבעיה שיש לנו בריבאונד, זו בעיה שרודפת אותנו כבר ממשחקי קדם העונה והיא הופיעה גם אתמול בערב, ונצטרך להתרכז בלתקן את זה. לקח זמן להשיג את הניצחון, אך עשינו את זה".

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב מול לימוז'. ברני ארדוב
מסמן את הבעיה של מכבי תל אביב. פארגו/ברני ארדוב

על מרקז היינס וסופו שקלע 11 נקודות ב-11 דקות, אמר פארגו: "אני אוהב מאוד את המשחק של מרקז. הוא מאוד אגרסיבי,הוא יודע לסיים התקפות ולקלוע ממש טוב, זה טוב לקבל את סופו בחזרה והוא עשה בדיוק את מה שהוא יודע לעשות, אני בטוח שהוא גם שמח לחזור".

לשאלה האם יש לחץ על גיא גודס כמאמן ראשי השיב הגארד: "אני לא חושב שהיה עליו הרבה לחץ, הוא כבר היה מאמן ראשי בעבר, וזה לא משנה איפה אימנת אלא איך אתה מיישם את השיטה שלך ומנצל את ההזדמנויות שלך לנצח משחקים. התרכזנו במשחק נגד לימוז' ועשינו מספר טעויות שאנחנו נצטרך לתקן וגיא יוודא שנעשה זאת".

על חזרתו של שחורציאניטיס הוסיף פארגו: "אנחנו חברים כבר הרבה שנים, מהפעם שעברה ששיחקתי כאן. טוב לראות אותו על הפרקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully