וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: חסמו את ההתנגדות

17.10.2014 / 6:36

הג'טס כמעט הפתיעו בפוקסבורו, אבל ניו אינגלנד חסמה בעיטת ניצחון אפשרית של האורחים והשיגה 25:27 קשה מהצפוי

נייט סולדר טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. AP
הפטריוטס יקחו מהמשחק הזה בעיקר את הניצחון. בריידי/AP

ניו אינגלנד (2:5) - ניו יורק ג'טס (6:1) 25:27

אחרי הביקורות הרבות שספגו הג'טס בשבועות האחרונים, הם הגיעו עם רצף של חמישה הפסדים לפוקסבורו וכמעט הדהימו את הפטריוטס, שנחלצו ממש ברגע האחרון מהפסד ביתי שהיה מסבך אותם. במקום, האופי של ניו אינגלנד עמד לצדה והיא עם ניצחון שלישי ברציפות ובשליטה על ה-AFC מזרח.

זה התחיל מושלם עבור ניו אינגלנד, כאשר כבר אחרי דקה וחצי מצא בריידי את שיין ורין ל-49 יארד ותפיסה קשה באנדזון, אבל הג'טס לא התרגשו. הם התקדממו פעם אחר פעם לכיוון הרד-זון ורק טעויות גדולות מנעו מהם לייצר יותר נקודות. במקום, ניו יורק הסתפקה בשלושה שערי שדה רצופים של ניק פולק, עליהם שילמה ביוקר בהמשך.

4:22 למחצית, ורין תפס טאצ'דאון שני והחזיר את היתרון לניו אינגלנד ועד להפסקה כל קבוצה הוסיפה שער שדה, כאשר הסילונים מחזיקים בכדור 22:03 דקות מתוך ה-30. בדרייב הראשון של המחצית השנייה, כריס אייבורי מצא את האנדזון מיארד אחד וקבע מהפך, אבל היתרון חזר לפטריוטס עם שער נוסף ובאמצע הרבע האחרון, דווקא אחרי שתי עבירות שהרחיקו אותו מהאנדזון, בריידי מצא את דני אמנדולה, שעם תפיסה יפה רשם טאצ'דאון של 19 יארד.

הירוקים הלכו קדימה, חיפשו שוויון וכמעט מצאו אותו. ג'ף קמברלנד תפס לטאצ'דאון בסיומו של דרייב נאה, אבל המרת שתי הנקודות לא הצליחה. הג'טס כמעט השתלטו על האונסייד קיק ובהמשך גם קיבלו צ'אנס אחרון באמת, אבל קייל ארינגטון חסם את הבעיטה של פולק עם הבאזר מ-58 יארד והמשחק הסתיים.

בריידי מסר 261 יארד ושלושה טאצ'דאונים בלי איבוד. ורין כיכב עם 71 באוויר ו-47 על הקרקע. ג'ינו סמית השיג 226 יארד והג'טס הוסיפו 218 על הקרקע, 107 מהם של אייבורי. הפטריוטס הם רק הקבוצה ה-12 מתוך 132 האחרונות שמנצחת משחק ב-NFL עם פחות מ-20 דקות של שליטה בכדור (19:06) ובריידי שבר את שיאו של ברט פארב עם ניצחון ביתי 19 ברציפות על היריבות לבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully