וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סן פרנסיסקו בוורלד סירייס

17.10.2014 / 6:25

ווקאוף הומראן של טראוויס אישיקאווה סידר לג'איינטס 3:6 על סנט לואיס ו-1:4 בסדרה בדרך לקרב על התואר מול הרויאלס

שחקני סן פרנסיסקו ג'איינטס חוגגים. Eric Risberg, AP
סדרת פלייאוף שמינית ברציפות שהג'איינטס מנצחים/AP, Eric Risberg

סן פרנסיסקו - סנט לואיס 3:6 (הג'איינטס מנצחים 1:4 בסדרה ועולים לוורלד סירייס)

נתחיל מהסוף. וורלד סירייס 2014 נקבע הלילה, כאשר הג'איינטס השלימו ניצחון ביתי שלישי ברציפות ו-1:4 בסדרה על סנט לואיס והם ייפגשו, החל מהלילה שבין ה-21 ל-22 את קנזס סיטי רויאלס. הדרך למעמד הגדול של הבייסבול הייתה מפותלת עבור הענקים, אבל הם מגיעים לוורלד סירייס בפעם השלישית בחמש העונות האחרונות, כאשר שני הביקורים הקודמים הסתיימו עם אליפות. למעשה, סן פרנסיסקו ניצחה סדרת פלייאוף שמינית ברציפות. מדהים.

איך זה קרה? מדיסון באמגארנר ואדם ווינרייט התייצבו לקרב מגישים מרתק, אבל בהתחלה היו אלה דווקא החובטים שנתנו את הטון. ג'ון ג'יי קבע 0:1 לקרדינלס באינינג השלישי עם דאבל, אבל בתחתית האינינג ג'ו פאניק הפך את התוצאה עם הומראן בן שתי ריצות. סנט לואיס הגיבה מיד, כאשר באינינג הבא מאט אדאמס וטוני קרוז ירו לסולו הומראנים ואז, המגישים החלו לעבוד.

22 שחקנים רצופים משתי הקבוצות לא הצליחו להגיע לבסיס, עד לתחתית האינינג השמיני. שם, פאט נישק החליף את ווינרייט ומיד חטף הומראן משווה ממייקל מורס. לסנט לואיס היה צ'אנס ענק באינינג הבא, אבל עם בסיסים מלאים חבט אוסקר טבארס לגראונד בול. בתחתית האינינג, מייקל וואקה עלה להגיש, לראשונה מאז ה-26 בספטמבר. הוא ספג סינגל מפבלו סנדובל והעלה את ברנדון בלט לבסיס עם הולכה ואז הגיע הגיבור של סן פרנסיסקו, טראוויס אישיקאווה, שירה בומבה ליציע וסגר את העסק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully