וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "ניצחנו דרך ההגנה, אני שמח"

16.10.2014 / 22:58

מאמן מכבי ת"א ניתח את ה-76:92 על לימוז'. סופו: "היה לי חשוב לחזור".. כעס בקבוצה על טיוס עקב הראיון לוואלה! ספורט

עריכה: ניב פוקס

מכבי תל אביב הביסה הערב (חמישי) 76:92 את אלופת צרפת לימוז', במסגרת המחזור הראשון בבית ב' של היורוליג. למרות הניצחון, ועוד לפניו, במכבי תל אביב היה זעם על אלכס טיוס, בעקבות הראיון שערך בוואלה! ספורט. על פי אחת ההשערות של הצהובים, לסנטר יש "הצעה פתוחה" מקבוצה אחרת תמורת סכום משמעותי, ולכן הוא "מתנהל כאילו הוא רוצה להשתחרר מהחוזה שלו".

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס אמר בסיום: "זה מסוג המשחקים שאם אתה בא לא מוכן מנטאלית, אז דברים לא טובים עלולים לקרות. החבר'ה הבינו את חשיבות המשחק. נכנסנו למשחק דרך מהלכים מצוינים בהגנה. הייתה חלוקה מצוינת של הנקודות ואני שמח על הניצחון הראשון".

על החזרה של סופוקליס שחורציאניטיס אחרי הפציעה, אמר מאמן הצהובים: "סופו עבר ניתוח בעין וייקח לו זמן לחזור לכושר. אנחנו צריכים להעלות לו את כמות הדקות. אנחנו שמחים שסופו איתנו, כולם רואים כמה הוא חשוב לנו. ניצחנו דרך ההגנה ואני מרוצה מזה".

על העובדה שלימוז' קלטה 19 ריבאונדים בהתקפה: "צריך להסתכל גם על ההחטאות שלהם. הם החטיאו הרבה ולכן לקחו הרבה ריבאונד. אני חושב שהיו להם תשעה מיותרים. זה דבר שאנחנו רוצים לפתור, כמובן להוריד את כמות הזריקות של היריבה".

על היכולת המצוינת של פארגו אמר גודס: "פארגו היה מצוין, הוא בכושר טוב מתחילת העונה וממשחקי המבחן. מרקיז היינס היה מצוין, בריאן רנדל עשה את שלו, דווין סמית' היה טוב, יוגב התחיל טוב, גיא נכנס לעניינים. זה היה ניצחון קבוצתי ושל מאמץ קבוצתי".

גודס סיפר כי נוצר קשר בינו לבין דייויד בלאט לפני המשחק: "דייויד שלח לי לפני המשחק בהצלחה ואני בטוח שגם אחרי המשחק, החברות שלנו הדוקה. אלכס כרגע לא כשיר, הוא קיבל היום זריקה, ינוח שלושה ימים, מקווים שמצבו ישתפר וישחק בשבוע הבא".

סופוקליס שחורציאניטיס אמר לוואלה ספורט: "עשינו מה שאנחנו צריכים לעשות היום. אני מגן על התואר שלנו. עליתי לפרקט ועשיתי את מה שאני צריך לעשות, זו הייתה הרגשה נהדרת לשחק ולשמוע את האוהדים. כולם עשו עבודה טובה היום. התאמנתי חזק עם רגב פנאן והיה חשוב לי לחזור?.

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
במכבי כועסים. טיוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully