וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: בריאנט רק במקום ה-40 בדירוג של ESPN, וייד 36

הסופרסטאר של הלייקרס, ששיחק רק 6 פעמים בעונה שעברה בגלל ריבוי פציעות, צנח 15 מקומות. כוכב מיאמי ירד 18 מקומות

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
באמת יש 39 שחקני NBA יותר טובים מקובי בריאנט?/AP

דירוג שחקני ה-NBA הענק של ESPN נמשך ומתקרב לשיאו, שיגיע ממש רגע לפני שהעונה תצא לדרך. בצמרת הדירוג כנראה נמצאים לברון ג'יימס, קווין דוראנט ואחרים, אבל מי ששמו פורסם כבר הערב (חמישי), הרבה יותר מוקדם ממה שרבים כנראה חשבו, הוא קובי בריאנט.

הסופרסטאר של לוס אנג'לס לייקרס צנח למקום ה-40 בלבד בדירוג. הציון הממוצע שקיבל בריאנט מאנשי הכדורסל הבכירים ביותר בארצות הברית, שאחראים על הדירוג המדובר, עומד על 7.06. כבר בעונה שעברה התנהל דיון סוער לאחר שקובי דורג 25, כך שבוודאי שהעונה העסק הולך להיות לוהט פי כמה. בין היתר, קובי עצמו אמר בעונה שעברה: "כל מי שדירג אותי במקום ה-25 צריך ללכת לבדיקת סמים" וגם פרשני כדורסל בכירים וביניהם מארק סטיין נזעקו.

קובי, שרחוק רק 593 נקודות מהעפלה למקום השלישי בדירוג הקלעים בכל הזמנים, על חשבונו של מייקל ג'ורדן, שיחק בעונה שעברה רק שישה משחקים בשל הפציעות מהן סבל. הוא קלע 13.8 נקודות בממוצע למשחק, קטף 4.3 ריבאונדים וחילק 6.3 אסיסיטים. הוא קלע ב-42.5 אחוזים מהשדה וב-85.7 אחוזים מהקו. המאמן ג'ורג' קארל צייץ לאחר שהתפרסם הדירוג: "הייתי מציע להיזהר מאוד לפני שאתם מפקפקים בשחקן עם דרייב ומוסר עבודה כמו של קובי. ראו הוזהרתם".

בסיום הדירוג של היום התפרסם המקום ה-36 ואיתו, עוד הפתעה: דוויין וייד, שאיבד הקיץ את לברון ג'יימס כשותפו במיאמי היט, צנח כל הדרך מהמקום ה-18 אל המקום ה-36, עם ציון ממוצע של 7.26. וייד קלע 19 נקודות בממוצע למשחק ב-54 משחקים בעונה שעברה.

מי נמצא מתחת קובי? למקום ה-41 נכנס אריק בלדסו מפיניקס, למקום ה-42 קנת' פאריד של דנבר, במקום ה-43 נמצא צ'נדלר פרסונס מדאלאס, במקום ה-44 חברו לקבוצה של בריאנט עד לעונה החולפת, פאו גאסול שישחק העונה בשיקגו ובמקום ה-45, טי לאוסון מדנבר. את ה-50 הגדולים סוגרים: רוי היברט, גורדון הייוורד, בראדלי ביל, ברוק לופס ולאנס סטיבנסון.

מקום אחד מעל קובי, במקום ה-39, דורג אנדרה איגודלה מגולדן סטייט. במקום ה-38: קליי תומפסון, אף הוא מהווריירס. רייג'ון רונדו מבוסטון הגיע למקום ה-37.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully